Past wel met de Artis beestjesquote:
Ik kan me herinneren dat ze wel eens van de trambaan zijn geplukt, levend.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:04 schreef APK het volgende:
Waarom wandelen die Flamengos van Artis niet gewoon naar buiten ipv daar maar dom op 1 poot te blijven staan?
Oh, dat zijn dan waarschijnlijk de grootouders van de huidige generatiequote:Op zondag 12 mei 2013 01:06 schreef Soury het volgende:
Ik kan me herinneren dat ze wel eens van de trambaan zijn geplukt, levend.
Kudde dieren.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dat zijn dan waarschijnlijk de grootouders van de huidige generatie
Deze staan maar en doen niets tegen de gevangenschap.
Tip, want het is weer dikke strontquote:Op zondag 12 mei 2013 01:11 schreef APK het volgende:
Wat is deze trouwens?
[ afbeelding ]
Ik snap er niets van
Toch weer inkomsten die FOK! laten draaien
Lolquote:
quote:
Wat nou 'kudde dieren' ?quote:
Ga het ze vragenquote:Op zondag 12 mei 2013 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Wat nou 'kudde dieren' ?
Die beesten staan daar maar en kunnen gewoon naar buiten lopen
Ik neem aan dat ze gekortwiekt zijn.
Blijven ze daar omdat ze te eten krijgen
Zit er tegenwoordig nooit meer een fantasievol roze dingetje tussen dat denkt: 'He, wat is deze vijver van 12m2![]()
?
Hoe later in de nacht deste schooner het volkquote:Op zondag 12 mei 2013 01:18 schreef Leandra het volgende:
Nou, dat verklaart die advertentie bij deze TT.
Tja, dat kan je ook doen natuurlijk.quote:
Wat geef je hem te vreten?quote:Op zondag 12 mei 2013 01:19 schreef sacha het volgende:
ons konijn loopt niet weg als ik het hok open zet
Nee zeg het is godverdomme een eilandquote:Op zondag 12 mei 2013 01:19 schreef sacha het volgende:
Dat is wel relaxed, hoef je het hol alleen maar dicht te doen om te voorkomen dat andere beesten in het hok van het konijn komen.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:19 schreef sacha het volgende:
Die heeft 4 poten, flamengos hebben er maar eentjequote:Op zondag 12 mei 2013 01:19 schreef sacha het volgende:
Nee twee die bewaren ze om je te foppen. Hihi kijkquote:Op zondag 12 mei 2013 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Die heeft 4 poten, flamengos hebben er maar eentje
Ik werk hard aan een beterequote:Op zondag 12 mei 2013 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met zulke posts komt je bitchreputatie in gevaar.
Konijn leeft in geen hol ,,,,quote:Op zondag 12 mei 2013 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed, hoef je het hol alleen maar dicht te doen om te voorkomen dat andere beesten in het hok van het konijn komen.
Nou zeg denk je dat alle knijnen in een hok levenquote:
quote:
Ik kwam vroeger we eens op een eiland en daar liepen alle konijntjes los ... Gewoon door de duinen ,...quote:Op zondag 12 mei 2013 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zeg denk je dat alle knijnen in een hok leven
Op Sloterdijk ookquote:Op zondag 12 mei 2013 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kwam vroeger we eens op een eiland en daar liepen alle konijntjes los ... Gewoon door de duinen ,...
Die heb ik nooit gezienquote:Op zondag 12 mei 2013 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je wilt niet weten wat daar rondloopt... Ik kwam daar gewoon vosjes tegen 4 uur s'nachts
Misschien wel te verklaren als het barst van de konijnenquote:
quote:
De overkant van de N200 is echt gewoon echt gewoon wild life daar volgens mij zijn er daar naast vossen ook vast wolven en beren..quote:Op zondag 12 mei 2013 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien wel te verklaren als het barst van de konijnen
quote:Op zondag 12 mei 2013 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
De overkant van de N200 is echt gewoon echt gewoon wild life daar volgens mij zijn er daar naast vossen ook vast wolven en beren..
Flamingoquote:
Scroll even naar boven. Zoveel werk is het nietquote:
Hahahahaquote:
Godver.... ik heb me net 5 minuten verslikt in een borrelnootje, OETLUL!!!!!! Je was bijna verantwoordelijk voor mijn premature death!!quote:Op zondag 12 mei 2013 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Die heeft 4 poten, flamengos hebben er maar eentje
Kut niet gelukt dusquote:Op zondag 12 mei 2013 01:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Godver.... ik heb me net 5 minuten verslikt in een borrelnootje, OETLUL!!!!!! Je was bijna verantwoordelijk voor mijn premature death!!
Tis dus gelukt ... Maar ja minder leuk om zo te moeten Fokken...quote:Op zondag 12 mei 2013 02:05 schreef ElizabethR het volgende:
True story btw.. ik zit nog te bibbeten. Mijn man heeft me geheimlicht. Had een handje nootjes naar binnen gewerkt, moest lachen, noot slipt verkeerde pjjpje in
Dat is nog maar de vraag, APK is ook in geen velden of wegen te bekennenquote:Op zondag 12 mei 2013 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis dus gelukt ... Maar ja minder leuk om zo te moeten Fokken...
Tis mijn hubby gelukt om die verdomde noot uit mijn luchtpijp te krijgen, thank god!! Ik heb 15 minuten echt niet aan fokken gedacht hoor, Chuf. Blij dat ik mijn adem weer kon controleren!!!quote:Op zondag 12 mei 2013 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis dus gelukt ... Maar ja minder leuk om zo te moeten Fokken...
Grapje neem ik aanquote:Op zondag 12 mei 2013 03:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tis mijn hubby gelukt om die verdomde noot uit mijn luchtpijp te krijgen, thank god!! Ik heb 15 minuten echt niet aan fokken gedacht hoor, Chuf. Blij dat ik mijn adem weer kon controleren!!!
Ik word niet goed alla van Oekel. En ik ga even kijken of de kast nog staatquote:
Nee dit was serious... En dan is het maar goed dat er een hubby is die je haar 1st aid help gives...quote:
Ja dat kost me weer een kaars. Nee echt ?quote:Op zondag 12 mei 2013 03:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dit was serious... En dan is het maar goed dat er een hubby is die je haar 1st aid help gives...
Ja want ik ben echt weg Kiss or huggquote:Op zondag 12 mei 2013 03:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat kost me weer een kaars. Nee echt ?
Soms denk daar wel eens aan, omdat je alleen woont, en ouder wordquote:Op zondag 12 mei 2013 03:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dit was serious... En dan is het maar goed dat er een hubby is die je haar 1st aid help gives...
Soms verslikken mensen zich op fok en zit het beeldscherm onder de koffie.quote:Op zondag 12 mei 2013 03:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tis mijn hubby gelukt om die verdomde noot uit mijn luchtpijp te krijgen, thank god!! Ik heb 15 minuten echt niet aan fokken gedacht hoor, Chuf. Blij dat ik mijn adem weer kon controleren!!!
quote:Op zondag 12 mei 2013 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe later in de nacht deste schooner het volk
Héé ja jij ookquote:
En zo ist maar net!!quote:Op zondag 12 mei 2013 03:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben geen moederquote:Op zondag 12 mei 2013 19:33 schreef chufi het volgende:
Zijn er nu echt zoveel moeders hier dat er niemannd reageerd?
Ik heb heel de dag gesongfestivalvoorpretteketet, dus had geen tijd voor moederdagprut en aanverwante artikelen. Maar heb netjes met moeders geskyped.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:33 schreef chufi het volgende:
Zijn er nu echt zoveel moeders hier dat er niemannd reageerd?
De vergeten kaart is vergeven?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb heel de dag gesongfestivalvoorpretteketet, dus had geen tijd voor moederdagprut en aanverwante artikelen. Maar heb netjes met moeders geskyped.
Ja ik heb er echt niks meequote:
Daar is niet eens over gesprokenquote:
Madurodam blijft nog wel evenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de hele dag als een dooie op de bank gelegen, pijn in mijn donder![]()
Beetje jammer, want we hadden het plan om naar Madurodam te gaan, maar gisteren voorspelden ze zulk slecht weer voor vandaag dat we een alternatief hadden bedacht, maar achteraf bleek het weer toch heel erg mee te vallen en hadden we best naar Madurodam gekund. Helaas.
Wezen sporten gisteren?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de hele dag als een dooie op de bank gelegen, pijn in mijn donder![]()
Beetje jammer, want we hadden het plan om naar Madurodam te gaan, maar gisteren voorspelden ze zulk slecht weer voor vandaag dat we een alternatief hadden bedacht, maar achteraf bleek het weer toch heel erg mee te vallen en hadden we best naar Madurodam gekund. Helaas.
Voor mij is het ook al wat jaren geleden en min kinderen zijn er zelfs nog nooit geweest. Het schijnt niet al te lang geleden helemaal gerenoveerd te zijn, maar dat gaan we dan nog wel een andere keer zien.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Madurodam blijft nog wel even. Ik was 6 denk ik dat ik daar was.
Nee, daar is het ook niet van, ik denk dat het mijn galblaas of maag is.quote:
Oh ja, ik had het al gebookmarkedquote:Op zondag 12 mei 2013 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij is het ook al wat jaren geleden en min kinderen zijn er zelfs nog nooit geweest. Het schijnt niet al te lang geleden helemaal gerenoveerd te zijn, maar dat gaan we dan nog wel een andere keer zien.
Maar de kip-cola is goed ontvangen
Pas op je galblaas de dag ernaquote:Op zondag 12 mei 2013 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja, ik had het al gebookmarkedGa ik een keer proberen
Dat is niet echt hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 20:42 schreef sig000 het volgende:
Ik post hier snel wat om die pic van de zwangere kerel snel uit beeld te hebben.
Waarom.quote:
Wel hoor, dat is een transgender, homo, getrouwd zelfs geloof ik. Nr 2 is er ook al heb ik begrepen.quote:
Oh op die fiets, maar galblaas bruggetje had ik niet gelegdquote:
Ach ja moet kunnen. Ik zou wel een kijkje willen nemen bij de bevallingquote:Op zondag 12 mei 2013 20:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Wel hoor, dat is een transgender, homo, getrouwd zelfs geloof ik. Nr 2 is er ook al heb ik begrepen.
Hij heeft zijn kut met alle toebehoren nog. Om zwanger te worden is hij met de hormoonbehandeling gestopt.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ja moet kunnen. Ik zou wel een kijkje willen nemen bij de bevalling
Dat is de druppel.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
Yupquote:Op zondag 12 mei 2013 20:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Wel hoor, dat is een transgender, homo, getrouwd zelfs geloof ik. Nr 2 is er ook al heb ik begrepen.
De kippedijen staan bij ons in de marinade nu, voor morgenquote:
Ook in de cola? Ik marineer wel vaak met bier (donker) Ik denk dat dat eigenlijk wel het zelfde is.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
De kippedijen staan bij ons in de marinade nu, voor morgen
Whahahahahaaaaaaaaaaaa!!!!!quote:Op zondag 12 mei 2013 20:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Dan zal je mijn vorige post wel kunnen waarderen
Alleen als Sir Heinlich thuis is iddquote:Op zondag 12 mei 2013 20:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Je zit toch geen borrelnootjes te eten he
Proestquote:Op zondag 12 mei 2013 20:58 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:58 schreef tonja het volgende:
[..]
HeiMlichquote:
Was even aan de telefoon met mijn dochter.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:01 schreef tonja het volgende:
Ik denk dat je na zo'n ervaring even geen trek in borrelnootjes meer hebt. Hoop ikZe is wel stil.
Heb je een kaart van 'r gekregen?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Was even aan de telefoon met mijn dochter.
Gelukkig niet zeg! Papierverspilling.quote:
Ik dacht met L ertussen. Maar dat klinkt weer zo huiselijkquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg! Papierverspilling.
Chufi is duidelijk geen bruggenbouwerquote:Op zondag 12 mei 2013 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh op die fiets, maar galblaas bruggetje had ik niet gelegd
Mannen kunnen geen bevalling aanquote:Op zondag 12 mei 2013 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ja wel vervelendquote:
En een groot succes ... Want je bent weer beterquote:Op zondag 12 mei 2013 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De kip-cola stond vanavond pas op het menu
Ik ben benieuwd, want de ene pakt natuurlijk weer anders uit dan de andere, het ligt er maar net aan hoeveel sambal, stroop, knoflook je toevoegt.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
De kippedijen staan bij ons in de marinade nu, voor morgen
Ja, ik las dat jij bijna een bijna-dood ervaring hadquote:Op zondag 12 mei 2013 21:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
Nee hoor. Vanavond drink ik niets, alleen water, en daar smaken borrelnootjes niet zo lekker bij. Die eet ik liever met een wijntje erbij.
Nee, niet echt, maar je moet watquote:Op zondag 12 mei 2013 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
En een groot succes ... Want je bent weer beter
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, want de ene pakt natuurlijk weer anders uit dan de andere, het ligt er maar net aan hoeveel sambal, stroop, knoflook je toevoegt.
En soury, niet marineren in cola hoor, je moet de drumsticks koken in cola.
Ik heb het nogquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drumsticks minimaal 1 dag van te voren marineren.Ruim Marinade maken van: sambal, knoflook, mosterd, ketchup, appelstroop of honing.
Volgende dag 1 liter cola (geen light, merk Jumbo) in een grote pan, drumsticks en uitgelekte marinade erbij. De cola ook nog wat op smaak brengen met mosterd, sambal. 2 uurtjes zachtjes laten koken met deksel op de pan. Na 2 uur de drumsticks uit de pan in grote ovenschaal.
De dunne saus in de pan aanmaken met een papje van maïzena. De saus bij de drumsticks nog een kwartiertje in de oven op 170 graden.
Ik doe een zak wokgroente wokken in wokolie (knoflook) en dit door witte rijst.
Ik eet het voor het eerst, maar het schijnt erg lekker te zijn.
O ja, je had hem gebookmarktquote:
Ja dat is fok He?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, je had hem gebookmarktIk ging zelf namelijk wel bijna de fout in om de cola er gisteren ook al bij te gooien.
Wat een speculaties in dat vermiste jongetjes topic
Dat is ook zo en ik denk dat als je daar eenmaal gaat posten je er ook in meegesleept wordt.quote:
Ja erg triest, ik moest me soms inhouden om niet te reageren. Het gaat soms verquote:Op zondag 12 mei 2013 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook zo en ik denk dat als je daar eenmaal gaat posten je er ook in meegesleept wordt.
Het is een triest verhaal
Ik ga het morgen gewoon proberen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga het morgen gewoon proberen...Zo dan, dat is nogall een verschil. Kan het niet zo zijn dat de feestdagen zijn doorbetaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Geen idee, maar ik denk een typo van 6 naar 8 of zo.... Maar ik verwacht nog wel dat het teruggedraaid wordt...quote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dan, dat is nogall een verschil. Kan het niet zo zijn dat de feestdagen zijn doorbetaald?
Ja dat kan je zien op je loonstrook. Ik kreeg wel mijn 13e maand altijd rond deze tijd. Maar dan is het weer te weinigquote:Op zondag 12 mei 2013 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk een typo van 6 naar 8 of zo.... Maar ik verwacht nog wel dat het teruggedraaid wordt...
Ik heb gewoon niet het aantal uren gewerkt.. Maar ik hou me verder stil...quote:Op zondag 12 mei 2013 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat kan je zien op je loonstrook. Ik kreeg wel mijn 13e maand altijd rond deze tijd. Maar dan is het weer te weinig
Ja moe!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik las dat jij bijna een bijna-dood ervaring had![]()
Volgende keer eerst je mond leeg eten voordat je lacht
Wat ben jij gehoorzaam! Ik denk ook dat mijn tip gemakkelijker is gezegd dan gedaanquote:
Wat jij wilt, ik zou dat nooit doen. En vragen hoe of watquote:Op zondag 12 mei 2013 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet het aantal uren gewerkt.. Maar ik hou me verder stil...
Dat is wat ik ook zou doen, gewoon even navragen, eigenlijk hetzelfde als ik zou doen als er te weinig op mijn loonstrook staat.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat jij wilt, ik zou dat nooit doen. En vragen hoe of wat
Misschien dat ik dan de maanden ervoor ook ff moet checken , misschien miste ik daar wel een paar uur...quote:Op zondag 12 mei 2013 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook zou doen, gewoon even navragen, eigenlijk hetzelfde als ik zou doen als er te weinig op mijn loonstrook staat.
Dat kan ook, het staat toch gespecificeerd op je loonstrook. En dan in over uren.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan de maanden ervoor ook ff moet checken , misschien miste ik daar wel een paar uur...
Ik vind eigenlijk dat ik ze wel verdiend heb...,quote:Op zondag 12 mei 2013 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan ook, het staat toch gespecificeerd op je loonstrook. En dan in over uren.
Zet het geld ff op een spaarrekening, ze komen er toch wel achter.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ik ze wel verdiend heb...,
Hebbert, gister eindelijk een blauwe envelop in de bus. Wegenbelastingquote:Op zondag 12 mei 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ik ze wel verdiend heb...,
Dat lijkt me nou juist zo lulligquote:Op zondag 12 mei 2013 22:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Zet het geld ff op een spaarrekening, ze komen er toch wel achter.
Kreeg ooit een keer per abuis van ICE bank 18.000 euro gestord.. toch nog 3 maanden rente van kunnen trekken voor ze er achter kwamenquote:
Ik maak me er niet druk om... en heb genoeg te makken wat dat betreft,,,quote:Op zondag 12 mei 2013 22:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Zet het geld ff op een spaarrekening, ze komen er toch wel achter.
Ja en, zo hoort het ook. Hahaha wil je geld ontvangen omdat je doet wat je moet doenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:33 schreef chufi het volgende:
Het hele jaar niet ziek geweest en nog geen 10 uur prive zitten surfen / mailen op mn werk,,, alleen maar werk related bezig ... 8 uur per dag
Dat was niet je werkgever neem ik aan.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Kreeg ooit een keer per abuis van ICE bank 18.000 euro gestord.. toch nog 3 maanden rente van kunnen trekken voor ze er achter kwamen
Als ik dan naar mn collega's kijk ja ...quote:Op zondag 12 mei 2013 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en, zo hoort het ook. Hahaha wil je geld ontvangen omdat je doet wat je moet doen
Nee dat was toen ICE bank over de kop ging ofzo en alle spaarrekeningen uitbetaalde. Weet er het fijne niet van.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebbert, gister eindelijk een blauwe envelop in de bus. Wegenbelasting
Dan ziet je baas het ook wel.quote:
Lol tuurlijkquote:
Ik maak nu even een alternatieve pasta. Ja ik moet nog eten, mijn schema ligt een beetje in de war door fokquote:
Laat je niet zo Fokken Squote:Op zondag 12 mei 2013 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maak nu even een alternatieve pasta. Ja ik moet nog eten, mijn schema ligt een beetje in de war door fok
Nee het was gezellig maar laatquote:
Oh lekker, kaasfodue dan, ik ben niet zo met zoet.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:46 schreef tonja het volgende:
Ik heb net kaasfondue opStraks chocolademousse.
Ja ik was erbijquote:
Was je weg danquote:
quote:
Ik heb slechte zin, geen idee waarom, soms heb ik dat ineens.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Breek je bek maar open sig,,,, Ik moet vroeg naar bed
Gaan we rellen, verdomme ik had haast een typefout een F ipv Gquote:Op zondag 12 mei 2013 22:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb slechte zin, geen idee waarom, soms heb ik dat ineens.
Ja soms heb je dat idd... Dan kun je soms maar beter niet eens online verschijnen ... Maar zo werkt knze huidige mind niet meer ....quote:Op zondag 12 mei 2013 22:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
ik bijna een u ipv r ... Sorry Souryquote:Op zondag 12 mei 2013 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan we rellen, verdomme ik had haast een typefout een F ipv G
Sterker nog. Afreagerenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja soms heb je dat idd... Dan kun je soms maar beter niet eens online verschijnen ... Maar zo werkt knze huidige mind niet meer ....
Over tiepvouten rellen schiet niet op.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan we rellen, verdomme ik had haast een typefout een F ipv G
Heb je PMS of ben je ongesteld?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Midlifequote:
En die zijn zo lekkerquote:Op zondag 12 mei 2013 23:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een nooit ontdekte ADHD, borderline en aspergefobie.
Ja ze zijn er weerquote:
Nog even en ze zijn er weerquote:Op zondag 12 mei 2013 23:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een nooit ontdekte ADHD, borderline en aspergefobie.
Flauw grapjequote:
Nou ik heb een jaar lang voorraad sausjes liggen, en ja uit een zakje maar ik kan het niet beter makenquote:
Smakelijk voor later deze week ...quote:Op zondag 12 mei 2013 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik heb een jaar lang voorraad sausjes liggen, en ja uit een zakje maar ik kan het niet beter maken
witte goud? Why:?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel die dingen die ze witte goud noemen, ik krijg er uitslag van.
Nu snap ik waarom je chagrijnig bent, want het is best jammer als je allergisch bent voor asperges.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel die dingen die ze witte goud noemen, ik krijg er uitslag van.
Deze is super lekker, niks meer aan doen. Wat kruimige aardappeltjes en een stukje vleesquote:
Omdat ze duur zijnquote:
Jij snapt het, wordt ik elk jaar weer lekker gemaakt met die dingen en krijg daarna altijd weer spijt.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je chagrijnig bent, want het is best jammer als je allergisch bent voor asperges.
Ik eet bij asperges altijd krieltjes, eieren en achterham en deze kant en klare sausquote:Op zondag 12 mei 2013 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze is super lekker, niks meer aan doen. Wat kruimige aardappeltjes en een stukje vlees
[ afbeelding ]
In de winter eet ik wel eens de arme lui's aspergers. Schoreneren Echt lekker ook. wel een kut werk om schoon te maken. Lijkt wel lijmquote:Op zondag 12 mei 2013 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet bij asperges altijd krieltjes, eieren en achterham en deze kant en klare saus
[ afbeelding ]
Dat zal niet veel verschil zijn denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet bij asperges altijd krieltjes, eieren en achterham en deze kant en klare saus
[ afbeelding ]
Safrraan snap ik echt niet. Wel eens gekocht in een potje van een gram.quote:
Tis gewoon een kleurstof maar heeft toch ook een speciale smaak ... En F duur per gram/Kilo ...quote:Op zondag 12 mei 2013 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Safrraan snap ik echt niet. Wel eens gekocht in een potje van een gram.
Kleurstof iddquote:Op zondag 12 mei 2013 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis gewoon een kleurstof maar heeft toch ook een speciale smaak ... En F duur per gram/Kilo ...
Ik heb het in huis... Maar geen truffels... Maar volgens mij is Saffraan 1 van de duurste producten per kilo ....quote:
Moet ik inééns denken aan mijn ouders die een blik foie gras meekregen. Die hadden ze onderweg op een stokbroodje gesmeerdquote:Op zondag 12 mei 2013 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het in huis... Maar geen truffels... Maar volgens mij is Saffraan 1 van de duurste producten per kilo ....
Daar is dat spul toch voor?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet ik inééns denken aan mijn ouders die een blik foie gras meekregen. Die hadden ze onderweg op een stokbroodje gesmeerd
Nou nee niet echt voor onderweg in de auto. Het is geen kips patéquote:
Mijn Pa vroegah in frankrijk op de camping dacht hij patat te frituren. Hij had schoongemaakte schorseneren gekocht. Dat werd me een zooitjequote:Op zondag 12 mei 2013 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet ik inééns denken aan mijn ouders die een blik foie gras meekregen. Die hadden ze onderweg op een stokbroodje gesmeerd
Oh dearquote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Mijn Pa vroegah in frankrijk op de camping dacht hij patat te frituren. Hij had schoongemaakte schorseneren gekocht. Dat werd me een zooitjeGelukkig was de brandblusser bij de hand.
Kips pate ken ik niet, wel de leverworst en vage hash handel.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee niet echt voor onderweg in de auto. Het is geen kips paté
Ze vonden het wel lekker
Whoahahaquote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Mijn Pa vroegah in frankrijk op de camping dacht hij patat te frituren. Hij had schoongemaakte schorseneren gekocht. Dat werd me een zooitjeGelukkig was de brandblusser bij de hand.
Haha. Wat ook lekker is een tijdje niet gezien. Vocking worst. Die hadden ze soms bij de HEMA.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kips pate ken ik niet, wel de leverworst en vage hash handel.
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha. Wat ook lekker is een tijdje niet gezien. Vocking worst. Die hadden ze soms bij de HEMA.
Best kut om te vragen waar ze liggen
Waar ligt de Vocking worst![]()
Het is een oud recept, maar erg lekker.quote:
Echt, oh wachtquote:
Tis gewoon worstquote:Op zondag 12 mei 2013 23:46 schreef tonja het volgende:
Het bestaat nog http://www.vocking.com/site/ Nooit van gehoord, ben nieuwsgierig
Jazeker bestaat het nog. Maar meer regio Utrecht. Mijn HEMA verkocht ze.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:46 schreef tonja het volgende:
Het bestaat nog http://www.vocking.com/site/ Nooit van gehoord, ben nieuwsgierig
Nou nee dit is lekker. Beetje droge gekruide leverworstquote:
Leverworst die je schijnt te kunnen bakkenquote:
Bloedworst vind ik ook lekker, met wat stukjes appel eropquote:Op zondag 12 mei 2013 23:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Leverworst die je schijnt te kunnen bakkenNet als bloedworst denk ik. Maar ben nu te lui om me er in te gaan verdiepen.
Ja vroeger at je dat maandelijks of zo ...quote:Op zondag 12 mei 2013 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Bloedworst vind ik ook lekker, met wat stukjes appel erop
Ja idd. Nu moet je het boeken bij de slagerquote:Op zondag 12 mei 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vroeger at je dat maandelijks of zo ...
Ik eet het nooit eer .. Zie het soms in mn mn super liggen,,,Pak het nooitquote:Op zondag 12 mei 2013 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja idd. Nu moet je het boeken bij de slager
Lekker he?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:53 schreef ruktzichloos het volgende:
Bakleverworst en bloedworst, heerlijk! En nog steeds te koop.
Ik ben er niet vies van... Maar is niet mn dagelijkse hapquote:Op zondag 12 mei 2013 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja idd. Nu moet je het boeken bij de slager
Sukucquote:Op zondag 12 mei 2013 23:54 schreef sig000 het volgende:
Ik donder altijd Turkse worst op de pizza, die komt van ezels heb ik me laten wijsmaken.
Nee sterker nog jaarlijks. Inééns wil ik soms iets eten en bloedworst is daar een goed voorbeeld vanquote:Op zondag 12 mei 2013 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er niet vies van... Maar is niet mn dagelijkse hap
Bergen knoflookquote:Op maandag 13 mei 2013 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
\
Was 2 weken terug bij een maat en die had ook zo iets... Smaakte erg turks lambs .. Lekker
Nu is het een eis ..quote:Op zondag 12 mei 2013 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee sterker nog jaarlijks. Inééns wil ik soms iets eten en bloedworst is daar een goed voorbeeld van
Hoe bedoel jequote:
Ik ben wat gaan minderen in de laatste jarenquote:Op maandag 13 mei 2013 00:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Knoflook is werkelijk waar geniaal spul.
Nee sterker nog jaarlijks. Inééns wil ik soms iets eten en bloedworst is daar een goed voorbeeld vanquote:
Ohh maar ik krijg er wel trek in door dit topic.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee sterker nog jaarlijks. Inééns wil ik soms iets eten en bloedworst is daar een goed voorbeeld van
Maar goed dat hoeft niet deze week
Daar hebben we het dan nog wel een keer over... Keuken Princesquote:Op maandag 13 mei 2013 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh maar ik krijg er wel trek in door dit topic.
Ja ik ga morgen maar weer eens aan de kook. Het schoot er een beetje bij inquote:Op maandag 13 mei 2013 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben we het dan nog wel een keer over... Keuken Princes
Trustequote:
Pas op voor nootjes.quote:
112 bellenquote:Op maandag 13 mei 2013 00:51 schreef sig000 het volgende:
Mijn vrouw is niet meer wakker te krijgen, wat nu?
Rukken danquote:Op maandag 13 mei 2013 00:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat voorbarig, ze ademt nog wel.
Die wijven van RTL5 bellen, die stonden op je te wachten.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:51 schreef sig000 het volgende:
Mijn vrouw is niet meer wakker te krijgen, wat nu?
Dan ga ik nog liever de kont van mijn slapende vrouw bekijken.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die wijven van RTL5 bellen, die stonden op je te wachten.
In een rijtuighieeeeeeee, in een rijtuighieee..... in een rijtuuhgieeeeeeee helemaal naar Vinkuveen....quote:Op maandag 13 mei 2013 01:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever de kont van mijn slapende vrouw bekijken.
Gelukkig had ik geen nootje in mijn mond.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In een rijtuighieeeeeeee, in een rijtuighieee..... in een rijtuuhgieeeeeeee helemaal naar Vinkuveen....
Roerei ook al op??quote:Op maandag 13 mei 2013 01:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gelukkig had ik geen nootje in mijn mond.
Thanks Deisyy, ik was zelf ook al aan het rondspitten gegaan, ik was er wat huiverig voor om zomaar de eerste de beste back up app te installeren, stel dat er net met mijn sms-jes iets fout gaat, maar ze staan inmiddels op mijn harde schijfquote:Op maandag 13 mei 2013 11:26 schreef Deisyy het volgende:
Is dit misschien iets?
http://www.androidworld.n(...)-smsjes-bewaren.html
Ik ben dan wel geen chufi, maar bemoei me er gewoon ff mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |