Even opzoeken dan maarquote:Op zondag 12 mei 2013 16:07 schreef arachide. het volgende:
Leren. Gaat. Tragisch.
Ondertussen wel een nieuwe profielfoto op facebook
thnxquote:Op zondag 12 mei 2013 16:09 schreef TienVingers het volgende:
Succes alle mensen die examens moeten leren.
Mag ik nu een sticker?quote:
Nee.quote:
sowieso lerenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan ik niet. Ik weet het, ik faal.
Maar eigenlijk hoef ik voor deze week niet te leren...
Gewoon niet leren en wel slagenquote:
Dat kan ook wat over je klas zeggenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
IK leer ook nooit en toch is myn rapport beste van klas
ja misschien wel maar ze hebben me om 1 of andere reden opbbl gezet terwijl me advies mavo/havo wasquote:Op zondag 12 mei 2013 16:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat kan ook wat over je klas zeggen
eigen verantwoordelijkheid je weetquote:Op zondag 12 mei 2013 16:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Of niet leren, niet slagen, geen diploma halen en in de goot belanden.
#YOLO
nu ff leren doei
Als je havo aankan moet bbl inderdaad een makkie zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 16:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja misschien wel maar ze hebben me om 1 of andere reden opbbl gezet terwijl me advies mavo/havo was
niet echt gelijk havo, meer mavo maarja dan nog bbl stelt niks voorquote:Op zondag 12 mei 2013 16:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Als je havo aankan moet bbl inderdaad een makkie zijn
Wil je dan niet na bbl nog verder met tl ofzo?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
niet echt gelijk havo, meer mavo maarja dan nog bbl stelt niks voorWel lekker makkelijk zo VMBO examen halen
Nee vmbo is genoeg om bij het leger/politie te gaan dus ik vind het goedquote:Op zondag 12 mei 2013 16:20 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wil je dan niet na bbl nog verder met tl ofzo?
Ach dan is het alleen maar beter, anders zit je alle studietijd te verprutsen aan niksquote:Op zondag 12 mei 2013 16:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee vmbo is genoeg om bij het leger/politie te gaan dus ik vind het goed
ja kloptquote:Op zondag 12 mei 2013 16:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ach dan is het alleen maar beter, anders zit je alle studietijd te verprutsen aan niks
Ga je echt een ton per jaar mee verdienenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee gewoon gaan werken bij famillie?
Dus jij doet praktijkonderwijs terwijl je bb kan doen?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
IK leer ook nooit en toch is myn rapport beste van klas
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga je echt een ton per jaar mee verdienen![]()
Ons landquote:Op zondag 12 mei 2013 16:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee vmbo is genoeg om bij het leger/politie te gaan dus ik vind het goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |