abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126381899
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 11:56 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
Je mag best "homo" zijn, als je er maar niet mee tekoop loopt.. :r

Verder is mishandeling nooit goed te praten, ze hadden hem ook gewoon weg kunnen sturen.. ^O^

Als een maat van me zegt dat ie "homo" is, heb ik daar vrede mee, al zal ik er vervolgens (denk ik) niet zo snel meer 'iets mee gaan drinken'.. :@
:')
  zondag 12 mei 2013 @ 13:17:22 #27
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_126381925
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 11:56 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
Je mag best "homo" zijn, als je er maar niet mee tekoop loopt.. :r
Jij zou het bij de wet willen verbieden dat "die gays altijd zo gay zijn op straat"? Want gedrag wat jou niet aan staat moet verboden worden toch? Maar jouw gedrag moet je mee weg kunnen komen. Je hebt immers vrijheden.

quote:
Verder is mishandeling nooit goed te praten, ze hadden hem ook gewoon weg kunnen sturen.. ^O^
Ja want homo's moet je gewoon weg kunnen sturen in openbare gelegenheden. Die hebben immers minder rechten dan "normale" mensen zoals jij en ik.

quote:
Als een maat van me zegt dat ie "homo" is, heb ik daar vrede mee, al zal ik er vervolgens (denk ik) niet zo snel meer 'iets mee gaan drinken'.. :@
Ik hoop dat jij een keertje door je vrienden en kennissen wordt verstoten om het feit dat je zo'n vieze bigot bent.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_126382038
quote:
13s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:13 schreef Faux. het volgende:

[..]

:')_!
Bizar dit. Mensen zoals jij zijn de reden dat veel homo's nog niet uit de kast durven te komen. "Hij blijft op mijn verjaardag komen", waarom zou dat überhaupt veranderen omdat hij homo is? Hij is (waarschijnlijk) al zijn hele leven zo, maar omdat jij het weet is het nu opeens een voorrecht dat hij op jouw verjaardag mag komen? En je wilt geen 1 op 1-gesprek met hem? Waarom de neuk :') Ben je bang dat 'ie je verkracht of zo? Of dat jullie het alleen over mooie mannen gaan hebben? Denk niet zo zwart-wit joh. Alsof het leven van een homo alleen om seks en mooie mannen gaat. Alsof homo's niet gewoon vrienden willen hebben. Je bent echt een verschrikkelijke vriend. Echt waar.
'voorrecht'.. :')

Vrienden hebben geen voorrechten, maar gewone rechten.

Hij heeft er geen moeite mee en denkt er hetzelfde over dombo.. :P
Ik zal het rustig door mijn gedachte laten gaan!
  zondag 12 mei 2013 @ 13:22:02 #29
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_126382100
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:20 schreef zOuTzEePzOda het volgende:

[..]

'voorrecht'.. :')

Vrienden hebben geen voorrechten, maar gewone rechten.

Hij heeft er geen moeite mee en denkt er hetzelfde over dombo.. :P
Jij gaat mij nu uitleggen dat vrienden geen voorrechten hebben? Dit zeg je letterlijk:

quote:
hij blijft op mijn verjaardag komen...
Waarom zou dat überhaupt veranderen omdat 'ie homo is? "dombo" :')
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_126382158
Stelletje druktemakers. Laat die gast lekker moeite hebben met z'n homo-maatje. En als hij bekrompen wil zijn, dan is dat z'n goed recht.

Altijd dat gezeik met tolerantie door iemand z'n strot willen rammen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_126382208
quote:
13s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:22 schreef Faux. het volgende:

[..]

Jij gaat mij nu uitleggen dat vrienden geen voorrechten hebben? Dit zeg je letterlijk:

[..]

Waarom zou dat überhaupt veranderen omdat 'ie homo is? "dombo" :')
Dat is geen 'voorrecht', dat is gewoon zijn goed recht, hij is mijn maat en blijft mijn maat samen met onze vrienden, familieleden en kennissen zoals we zijn.. :)
  zondag 12 mei 2013 @ 13:25:38 #32
397507 spacechinees2
Ban me niet! ... KLOONCEPTION
pi_126382219
Moeten de homo's weer aandacht hebben ja? }:|
Typisch weer.
NEE NEE NEE!!!! EVIL... EVIIIILLLL
  zondag 12 mei 2013 @ 13:25:50 #33
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_126382229
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:23 schreef KoosVogels het volgende:

Altijd dat gezeik met tolerantie door iemand z'n strot willen rammen.
Probeer jij nu geen tolerantie voor intolerantie door mn strot te rammen?
Ok stelletje hokboeren
  zondag 12 mei 2013 @ 13:26:33 #34
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_126382247
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:25 schreef zOuTzEePzOda het volgende:

[..]

Dat is geen 'voorrecht', dat is gewoon zijn goed recht, hij is mijn maat en blijft mijn maat samen met onze vrienden, familieleden en kennissen zoals we zijn.. :-O
Ik volg je niet meer ;( Zonet was je nog anti-homo maar daar zie je nu weer vanaf? ^O^
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_126382272
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:25 schreef padlarf het volgende:

[..]

Probeer jij nu geen tolerantie voor intolerantie door mn strot te rammen?
Tolerantie zou ik het niet willen noemen. Meer een laat maar waaien-mentaliteit. Tolerantie heeft iets meer om het lijf.
pi_126382484
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:26 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ik volg je niet meer ;( Zonet was je nog anti-homo maar daar zie je nu weer vanaf? ^O^
Je had het dus fout, jouw probleem.. :W

Mensen die dachten dat ze voorrechten hadden in vriendschappen.. :r

Mensen die dachten dat ik ook maar iets om ze zou gaan geven.. :r

Mensen die.. :r

Wie me lief heeft heeft me lief gegeven, wie me lief heeft is mijn leven.. :P

Rest, opbokken.. :(
  zondag 12 mei 2013 @ 13:44:43 #37
244933 trovey
Nachtoele
pi_126382852
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:03 schreef zOuTzEePzOda het volgende:

[..]

Ik heb meerdere kennissen die 'homo' zijn, geen moeite mee in groepsverband, maar ik spreek daar niet 1 op 1 mee af, ik geef geen valse hoop, lijkt me kundig genoeg..

Maar ik laat ze wel in hun waarde zonder mishandeling(en), als ze het mij ook maar doen.. :O
Waarom ga je er van uit dat ze je meteen als potentiële partner zien en zich zullen opdringen aan je? :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_126382883
Ps. Toen ik 18 was trok ik vaak op met een neef van mij (half jaartje jonger), als eerste van de familie was ik op de hoogte van zijn voorkeur voor mannen/jongens, totdat hij mensen bij mij in huis er te pas en te onpas al mijn gasten/visite mee ging confronteren, het liep de spuigaten uit en ik wees hem de deur, hij ging met een woeste kop de deur uit en ik zal hem hoogstwaarschijnlijk nooit meer zien, maar wat een genot in huis zonder hem.. aanradertje hoor.. ^O^
pi_126382937
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:44 schreef trovey het volgende:

[..]

Waarom ga je er van uit dat ze je meteen als potentiële partner zien en zich zullen opdringen aan je? :')
Doe ik niet, maar ik ben geen homo.. we zijn verschillend en laten dat gewoon zo.. ;)
  zondag 12 mei 2013 @ 13:48:07 #40
244933 trovey
Nachtoele
pi_126382965
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:47 schreef zOuTzEePzOda het volgende:

[..]

Doe ik niet, maar ik ben geen homo.. we zijn verschillend en laten dat gewoon zo.. ;)
Ik snap nog steeds niet waarom je gewoon dan niet één op één met elkaar kunt omgaan. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 12 mei 2013 @ 13:49:26 #41
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_126383024
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:47 schreef zOuTzEePzOda het volgende:

[..]

Je gaat dus ook niet 1 op 1 met vrouwen om?
Ok stelletje hokboeren
  zondag 12 mei 2013 @ 13:49:34 #42
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_126383030
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:45 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
Ps. Toen ik 18 was trok ik vaak een neef van mij (half jaartje jonger),
Moet kunnen

quote:
als eerste van de familie was ik op de hoogte van zijn voorkeur voor mannen/jongens, totdat hij mensen bij mij in huis er te pas en te onpas al mijn gasten/visite mee ging confronteren, het liep de spuigaten uit en ik wees hem de deur, hij ging met een woeste kop de deur uit en ik zal hem hoogstwaarschijnlijk nooit meer zien, maar wat een genot in huis zonder hem.. aanradertje hoor.. ^O^
Ik geloof je verhaal niet. Visite krijg je alleen maar als je iemand bent die de moeite waard is om te bezoeken.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_126383116
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:48 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet waarom je gewoon dan niet één op één met elkaar kunt omgaan. ;)
Ok, als hij me nodig heeft en/of ik hem, zijn we er altijd voor elkaar, maar voor sommige dingen zijn we net iets te verschillend..
Lief hebben we elkaar zo ook wel, het hoeft niet closer, begrijp je.. (?)

:)
pi_126383199
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:49 schreef SpecialK het volgende:
Ik geloof je verhaal niet. Visite krijg je alleen maar als je iemand bent die de moeite waard is om te bezoeken.
Niet of ander, maar ik krijg het idee dat jij leeft in een of andere artificiele werkelijkheid waarin iedereen tof doet tegen homo's en we allemaal hand in hand lopen.

Homo's worden gewoon nog niet door iedereen geaccepteerd. Gezien waar we vandaan komen, zijn we echter al heel ver.

Kortom; deal with it.
pi_126383285
Is het duidelijk?

Als je als homo mij en andere lastig valt stuur ik je dus weg, ben je niet snel genoeg weg, ram ik je (desnoods) de straat door, pas je jezelf aan aan de volledige omgeving zonder dat je iemand gaat lopen hinderen met je geaardheid, ben je bij mij kind aan huis, maar ik bepaal mijn regels en grenzen zelf wel.. :W
  zondag 12 mei 2013 @ 13:58:56 #46
165633 eriksd
The grand facade...
pi_126383322
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:57 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
Is het duidelijk?

Als je als homo mij en andere lastig valt stuur ik je dus weg, ben je niet snel genoeg weg, ram ik je (desnoods) de straat door, pas je jezelf aan aan de volledige omgeving zonder dat je iemand gaat lopen hinderen met je geaardheid, ben je bij mij kind aan huis, maar ik bepaal mijn regels en grenzen zelf wel.. :W
Zo! Vanavond wel om 7 uur naar bed hé, anders moet je morgen weer een briefje bij de concierge halen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_126383398
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:49 schreef padlarf het volgende:

[..]

Je gaat dus ook niet 1 op 1 met vrouwen om?
Ik ben bi, dus daar ligt het punt niet, bij een 'opdringerige' hetero had ik exact hetzelfde gezegd en gedaan.. ;)
pi_126383421
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:58 schreef eriksd het volgende:

[..]

Zo! Vanavond wel om 7 uur naar bed hé, anders moet je morgen weer een briefje bij de concierge halen.
Alweer.. :?
  zondag 12 mei 2013 @ 14:01:41 #49
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_126383423
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet of ander, maar ik krijg het idee dat jij leeft in een of andere artificiele werkelijkheid waarin iedereen tof doet tegen homo's en we allemaal hand in hand lopen.
Hoe kom jij er bij dat ik niet bewust ben van de realiteit?

quote:
Homo's worden gewoon nog niet door iedereen geaccepteerd. Gezien waar we vandaan komen, zijn we echter al heel ver.
Ah. Jij denkt dat ik mensen wil dwingen om anderen te accepteren? Belachelijk. Iedereen heeft het recht om zo dom en racistisch en discriminerend te zijn als hij/zij wil. Maar ik heb daarbovenop ook het recht om die mensen belachelijk te maken.

quote:
Kortom; deal with it.
Neh. Ik denk dat ik gewoon blijf dan wat ik wil doen.
pi_126383675
quote:
7s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:01 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Hoe kom jij er bij dat ik niet bewust ben van de realiteit?

[..]

Ah. Jij denkt dat ik mensen wil dwingen om anderen te accepteren? Belachelijk. Iedereen heeft het recht om zo dom en racistisch en discriminerend te zijn als hij/zij wil. Maar ik heb daarbovenop ook het recht om die mensen belachelijk te maken.

[..]

Neh. Ik denk dat ik gewoon blijf dan wat ik wil doen.
En met welk (voor)recht dacht je dat.. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')