mannen! In't gareel! Excercitie in 10 min! Onder het gemalen water en vort!quote:
Ligt eraan welke switch enz je wilt en wat je budget is?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:25 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wat is een leuk betaalbaar mechanisch kb? Die van mij sterft langzaam af.
mja zoiets.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:44 schreef MineraalWater het volgende:
Goeiemorgen.
[..]
Ligt eraan welke switch enz je wilt en wat je budget is?
~80 euro ofzo?
Voltz had ik gelezenquote:Op zondag 12 mei 2013 09:50 schreef SosuaCafe het volgende:
TOMVNL (spytool spytool) wat is het nou gewürden? Ftb ?
Alright welke switch?quote:
switch?quote:Op zondag 12 mei 2013 09:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Voltz had ik gelezen
[..]
Alright welke switch?
Ja uhm, Ligt er aan waar je hem vooral voor wilt gebruiken, Ik heb zelf Cherry MX reds maar hier staan de alternatieven:quote:Op zondag 12 mei 2013 09:59 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
switch?ik heb gewoon zo'n logitech mm tobo nu. Dus switch is voor mij nog steeds lan.
Ik oefen mn ollies zo nu en dan. Bagger skateboard hier moet een nieuwequote:Op zondag 12 mei 2013 10:16 schreef bobbernaut het volgende:
Sws je rijdt alleen op je skateboard, hier hebben we ook zo'n kenser shemale die 1/2 rondjes rijdt, en dan de rest van de dag aan de kant blijft zitten..
(littlebrownie)
Ai, een nieuw deck maakt je sws beter, meer pop enzo, nieuw grip ookquote:Op zondag 12 mei 2013 10:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik oefen mn ollies zo nu en dan. Bagger skateboard hier moet een nieuwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |