PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen punt als ik troll maar als ik een grap maak wel. Maar gisteren vroeg 1 iemand of ik vandaag langs wilde komen, ik weet niet of dat serieus was maar ik zei toen dat ik weg ging wat niet zo is
Je brengt me weer op een geniaal idee, maar dat gaat ook weer zoveel tijd kosten.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgend jaar komt er een coinverkoopgedeelte bij wefut toch?
Wil je geld of niet ?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je brengt me weer op een geniaal idee, maar dat gaat ook weer zoveel tijd kosten.
Wat was je van plan dan? Iwan had het er gister over, zit wel flink wat geld in denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je brengt me weer op een geniaal idee, maar dat gaat ook weer zoveel tijd kosten.
Ik weet niet wat het op die andere site kost, maar als je met 12 euro goedkoper bent en je koopt het hier voor 4 euro zou je er wel de website mee kunnen onderhoudenquote:Op zondag 12 mei 2013 11:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo'n team hebben en dan verliezen van een team wat 20k kostquote:Op zondag 12 mei 2013 11:42 schreef Maver24 het volgende:
Die bates die speelt nu tegen FC Nootje, das een nederlander denk ik. Bates staat wel achter met zn dure team
ja klopt je koop voor 10 euro bijvoorbeeld 100k en verkoop het voor 12 euro ofzo.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wat was je van plan dan? Iwan had het er gister over, zit wel flink wat geld in denk ik.
Komt ie straks met een cheque naar je toequote:Op zondag 12 mei 2013 11:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat is dat voor vraag? Tuurlijk wil ik geld. Wie niet?
SHERLOCKquote:Op zondag 12 mei 2013 11:42 schreef Maver24 het volgende:
Die bates die speelt nu tegen FC Nootje, das een nederlander denk ik.
Leer van de meesters.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wat was je van plan dan? Iwan had het er gister over, zit wel flink wat geld in denk ik.
Ik kan wel een beetje drummen dus ik doe ook mee.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:41 schreef Revontulet het volgende:
De dutchies club heeft al een eigen band. Toefjes op piano en ik op gitaar
Logisch.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Leer van de meesters.
Ik ga m'n ideeën niet verklappen hier, voor je het weet gaat Rik ermee aan de haal.
Hier wel, net weer Jones in 433quote:Op zondag 12 mei 2013 11:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Subs + reserves ipv alleen subs
[ afbeelding ]Schiet niet echt op met die brons packs
Was ff z'n naam kwijt.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Komt ie straks met een cheque naar je toe
GOEEEEEEEEEEEDEMORGEN PAZZZZL
Welke Jones? En ik had gisteravond in 1 reeks bronze packs van ongeveer 15 packs meer geluk dan die 30k aan 400c packs die ik woensdag opende.quote:
Jij heb geen ps3quote:Op zondag 12 mei 2013 11:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan wel een beetje drummen dus ik doe ook mee.
GK van Leyton Lorient.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welke Jones? En ik had gisteravond in 1 reeks bronze packs van ongeveer 15 packs meer geluk dan die 30k aan 400c packs die ik woensdag opende.
Gekocht van EAquote:Op zondag 12 mei 2013 11:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
what the hell. Hoe komt die gozer aan die speciale spelers?
Bale had zijnes ook te koop gezet.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bale stond vandaag blijkbaar te koop, en die Futcoinsonline heeft die andere aan hem geleendquote:Op zondag 12 mei 2013 11:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh lekker.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bale had zijnes ook te koop gezet.
En Barton weet je denk ik wel ?
Zijn broertje had die te koop gezet, omdat ze zeiden dat Barton slecht was dacht ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh lekker.
Barton weet ik niet? Verloren ofzo?
Hoezo lenen ze die uit? Is toch best gevaarlijk qua betrouwbaarheid lijkt me?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bale stond vandaag blijkbaar te koop, en die Futcoinsonline heeft die andere aan hem geleend
Aan randoms wel ja. Maar sommige mensen hebben ook vrienden. Weet niet of je dat begrip kent maar dan vinden mensen je aardig en kan je ze wel vertrouwen.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoezo lenen ze die uit? Is toch best gevaarlijk qua betrouwbaarheid lijkt me?
Ja het is wel moeilijk te geloven en te begrijpen dat bekende Youtubers dat hebben.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Aan randoms wel ja. Maar sommige mensen hebben ook vrienden. Weet niet of je dat begrip kent maar dan vinden mensen je aardig en kan je ze wel vertrouwen.
is ook niet zo moeilijk in rusland kopen ze alles bij elkaarquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Aan randoms wel ja. Maar sommige mensen hebben ook vrienden. Weet niet of je dat begrip kent maar dan vinden mensen je aardig en kan je ze wel vertrouwen.
Back-up waarvan?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:11 schreef Fuszy het volgende:
Waarom duurt het maken van een back-up zo lang
neuh zegt me niksquote:Op zondag 12 mei 2013 11:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Windows 8quote:Op zondag 12 mei 2013 12:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
documenten, muziek etc..
ff windows 8 installeren
Ja ik heb hem dual boot draaien nu, maar ik gebruikte hem nooit. Dus nu gooi ik er ff alles af en ga ik volledig overquote:Op zondag 12 mei 2013 12:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Windows 8
Ik had gewoon zo'n upgrade, dus hoefde niks te backuppen
Waarom wordt Lamela TOTS?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:14 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Vidal word TOTS
Lamela word TOTS
Gewoon niks opslaanquote:Op zondag 12 mei 2013 12:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik heb hem dual boot draaien nu, maar ik gebruikte hem nooit. Dus nu gooi ik er ff alles af en ga ik volledig over
15 goals 1 minder dan topscoorder van Roma en dat is Osvaldoquote:
Jammer dat hij nog maar zo weinig waard isquote:Op zondag 12 mei 2013 12:27 schreef Djeetje het volgende:
Niemand ziet mijn grote pack opening
Had hem uit mijn daily gift
Ik zou Vucinic en Jovetic omdraaienquote:
Die is leuk he, hij rende zich helemaal kapot en alaba was dus sneller dan ribery zo te zienquote:Op zondag 12 mei 2013 12:30 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_kampioenschap.html
Hoe Alaba achter Ribery aan gaat
Neuer vs dat biervrouwke en Muller vs die chick
Vucinic heeft 68 longpassing. maar boeiend ik gebruik dat toch nooitquote:Op zondag 12 mei 2013 12:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou Vucinic en Jovetic omdraaien
IF Jovetic speelt niet zo fijn als spits en lijkt me wel heel erg geschikt voor de CAM. Vucinic kan je beter als pure afmaker dan als spelverdeler gebruiken.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vucinic heeft 68 longpassing. maar boeiend ik gebruik dat toch nooit
Lolwut, en zelfs op 1 300k gebodenquote:Op zondag 12 mei 2013 12:36 schreef ThadCastle het volgende:
TOTS Agassa verkocht, moet je op xbox kijken wat zijn prijs nu is
Dumpen.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:34 schreef Jorwol het volgende:
Gaat TOTS Diamanti nog stijgen of is het verstandig om hem zo snel mogelijk te dumpen eigenlijk?
Dat is denk ik een van die pricefixers zelfquote:Op zondag 12 mei 2013 12:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lolwut, en zelfs op 1 300k geboden
Ja dat zal wel iddquote:Op zondag 12 mei 2013 12:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is denk ik een van die pricefixers zelf
Hij was gister 60kquote:Op zondag 12 mei 2013 12:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat zal wel idd
Hij heeft nog best aardige stats btwMaar 750k is wat teveel van het goede
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:40 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb dit jaar nog niet 1 speler boven de 100k uit pakjes gehad, en ik heb er toch verdomd veel geopend![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:30 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_kampioenschap.html
Hoe Alaba achter Ribery aan gaat
Neuer vs dat biervrouwke en Muller vs die chick
Alle 11 verkopen, wat een kut teamquote:Op zondag 12 mei 2013 12:44 schreef Kun-Aguero het volgende:
http://wefut.nl/squad/1371
mijn squad heb Maher gekocht en schone IF weggedaan heeft er iemand verder nog tips ?
Dat heb ik nog nooit gehad in ieder gevalquote:Op zondag 12 mei 2013 12:40 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb dit jaar nog niet 1 speler boven de 100k uit pakjes gehad, en ik heb er toch verdomd veel geopend![]()
haha fakking grappigquote:Op zondag 12 mei 2013 12:44 schreef Kun-Aguero het volgende:
http://wefut.nl/squad/1371
mijn squad heb Maher gekocht en schone IF weggedaan heeft er iemand verder nog tips ?
Die kerel ligt gewoon rond de 10Kquote:Op zondag 12 mei 2013 12:48 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar eens kijken wat hij waard is, ik heb echt geen idee![]()
Wel geojen stats voor een CM
Waarom niet?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IF Jovetic speelt niet zo fijn als spits
Omdat die geen 90 pace heeftquote:
netjesquote:Op zondag 12 mei 2013 12:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die kerel ligt gewoon rond de 10K![]()
SMLENO IT IS
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jovetic moet je als CAM gebruiken in de spits is hij knap waardeloos
Jij hebt zijn IF nooit gebruikt dikkiequote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jovetic moet je als CAM gebruiken in de spits is hij knap waardeloos
Ja, want een CAM>CM is 8k ofzo. Dan had je hem ook wel voor meer kunnen verkopen.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:54 schreef dion_v_k het volgende:
Ik pikte net ook een Hernandez op als CM () voor 2k.
Was dezelfde minuut weer weg voor 5,5k, volgens mij nog te goedkoop erop gezet
Ok pacehoertjequote:Op zondag 12 mei 2013 12:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt zijn IF nooit gebruikt dikkie
Doe had ik ook 4 uit 11quote:Op zondag 12 mei 2013 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom speel ik ook met SIF Osvaldo in de spits
Zat ook te twijfelen maar dit ziet er niet slecht uitquote:Op zondag 12 mei 2013 12:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Marchisio gaat niet werken op CAM echt een drama daar.
Die ga ik ook nog even een keer kopen en een review over makenquote:
Workrates hequote:Op zondag 12 mei 2013 12:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zat ook te twijfelen maar dit ziet er niet slecht uit
[ afbeelding ]
Dan zal ik wel snel zijn want hij zit nu nog in de packs.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die ga ik ook nog even een keer kopen en een review over maken
heb je zoveel coins dan ?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kan het ook, al lijken die workrates me niet zo erg.
Ja klopt ook al veel met Lensquote:Op zondag 12 mei 2013 12:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan zal ik wel snel zijn want hij zit nu nog in de packs.
Heel veel mensen willen hem nu kopen en gaan denk ik naar een review zoeken.
Insta-views.
Als inmiddels niemand er meer intresse in heeftquote:Op zondag 12 mei 2013 12:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die ga ik ook nog even een keer kopen en een review over maken
Zoiets ook in gedachte. Alleen dan met iets anders op linksquote:Op zondag 12 mei 2013 12:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat team is niet eens zo duurquote:Op zondag 12 mei 2013 12:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tof team zeg, Ik wil Diamanti en Bocchetti ook nog halen voor in me Serie A team, daar passen ze allebei prima in , erg benieuwd naar Diamantiquote:Op zondag 12 mei 2013 12:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:08 schreef dion_v_k het volgende:
Zometeen ook nog met een kater op visite bij moeders![]()
Geen voetbal, geen FifaFML
Goedkoop is duurkoopquote:
Xbox nietquote:
Mooi team, alleen Matipquote:
Begrijpelijk want het is ook een kut kaartquote:Op zondag 12 mei 2013 13:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Xbox niet
Er is een kneus die hem pricefixed maar niet van de kaartjes af komt
Geniet van je moederquote:Op zondag 12 mei 2013 13:08 schreef dion_v_k het volgende:
Zometeen ook nog met een kater op visite bij moeders![]()
Geen voetbal, geen FifaFML
5* skillquote:Op zondag 12 mei 2013 13:14 schreef Topiek het volgende:
[..]
Zijn er geen betere RM's te vinden dan Ben Arfa?
5* tekkersquote:Op zondag 12 mei 2013 13:14 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ok Suarezquote:Op zondag 12 mei 2013 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Begrijpelijk want het is ook een kut kaart
Ben Arfaquote:Op zondag 12 mei 2013 13:14 schreef Topiek het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee danquote:
Niet echtquote:Op zondag 12 mei 2013 13:14 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik vind Matip gewoon niks, eerder IF Boateng ofzoquote:
Robben misschienquote:Op zondag 12 mei 2013 13:14 schreef Topiek het volgende:
[..]
Daar ga jij heul niet overquote:
DS2quote:Op zondag 12 mei 2013 13:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik won net 8-0 in de halve finale en de tegenstander stuurt dat ik de beste speler ben waar hij tegen heeft gespeeld terwijl hij ook best wel veel heeft gespeeld.
352 is overused en overhyped. 3412 is veel leukerquote:Op zondag 12 mei 2013 13:20 schreef Djeetje het volgende:
352 speelt echt heerlijk met een goed gebalanceerd team
Zullen wij is een potjequote:Op zondag 12 mei 2013 13:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik won net 8-0 in de halve finale en de tegenstander stuurt dat ik de beste speler ben waar hij tegen heeft gespeeld terwijl hij ook best wel veel heeft gespeeld.
Zet IF Martinez er gewoon in voor de lulzquote:Op zondag 12 mei 2013 13:27 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/1350
Zo kan ik het ook doen
Makiadi + Gustavoquote:Op zondag 12 mei 2013 13:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zet IF Martinez er gewoon in voor de lulz
Ik moet eerst de finale even afmaken.quote:
Dan moet je met RT een loopactie maken en hopen dat hij goed kan koppen.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:31 schreef Djeetje het volgende:
Ik krijg me corners nooit echt goed dat mijn speler voor zijn verdediger komt
Ik heb ooit een video gekeken over een corner die altijd werkt, dat je spelers hem er niet inkoppen, daar kan de corner niks aan doenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:31 schreef Djeetje het volgende:
Ik krijg me corners nooit echt goed dat mijn speler voor zijn verdediger komt
Jij?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:35 schreef Jorwol het volgende:
Zo Diamanti is verkocht, wie knutselt een leuken 352 in elkaar? Budget 125k en geen Bundesliga of Serie A want die heb ik al
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:35 schreef Jorwol het volgende:
Zo Diamanti is verkocht, wie knutselt een leuken 352 in elkaar? Budget 125k en geen Bundesliga of Serie A want die heb ik al
quote:
Cechquote:Op zondag 12 mei 2013 13:45 schreef Topiek het volgende:
Welke Premier league keeper is het beste? Ik ben helemaal klaar met Cech.
Hartquote:Op zondag 12 mei 2013 13:45 schreef Topiek het volgende:
3-5-2 met Feyenoordquote:
Zegt de man die enkel spelers met 90+ pace gebruiktquote:
Llorisquote:Op zondag 12 mei 2013 13:45 schreef Topiek het volgende:
Ja daarom speel ik met Elkeson - Sobis met daarachter Ronaldinhoquote:Op zondag 12 mei 2013 13:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zegt de man die enkel spelers met 90+ pace gebruikt
Ik stuur Pelle altijd in de dieptequote:Op zondag 12 mei 2013 13:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja daarom speel ik met Elkeson - Sobis met daarachter Ronaldinho
Pelle moet je gebruiken als aanspeelpunt ronde de 16
Es wijn. Ja, dat soort spelers heb je nou eenmaal nodig in FIFAquote:Op zondag 12 mei 2013 13:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja daarom speel ik met Elkeson - Sobis met daarachter Ronaldinho
Pelle moet je gebruiken als aanspeelpunt ronde de 16
Soms wel jaquote:Op zondag 12 mei 2013 13:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Es wijn. Ja, dat soort spelers heb je nou eenmaal nodig in FIFA
spier scheurtje of verrekking ?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:52 schreef vandermar het volgende:
Allemaal vocht in mijn linker knie
Rechter enkel ook overigens
Verreking. Scheurtje zou meer pijn doen, heb ik ook wel gehadquote:
De enige 90+ pace spits die ik dit jaar heb gebruikt is Agbonlahor en ik voelde me toen al niet goed.quote:
twitter:johanvanboven twitterde op zondag 12-05-2013 om 13:54:26Van de NAC-spelers komt Lurling als eerste het veld op voor warming-up. Feyenoordfans trakteren hem op een moederdagliedje. #feynac reageer retweet
Ik ook kan je echt bijna niks doenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verreking. Scheurtje zou meer pijn doen, heb ik ook wel gehad
Kloptquote:
Lekker pacehoeren. Vind de overspannen reacties op 90+ pace spelers al voldoende reden ze te gebruiken.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De enige 90+ pace spits die ik dit jaar heb gebruikt is Agbonlahor en ik voelde me toen al niet goed.
Het voordeel is wel dat ik daardoor met de auto naar school kon en niet hoef te gymenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kloptik wil dan ook nooit meer voetballen
Agbonlahor is dan ook wel slecht dit jaar vind ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker pacehoeren. Vind de overspannen reacties op 90+ pace spelers al voldoende reden ze te gebruiken.
Nee man, facking goed was diequote:Op zondag 12 mei 2013 13:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Agbonlahor is dan ook wel slecht dit jaar vind ik.
Ik moet zelf met de auto naar school maar dat gaat niet lukkenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat ik daardoor met de auto naar school kon en niet hoef te gymen
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:55 schreef vandermar het volgende:
twitter:johanvanboven twitterde op zondag 12-05-2013 om 13:54:26Van de NAC-spelers komt Lurling als eerste het veld op voor warming-up. Feyenoordfans trakteren hem op een moederdagliedje. #feynac reageer retweet
Als je zoals mij speelt is hij slecht omdat hij moeilijk draait en ik doe ook geen LB+Y.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:55 schreef vandermar het volgende:
Lulring is niet echt geliefd in de Kuipquote:
Ik heb uitstekende wedstrijden met hem gespeeld. Alleen maakte lukaku alle goals. Agbon vooral heel hard rennen en dan afgeven/voorgevenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je moeder is een hoer natuurlijkquote:
Ik heb hem 6 wedstrijden gebruikt en hij scoorde 1xquote:Op zondag 12 mei 2013 14:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb uitstekende wedstrijden met hem gespeeld. Alleen maakte lukaku alle goals. Agbon vooral heel hard rennen en dan afgeven/voorgeven
Mvuemba = SMLENOquote:Op zondag 12 mei 2013 14:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb hem 6 wedstrijden gebruikt en hij scoorde 1x![]()
http://wefut.nl/squad/1375
Dit ziet er ook wel goddelijk uit
Ik moet naar mama toequote:Op zondag 12 mei 2013 14:03 schreef Reemi het volgende:
Eindelijk een keertje Evert bij een Ajaxwedstrijd
Bijna geen veranderingen in de basis. Ja, paard.gif speeltquote:Op zondag 12 mei 2013 14:03 schreef Reemi het volgende:
Eindelijk een keertje Evert bij een Ajaxwedstrijd
Nog nooit bij een andere voetbalvereniging gehoord inderdaadquote:
Cillessenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna geen veranderingen in de basis. Ja, paard.gif speelt
Mijn fn knoppen doen het niet. Van mijn model heeft asus ook geen windows 8 driversquote:Op zondag 12 mei 2013 14:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een asus met windows 8, prima. Wazzup?
Bij clubs met fatsoenlijke supporters idd een stuk minderquote:Op zondag 12 mei 2013 14:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nog nooit bij een andere voetbalvereniging gehoord inderdaad
Helaas zijn die er in Nederland niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij clubs met fatsoenlijke supporters idd een stuk minder
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jullie gingen wel alle boeren zijn Homo zingenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AZ is dan ook een fatsoenlijke club met goede supporters.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jullie gingen wel alle boeren zijn Homo zingen![]()
![]()
Ach toefjes wil alleen maar trollen. Hij is vaker met Feyenoord bezig dan dat ik met Ajax bezig ben.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
AZ is dan ook een fatsoenlijke club met goede supporters.
Nee, wil hij dat bereiken dan moet hij 103 worden.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach toefjes wil alleen maar trollen. Hij is vaker met Feyenoord bezig dan dat ik met Ajax bezig ben.
Dat moet je verkeerd verstaan hebben.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jullie gingen wel alle boeren zijn Homo zingen![]()
![]()
Wel echt debiel dat slide tackle nooit beter is bij TOTS spelersquote:Op zondag 12 mei 2013 14:13 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/player/12952
Niemand zegt wat over hem, maar hij heeft gewoon 96 shot power, 83 long shots, 86 kracht
is dat nooit ?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wel echt debiel dat slide tackle nooit beter is bij TOTS spelers
Volgens mij zelfs bij geen enkele UP of IF.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wel echt debiel dat slide tackle nooit beter is bij TOTS spelers
Uhm neequote:
Wtf, SIF Thiago Silva heeft niet eens een hogere sliding iddquote:Op zondag 12 mei 2013 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs bij geen enkele UP of IF.
Alleen al met tweets zal ik dat nooit redden.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach toefjes wil alleen maar trollen. Hij is vaker met Feyenoord bezig dan dat ik met Ajax bezig ben.
Ja dan koop ik hem nietquote:Op zondag 12 mei 2013 14:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wtf, SIF Thiago Silva heeft niet eens een hogere sliding iddTOTY Ramos ook niet
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:19 schreef Djeetje het volgende:
Altijd frustrerend als je op een speler bied en of je hem ga winnen bij die laatste paar seconden
No wayquote:
Kleine kans dat je hem voor 20k zou hebben. Die gozer die hem nu heeft kon overbieden en anders hadden misschien wel weer meer mensen hem gezien.quote:
Holy shit! Hij lijkt er echt op.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:32 schreef el-blanchito het volgende:
Lindgren. steelt ff mijn tweet. Geen probleem.
inb4 vandermarquote:Op zondag 12 mei 2013 14:29 schreef Lindgren. het volgende:
Dit filmpje.![]()
![]()
Ik ga een team maken met zijn SIF.
Hahaha jaa, geen probleem hoor! Ik zag ook zo'n tweet en ik zie het al helemaal voor me dat zo'n meisje 's ochtends aan de ontbijttafel zulk slecht engels begint te pratenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Holy shit! Hij lijkt er echt op.Ik heb die serieus niet gezien.
![]()
Ik kwam bovenin mijn timeline wat kansloze 'ik-vind-mijn-mama-lief'-tweets tegen en dat leek me nogal onlogisch.Grappig dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |