A wild Snorlax appearedquote:
Ik zie het Simoleans teken, soort sim?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:45 schreef Toto69 het volgende:
Wie herinnert zich dit spel nog?
[ afbeelding ]
Heb het nu op m'n mobiel, samen met Advance Wars, FIFA en nog wat spelletjes
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie het Simoleans teken, soort sim?
waar is die heen danquote:
ik moet hier nog steeds om lachenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Zou krabs me ooit trollen?
ja want dat is zn fulltime baan
Vroegâh, toen ik nog zo'n klein menneke was:quote:Op zondag 12 mei 2013 14:50 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik heb een gameboy telefoonhoesje![]()
en een eckte gameboy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik een Gameboy Color, Advance, en NDS![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vroegâh, toen ik nog zo'n klein menneke was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik een Gameboy Color, Advance, en NDS
pokemons ruilen met mensen die toevallig ook een gameboy hadden
Op vrijdag 10 mei 2013 23:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Zou krabs me ooit trollen?
ja want dat is zn fulltime baan :(
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vroegâh, toen ik nog zo'n klein menneke was:Wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik een Gameboy Color, Advance, en NDS![]()
Ik had alleen een gameboy color (eigenlijk van m'n broer)
Jaquote:Op zondag 12 mei 2013 14:53 schreef PvZ het volgende:
[..]
pokemons ruilen met mensen die toevallig ook een gameboy hadden
Ik? schattig? ik had je toch wat slimmer ingeschat dan datquote:Op zondag 12 mei 2013 14:54 schreef zwerty het volgende:
[..]
Wat schattig![]()
Ik had alleen een gameboy color (eigenlijk van m'n broer)
Ahquote:Op zondag 12 mei 2013 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb nooit een Gameboy, pokemonkaarten, yu hi oh kaarten of flippo's gehad. En alleen de kutknikkers
Wel diddl plaatjes?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb nooit een Gameboy, pokemonkaarten, yu hi oh kaarten of flippo's gehad. En alleen de kutknikkers
die had m'n zusjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |