Iets doen op de basisschoolquote:Op zondag 12 mei 2013 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik ook wel. Hoewel, ik zit nog steeds vast in mijn basisschoolritme (niks doen tot de avond ervoor).
Ik heb daar niet zoveel moeite mee opzich. Als de werkgroepopdrachten gedaan moeten worden, doe ik dat ook wel ruim op tijd. Maar de laatste tentamens ben ik 1/2 avonden van te voren begonnen en ben ik gewoon uitgeweest (+ dronken geweest) en ga ik heel veel dingen doen zodat ik niet hoef te leren en alsnog haal ik de tentamens.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik ook wel. Hoewel, ik zit nog steeds vast in mijn basisschoolritme (niks doen tot de avond ervoor).
Ja, je moest topo's leren. In de klas opletten was het ook niet zo, dus ik moest wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Iets doen op de basisschool
Ik was een keiharde baas toen
Topo toets, als je 35/50 landen goed had kreeg je een 10.
Ik had 50/50 goed
Wat verwacht je van een kind van 10quote:Op zondag 12 mei 2013 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, je moest topo's leren. In de klas opletten was het ook niet zo, dus ik moest wel.En hoezo 35/50 voor een 10?
Nah, vrouwen zijn lastig heb er geen behoefte aan nuquote:
Hmm, zo herkenbaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zoveel moeite mee opzich. Als de werkgroepopdrachten gedaan moeten worden, doe ik dat ook wel ruim op tijd. Maar de laatste tentamens ben ik 1/2 avonden van te voren begonnen en ben ik gewoon uitgeweest (+ dronken geweest) en ga ik heel veel dingen doen zodat ik niet hoef te leren en alsnog haal ik de tentamens.Kan laatste tijd geen motivatie meer vinden.
awh ja dat kanquote:Op zondag 12 mei 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nah, vrouwen zijn lastig heb er geen behoefte aan nu
aardrijkskundequote:Op zondag 12 mei 2013 00:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Morgen nederlands examen, laatste domein aardrijkskunde nog eens bekijken en vage shit in aarde (koolstofkringloopdiepzeepomp
)
Ik zeg 80-20 verhoudingen.quote:
Domein Wereldquote:Op zondag 12 mei 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
aardrijkskundeWat een aidsvak was dat
hier ookquote:Op zondag 12 mei 2013 00:56 schreef Etsu het volgende:
wat is deze. ik reageer al op 3 berichten hier en ze staan er niet op en ze doen 10 minuten over om te plaatsen.
quote:
Kijk ik wist dat er in ieder geval iemand zich aangesproken ging voelenquote:
Jij snapt hemquote:
Ze zullen wel niet FOK!-waardig zijn geweestquote:Op zondag 12 mei 2013 01:02 schreef Etsu het volgende:
JA GODVER NU BEN IK AL DIE BERICHTEN DIE IK HAD GETYPT, KWIJT
dan niet.
nou niet 20 procent alleen maar Ed. Maar ja knapste man is Ed en knapste vrouw is Kaya, no doubt about thatquote:Op zondag 12 mei 2013 01:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
clowntje doet mij vandaag denken aan sarcasme
quote:
Nee, dat is al helemaal aids.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:11 schreef Ezell het volgende:
Verhuizen?
http://tinychat.com/kutsloomdingsterf
Niet voor cammen.
Maar hier word ik helemaal gek van.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat is al helemaal aids.
Maar had jij nou al een tat of niet?
Ik had er laatst ook last van namelijk
Smerigquote:
Weet je al wat ongeveer?quote:Op zondag 12 mei 2013 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar hier word ik helemaal gek van.![]()
Nee, ik niet. Maar wil er wel ooit eentje.
I'm traumatized by bananas from now onquote:Op zondag 12 mei 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SmerigKan je trouwens zeer genante ziekenhuisbezoekjes door krijgen
Ik heb er al 1quote:Op zondag 12 mei 2013 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja...
[..]
Ja, een beetje. Alleen nog niet waar.Ben jij er al uit?
zo uit de mode tochquote:
hoezo niet?quote:Op zondag 12 mei 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er al 1wilde alleen toen een tweede, maar doe ik niet hoor
Omdat ik niet weet wat ik wil. Ik had toen alleen de behoefte aan een nieuwequote:
moiquote:
PvZquote:
Ok, nu kan ik die nutteloze chat met een gerust hart wegklikken.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok, nu kan ik die nutteloze chat met een gerust hart wegklikken.![]()
Het forum doet weer normaaaaaal. YAY.
ik wou net Inception uitzendenquote:
Heel lang geleden wel eens wat gezien.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk je weleens Miami of LA Ink? Dat is vet
Twijfel nog of ik hem vannacht ga kijken of andere keerquote:
dinsdag om half 9 @ veronicaquote:Op zondag 12 mei 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Twijfel nog of ik hem vannacht ga kijken of andere keer
haha, nja ik vind het *zeker bij een film als Inception* echt vreselijk kut om tussendoor te FOK!-en, dan volg je er echt geen hout van.quote:
O, dat bedoelde ik niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
haha, nja ik vind het *zeker bij een film als Inception* echt vreselijk kut om tussendoor te FOK!-en, dan volg je er echt geen hout van.
andere keerquote:Op zondag 12 mei 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Twijfel nog of ik hem vannacht ga kijken of andere keer
Ook een baggerfilm dusquote:Op zondag 12 mei 2013 01:23 schreef PvZ het volgende:
[..]
andere keer
ik zendt nu Taken 2 uit, wel baggerkwaliteit natuurlijk
Haha oh dacht ikquote:
Ijsquote:
Wispelturige Ezellquote:Op zondag 12 mei 2013 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb nu een ijsje. Hoezo ben ik Wezell?
De W van WEzellquote:Op zondag 12 mei 2013 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb nu een ijsje. Hoezo ben ik Wezell?
Nee maar vond het leuk.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben ik dat?
[..]
De W van waxinelichtjesgooier toch?
Oké, fok-dit.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar vond het leuk.
Winderige Ezell is ook weer zo wat
quote:
ER RIJMT NIKS OP EZEL BEHALVE WEZEL GOFFEDOMMEquote:
Dat lieg je, met elke fokking vezel.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ER RIJMT NIKS OP EZEL BEHALVE WEZEL GOFFEDOMME
ken ik nietquote:
Ja dat nummer ken ik wel natuurlijkquote:Op zondag 12 mei 2013 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zij waren voor de Gives You Hell-shit nog best leuk. Heb hier twee cd's liggen.
Jij lijkt mij echt een gozer met talloze guilty pleasures.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat nummer ken ik wel natuurlijkGuilty pleasure nummer wel
o datquote:
snorren op het pleintje.quote:
Ja klopt wel beetje jaquote:Op zondag 12 mei 2013 01:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij lijkt mij echt een gozer met talloze guilty pleasures.
[..]
o dat
Zoals?quote:Op zondag 12 mei 2013 01:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zolang er maar geen echt gekke dingen tussen zitten.
Nee, dat vind ik niet lekker.quote:
Ok, lijkt me niet lekker danquote:
Dat zeggen ze ook van mijquote:
Nee over dat lekker zijnquote:
welkequote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ben depressief, morgen weer school.
goed manquote:Op zondag 12 mei 2013 11:33 schreef Trollscience het volgende:
nog meer peuken en sloten koffie ik ben in de h e m e l
Ik wil ik wil ik wilquote:Op zondag 12 mei 2013 11:33 schreef Trollscience het volgende:
nog meer peuken en sloten koffie ik ben in de h e m e l
Goeiemorgenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik word ook pas net wakker...
vergeet je gymtas!!111quote:
Murda bitchessquote:Op zondag 12 mei 2013 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat de neuk is hier gaande
[ afbeelding ]
'muricaquote:Op zondag 12 mei 2013 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat de neuk is hier gaande
[ afbeelding ]
oohquote:Op zondag 12 mei 2013 14:03 schreef zwerty het volgende:
[..]
Dan mag ik fijn de dag erna met een andere klas meegymmen
wat een domme regelquote:Op zondag 12 mei 2013 14:03 schreef zwerty het volgende:
[..]
Dan mag ik fijn de dag erna met een andere klas meegymmen
Dus ze mogen je niet?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:21 schreef zwerty het volgende:
[..]
Is alleen als je het twee keer vergeet (en als ze je niet mogen)
Wie mag jou nou niet?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:24 schreef zwerty het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik hun ook niet, altijd lekker binnen koffie drinken en ons laten rennen
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:24 schreef PvZ het volgende:
ik moest papier prikken omdat ik te vaak m'n gymspullen was vergeten
Ik wilde nog gaan eten, sherlockquote:Op zondag 12 mei 2013 14:37 schreef zwerty het volgende:
Zag net een dikke vrouw met een kort shirt en legging tot over haar buik
De vetkwabben kwamen er heel mooi in uit
Gaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A wild Snorlax appearedquote:
Ik zie het Simoleans teken, soort sim?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:45 schreef Toto69 het volgende:
Wie herinnert zich dit spel nog?
[ afbeelding ]
Heb het nu op m'n mobiel, samen met Advance Wars, FIFA en nog wat spelletjes
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie het Simoleans teken, soort sim?
waar is die heen danquote:
ik moet hier nog steeds om lachenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Zou krabs me ooit trollen?
ja want dat is zn fulltime baan
Vroegâh, toen ik nog zo'n klein menneke was:quote:Op zondag 12 mei 2013 14:50 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik heb een gameboy telefoonhoesje![]()
en een eckte gameboy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik een Gameboy Color, Advance, en NDS![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vroegâh, toen ik nog zo'n klein menneke was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik een Gameboy Color, Advance, en NDS
pokemons ruilen met mensen die toevallig ook een gameboy hadden
Op vrijdag 10 mei 2013 23:58 schreef LittleBrownie het volgende:
ja want dat is zn fulltime baan :(
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vroegâh, toen ik nog zo'n klein menneke was:Wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik een Gameboy Color, Advance, en NDS![]()
Ik had alleen een gameboy color (eigenlijk van m'n broer)
Jaquote:Op zondag 12 mei 2013 14:53 schreef PvZ het volgende:
[..]
pokemons ruilen met mensen die toevallig ook een gameboy hadden
Ik? schattig? ik had je toch wat slimmer ingeschat dan datquote:Op zondag 12 mei 2013 14:54 schreef zwerty het volgende:
[..]
Wat schattig![]()
Ik had alleen een gameboy color (eigenlijk van m'n broer)
Ahquote:Op zondag 12 mei 2013 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb nooit een Gameboy, pokemonkaarten, yu hi oh kaarten of flippo's gehad. En alleen de kutknikkers
Wel diddl plaatjes?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb nooit een Gameboy, pokemonkaarten, yu hi oh kaarten of flippo's gehad. En alleen de kutknikkers
die had m'n zusjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:59 schreef arachide. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 mei 2013 23:58 schreef LittleBrownie het volgende:
ja want dat is zn fulltime baan :(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze staat met een reden in een spoiler.#TeamMiley
quote:
Jij durftquote:Op zondag 12 mei 2013 15:04 schreef Toto69 het volgende:
Family guy kijken, FOK!en, muziek aan, ja, ik ben érg goed bezig voor de examens![]()
een soort übermens maar dan beter, de examensquote:
Succesquote:Op zondag 12 mei 2013 15:13 schreef arachide. het volgende:
Ik ga weer leren,
emancipatie uit 1900 tot 1945 roept!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:17 schreef Toto69 het volgende:
"Meg, since when did you become a teenager?!"
"She's sixteen Peter!"
"You knew about this?!"
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:27 schreef Toto69 het volgende:
This is ten percent luck, twenty percent skill
Fifteen percent concentrated power of will
Five percent pleasure, fifty percent pain
And a hundred percent reason to remember the name
natuurlijk heeft ie een hoofdquote:
hoi. ik ging vannacht zwemmen en het was warm en koud tegelijk. best raar.quote:
Wtfquote:Op zondag 12 mei 2013 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi. ik ging vannacht zwemmen en het was warm en koud tegelijk. best raar.
Ja beetje weinig geslapen. En iets te veel gegeten.quote:
Oké mamaquote:Op zondag 12 mei 2013 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja beetje weinig geslapen. En iets te veel gegeten.
Ga eens leren jij.
DJ Khaledquote:Op zondag 12 mei 2013 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
Rick ross en Khaled in hetzelfde shot. ik heb een grotere TV nodig
door wie word je afgeleid?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oké mama
Kan niet leren, ik word afgeleid door een niet nader te noemen persoon
En ik moet nu even de bruine hont uitlaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mijn gevoel zijn dit best veel films.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:02 schreef supersof het volgende:
Zijn het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mijn gevoel zijn dit best veel films.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
doe je pc/laptop/mobiel dan gewoon uit.quote:
Kan ik niet. Ik weet het, ik faal.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
doe je pc/laptop/mobiel dan gewoon uit.
Sommige heb ik ook twee keer gezienquote:
niet huilen als je zakt hequote:Op zondag 12 mei 2013 16:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan ik niet. Ik weet het, ik faal.
Maar eigenlijk hoef ik voor deze week niet te leren...
Ik moet er eigenlijk meer gaan zienquote:Op zondag 12 mei 2013 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Sommige heb ik ook twee keer gezienno life
Nederlands komt wel goed, Engels ook wel, Spaans ook wel, geschiedenis & ak ook wel.quote:
Aparte foto wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:07 schreef arachide. het volgende:
Leren. Gaat. Tragisch.
Ondertussen wel een nieuwe profielfoto op facebook
ach films kijken is leukquote:Op zondag 12 mei 2013 16:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk meer gaan zien#leven
Toppiequote:Op zondag 12 mei 2013 16:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nederlands komt wel goed, Engels ook wel, Spaans ook wel, geschiedenis & ak ook wel.
Ik zit alleen met muziek en biologie en dáár leer ik echt wel voor.
Even opzoeken dan maarquote:Op zondag 12 mei 2013 16:07 schreef arachide. het volgende:
Leren. Gaat. Tragisch.
Ondertussen wel een nieuwe profielfoto op facebook
thnxquote:Op zondag 12 mei 2013 16:09 schreef TienVingers het volgende:
Succes alle mensen die examens moeten leren.
Mag ik nu een sticker?quote:
Nee.quote:
sowieso lerenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan ik niet. Ik weet het, ik faal.
Maar eigenlijk hoef ik voor deze week niet te leren...
Gewoon niet leren en wel slagenquote:
Dat kan ook wat over je klas zeggenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
IK leer ook nooit en toch is myn rapport beste van klas
ja misschien wel maar ze hebben me om 1 of andere reden opbbl gezet terwijl me advies mavo/havo wasquote:Op zondag 12 mei 2013 16:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat kan ook wat over je klas zeggen
eigen verantwoordelijkheid je weetquote:Op zondag 12 mei 2013 16:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Of niet leren, niet slagen, geen diploma halen en in de goot belanden.
#YOLO
nu ff leren doei
Als je havo aankan moet bbl inderdaad een makkie zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 16:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja misschien wel maar ze hebben me om 1 of andere reden opbbl gezet terwijl me advies mavo/havo was
niet echt gelijk havo, meer mavo maarja dan nog bbl stelt niks voorquote:Op zondag 12 mei 2013 16:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Als je havo aankan moet bbl inderdaad een makkie zijn
Wil je dan niet na bbl nog verder met tl ofzo?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
niet echt gelijk havo, meer mavo maarja dan nog bbl stelt niks voorWel lekker makkelijk zo VMBO examen halen
Nee vmbo is genoeg om bij het leger/politie te gaan dus ik vind het goedquote:Op zondag 12 mei 2013 16:20 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wil je dan niet na bbl nog verder met tl ofzo?
Ach dan is het alleen maar beter, anders zit je alle studietijd te verprutsen aan niksquote:Op zondag 12 mei 2013 16:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee vmbo is genoeg om bij het leger/politie te gaan dus ik vind het goed
ja kloptquote:Op zondag 12 mei 2013 16:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ach dan is het alleen maar beter, anders zit je alle studietijd te verprutsen aan niks
Ga je echt een ton per jaar mee verdienenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee gewoon gaan werken bij famillie?
Dus jij doet praktijkonderwijs terwijl je bb kan doen?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
IK leer ook nooit en toch is myn rapport beste van klas
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga je echt een ton per jaar mee verdienen![]()
Ons landquote:Op zondag 12 mei 2013 16:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee vmbo is genoeg om bij het leger/politie te gaan dus ik vind het goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |