PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen punt als ik troll maar als ik een grap maak wel. Maar gisteren vroeg 1 iemand of ik vandaag langs wilde komen, ik weet niet of dat serieus was maar ik zei toen dat ik weg ging wat niet zo is
Je brengt me weer op een geniaal idee, maar dat gaat ook weer zoveel tijd kosten.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgend jaar komt er een coinverkoopgedeelte bij wefut toch?
Wil je geld of niet ?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je brengt me weer op een geniaal idee, maar dat gaat ook weer zoveel tijd kosten.
Wat was je van plan dan? Iwan had het er gister over, zit wel flink wat geld in denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je brengt me weer op een geniaal idee, maar dat gaat ook weer zoveel tijd kosten.
Ik weet niet wat het op die andere site kost, maar als je met 12 euro goedkoper bent en je koopt het hier voor 4 euro zou je er wel de website mee kunnen onderhoudenquote:Op zondag 12 mei 2013 11:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo'n team hebben en dan verliezen van een team wat 20k kostquote:Op zondag 12 mei 2013 11:42 schreef Maver24 het volgende:
Die bates die speelt nu tegen FC Nootje, das een nederlander denk ik. Bates staat wel achter met zn dure team
ja klopt je koop voor 10 euro bijvoorbeeld 100k en verkoop het voor 12 euro ofzo.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wat was je van plan dan? Iwan had het er gister over, zit wel flink wat geld in denk ik.
Komt ie straks met een cheque naar je toequote:Op zondag 12 mei 2013 11:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat is dat voor vraag? Tuurlijk wil ik geld. Wie niet?
SHERLOCKquote:Op zondag 12 mei 2013 11:42 schreef Maver24 het volgende:
Die bates die speelt nu tegen FC Nootje, das een nederlander denk ik.
Leer van de meesters.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wat was je van plan dan? Iwan had het er gister over, zit wel flink wat geld in denk ik.
Ik kan wel een beetje drummen dus ik doe ook mee.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:41 schreef Revontulet het volgende:
De dutchies club heeft al een eigen band. Toefjes op piano en ik op gitaar
Logisch.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Leer van de meesters.
Ik ga m'n ideeën niet verklappen hier, voor je het weet gaat Rik ermee aan de haal.
Hier wel, net weer Jones in 433quote:Op zondag 12 mei 2013 11:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Subs + reserves ipv alleen subs
[ afbeelding ]Schiet niet echt op met die brons packs
Was ff z'n naam kwijt.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Komt ie straks met een cheque naar je toe
GOEEEEEEEEEEEDEMORGEN PAZZZZL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |