Past wel met de Artis beestjesquote:
Ik kan me herinneren dat ze wel eens van de trambaan zijn geplukt, levend.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:04 schreef APK het volgende:
Waarom wandelen die Flamengos van Artis niet gewoon naar buiten ipv daar maar dom op 1 poot te blijven staan?
Oh, dat zijn dan waarschijnlijk de grootouders van de huidige generatiequote:Op zondag 12 mei 2013 01:06 schreef Soury het volgende:
Ik kan me herinneren dat ze wel eens van de trambaan zijn geplukt, levend.
Kudde dieren.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dat zijn dan waarschijnlijk de grootouders van de huidige generatie
Deze staan maar en doen niets tegen de gevangenschap.
Tip, want het is weer dikke strontquote:Op zondag 12 mei 2013 01:11 schreef APK het volgende:
Wat is deze trouwens?
[ afbeelding ]
Ik snap er niets van
Toch weer inkomsten die FOK! laten draaien
Lolquote:
quote:
Wat nou 'kudde dieren' ?quote:
Ga het ze vragenquote:Op zondag 12 mei 2013 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Wat nou 'kudde dieren' ?
Die beesten staan daar maar en kunnen gewoon naar buiten lopen
Ik neem aan dat ze gekortwiekt zijn.
Blijven ze daar omdat ze te eten krijgen
Zit er tegenwoordig nooit meer een fantasievol roze dingetje tussen dat denkt: 'He, wat is deze vijver van 12m2![]()
?
Hoe later in de nacht deste schooner het volkquote:Op zondag 12 mei 2013 01:18 schreef Leandra het volgende:
Nou, dat verklaart die advertentie bij deze TT.
Tja, dat kan je ook doen natuurlijk.quote:
Wat geef je hem te vreten?quote:Op zondag 12 mei 2013 01:19 schreef sacha het volgende:
ons konijn loopt niet weg als ik het hok open zet
Nee zeg het is godverdomme een eilandquote:Op zondag 12 mei 2013 01:19 schreef sacha het volgende:
Dat is wel relaxed, hoef je het hol alleen maar dicht te doen om te voorkomen dat andere beesten in het hok van het konijn komen.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:19 schreef sacha het volgende:
Die heeft 4 poten, flamengos hebben er maar eentjequote:Op zondag 12 mei 2013 01:19 schreef sacha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |