Is voor een projectje buiten de deur, kinderen op een speelplaats opvoeden gaat nietquote:Op zondag 12 mei 2013 11:43 schreef Vonkenboer het volgende:
Vaak werkt dat met een pulsdrukker in de wand die op zijn beurt een elektronische tijdklok met een relais functie start; die schakelt op zijn beurt gedurende een bepaalde ingestelde tijd een magneetventiel in die tussen de warmwaterleiding zit.
Dan heb je alleen nog een voeding en kastje nodig om het geheel in te monteren.
Maar ik denk dat het beter is om je kinderen of echtgenoot beter op te voeden dat ze geen uren per dag onder de douche staan. En anders gewoon nadat de tijd voorbij is in de meterkast de hoofdkraan dichtdraaienof een andere warm water kraan in huis helemaal open zetten
bedanktquote:Op zondag 12 mei 2013 13:43 schreef junkiexp het volgende:
Zoek ook even het merk ''De Melker'', die leveren een hoop van dit spul.
Zeg maar gerust verschrikkelijk duur, nu op zoek naar een die enigszins betaalbaar is.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:12 schreef usernaamvergeten het volgende:
Ik heb er eentje, maar die heb ik gekregen van iemand in Frankrijk. Die dingen schijnen best duur te zijn. Volgensmij heeft grohe dit soort dingen ook misschien kan je daar naar kijken. Je ziet het in Nederland niet vaak in ieder geval.
en op de campingquote:Op maandag 13 mei 2013 16:32 schreef Troel het volgende:
Je ziet die knoppen bij heel veel kinderdagverblijven en op scholen bij het toiletZodat je niet met je schone handen nog een keer aan de vieze kraan hoeft te zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |