Past wel met de Artis beestjesquote:
Ik kan me herinneren dat ze wel eens van de trambaan zijn geplukt, levend.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:04 schreef APK het volgende:
Waarom wandelen die Flamengos van Artis niet gewoon naar buiten ipv daar maar dom op 1 poot te blijven staan?
Oh, dat zijn dan waarschijnlijk de grootouders van de huidige generatiequote:Op zondag 12 mei 2013 01:06 schreef Soury het volgende:
Ik kan me herinneren dat ze wel eens van de trambaan zijn geplukt, levend.
Kudde dieren.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dat zijn dan waarschijnlijk de grootouders van de huidige generatie
Deze staan maar en doen niets tegen de gevangenschap.
Tip, want het is weer dikke strontquote:Op zondag 12 mei 2013 01:11 schreef APK het volgende:
Wat is deze trouwens?
[ afbeelding ]
Ik snap er niets van
Toch weer inkomsten die FOK! laten draaien
Lolquote:
quote:
Wat nou 'kudde dieren' ?quote:
Ga het ze vragenquote:Op zondag 12 mei 2013 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Wat nou 'kudde dieren' ?
Die beesten staan daar maar en kunnen gewoon naar buiten lopen
Ik neem aan dat ze gekortwiekt zijn.
Blijven ze daar omdat ze te eten krijgen
Zit er tegenwoordig nooit meer een fantasievol roze dingetje tussen dat denkt: 'He, wat is deze vijver van 12m2![]()
?
Hoe later in de nacht deste schooner het volkquote:Op zondag 12 mei 2013 01:18 schreef Leandra het volgende:
Nou, dat verklaart die advertentie bij deze TT.
Tja, dat kan je ook doen natuurlijk.quote:
Wat geef je hem te vreten?quote:Op zondag 12 mei 2013 01:19 schreef sacha het volgende:
ons konijn loopt niet weg als ik het hok open zet
Nee zeg het is godverdomme een eilandquote:Op zondag 12 mei 2013 01:19 schreef sacha het volgende:
Dat is wel relaxed, hoef je het hol alleen maar dicht te doen om te voorkomen dat andere beesten in het hok van het konijn komen.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:19 schreef sacha het volgende:
Die heeft 4 poten, flamengos hebben er maar eentjequote:Op zondag 12 mei 2013 01:19 schreef sacha het volgende:
Nee twee die bewaren ze om je te foppen. Hihi kijkquote:Op zondag 12 mei 2013 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Die heeft 4 poten, flamengos hebben er maar eentje
Ik werk hard aan een beterequote:Op zondag 12 mei 2013 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met zulke posts komt je bitchreputatie in gevaar.
Konijn leeft in geen hol ,,,,quote:Op zondag 12 mei 2013 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed, hoef je het hol alleen maar dicht te doen om te voorkomen dat andere beesten in het hok van het konijn komen.
Nou zeg denk je dat alle knijnen in een hok levenquote:
quote:
Ik kwam vroeger we eens op een eiland en daar liepen alle konijntjes los ... Gewoon door de duinen ,...quote:Op zondag 12 mei 2013 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zeg denk je dat alle knijnen in een hok leven
Op Sloterdijk ookquote:Op zondag 12 mei 2013 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kwam vroeger we eens op een eiland en daar liepen alle konijntjes los ... Gewoon door de duinen ,...
Die heb ik nooit gezienquote:Op zondag 12 mei 2013 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je wilt niet weten wat daar rondloopt... Ik kwam daar gewoon vosjes tegen 4 uur s'nachts
Misschien wel te verklaren als het barst van de konijnenquote:
quote:
De overkant van de N200 is echt gewoon echt gewoon wild life daar volgens mij zijn er daar naast vossen ook vast wolven en beren..quote:Op zondag 12 mei 2013 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien wel te verklaren als het barst van de konijnen
quote:Op zondag 12 mei 2013 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
De overkant van de N200 is echt gewoon echt gewoon wild life daar volgens mij zijn er daar naast vossen ook vast wolven en beren..
Flamingoquote:
Scroll even naar boven. Zoveel werk is het nietquote:
Hahahahaquote:
Godver.... ik heb me net 5 minuten verslikt in een borrelnootje, OETLUL!!!!!! Je was bijna verantwoordelijk voor mijn premature death!!quote:Op zondag 12 mei 2013 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Die heeft 4 poten, flamengos hebben er maar eentje
Kut niet gelukt dusquote:Op zondag 12 mei 2013 01:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Godver.... ik heb me net 5 minuten verslikt in een borrelnootje, OETLUL!!!!!! Je was bijna verantwoordelijk voor mijn premature death!!
Tis dus gelukt ... Maar ja minder leuk om zo te moeten Fokken...quote:Op zondag 12 mei 2013 02:05 schreef ElizabethR het volgende:
True story btw.. ik zit nog te bibbeten. Mijn man heeft me geheimlicht. Had een handje nootjes naar binnen gewerkt, moest lachen, noot slipt verkeerde pjjpje in
Dat is nog maar de vraag, APK is ook in geen velden of wegen te bekennenquote:Op zondag 12 mei 2013 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis dus gelukt ... Maar ja minder leuk om zo te moeten Fokken...
Tis mijn hubby gelukt om die verdomde noot uit mijn luchtpijp te krijgen, thank god!! Ik heb 15 minuten echt niet aan fokken gedacht hoor, Chuf. Blij dat ik mijn adem weer kon controleren!!!quote:Op zondag 12 mei 2013 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis dus gelukt ... Maar ja minder leuk om zo te moeten Fokken...
Grapje neem ik aanquote:Op zondag 12 mei 2013 03:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tis mijn hubby gelukt om die verdomde noot uit mijn luchtpijp te krijgen, thank god!! Ik heb 15 minuten echt niet aan fokken gedacht hoor, Chuf. Blij dat ik mijn adem weer kon controleren!!!
Ik word niet goed alla van Oekel. En ik ga even kijken of de kast nog staatquote:
Nee dit was serious... En dan is het maar goed dat er een hubby is die je haar 1st aid help gives...quote:
Ja dat kost me weer een kaars. Nee echt ?quote:Op zondag 12 mei 2013 03:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dit was serious... En dan is het maar goed dat er een hubby is die je haar 1st aid help gives...
Ja want ik ben echt weg Kiss or huggquote:Op zondag 12 mei 2013 03:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat kost me weer een kaars. Nee echt ?
Soms denk daar wel eens aan, omdat je alleen woont, en ouder wordquote:Op zondag 12 mei 2013 03:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dit was serious... En dan is het maar goed dat er een hubby is die je haar 1st aid help gives...
Soms verslikken mensen zich op fok en zit het beeldscherm onder de koffie.quote:Op zondag 12 mei 2013 03:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tis mijn hubby gelukt om die verdomde noot uit mijn luchtpijp te krijgen, thank god!! Ik heb 15 minuten echt niet aan fokken gedacht hoor, Chuf. Blij dat ik mijn adem weer kon controleren!!!
quote:Op zondag 12 mei 2013 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe later in de nacht deste schooner het volk
Héé ja jij ookquote:
En zo ist maar net!!quote:Op zondag 12 mei 2013 03:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben geen moederquote:Op zondag 12 mei 2013 19:33 schreef chufi het volgende:
Zijn er nu echt zoveel moeders hier dat er niemannd reageerd?
Ik heb heel de dag gesongfestivalvoorpretteketet, dus had geen tijd voor moederdagprut en aanverwante artikelen. Maar heb netjes met moeders geskyped.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:33 schreef chufi het volgende:
Zijn er nu echt zoveel moeders hier dat er niemannd reageerd?
De vergeten kaart is vergeven?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb heel de dag gesongfestivalvoorpretteketet, dus had geen tijd voor moederdagprut en aanverwante artikelen. Maar heb netjes met moeders geskyped.
Ja ik heb er echt niks meequote:
Daar is niet eens over gesprokenquote:
Madurodam blijft nog wel evenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de hele dag als een dooie op de bank gelegen, pijn in mijn donder![]()
Beetje jammer, want we hadden het plan om naar Madurodam te gaan, maar gisteren voorspelden ze zulk slecht weer voor vandaag dat we een alternatief hadden bedacht, maar achteraf bleek het weer toch heel erg mee te vallen en hadden we best naar Madurodam gekund. Helaas.
Wezen sporten gisteren?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de hele dag als een dooie op de bank gelegen, pijn in mijn donder![]()
Beetje jammer, want we hadden het plan om naar Madurodam te gaan, maar gisteren voorspelden ze zulk slecht weer voor vandaag dat we een alternatief hadden bedacht, maar achteraf bleek het weer toch heel erg mee te vallen en hadden we best naar Madurodam gekund. Helaas.
Voor mij is het ook al wat jaren geleden en min kinderen zijn er zelfs nog nooit geweest. Het schijnt niet al te lang geleden helemaal gerenoveerd te zijn, maar dat gaan we dan nog wel een andere keer zien.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Madurodam blijft nog wel even. Ik was 6 denk ik dat ik daar was.
Nee, daar is het ook niet van, ik denk dat het mijn galblaas of maag is.quote:
Oh ja, ik had het al gebookmarkedquote:Op zondag 12 mei 2013 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij is het ook al wat jaren geleden en min kinderen zijn er zelfs nog nooit geweest. Het schijnt niet al te lang geleden helemaal gerenoveerd te zijn, maar dat gaan we dan nog wel een andere keer zien.
Maar de kip-cola is goed ontvangen
Pas op je galblaas de dag ernaquote:Op zondag 12 mei 2013 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja, ik had het al gebookmarkedGa ik een keer proberen
Dat is niet echt hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 20:42 schreef sig000 het volgende:
Ik post hier snel wat om die pic van de zwangere kerel snel uit beeld te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |