Oplossing kan ik het niet echt noemen. Waardeloos staaltje modereerwerk, het is maar goed dat je niet betaald krijgt.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb TJV en plopkweker ondervraagd en het wordt achter de schermen gezet. Dit is een tijdelijke oplossing
zie edit, waar is wp?quote:
Nou ik zou ook niet blijven hangen zei je en nu ben ik er nog steeds.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je moet er niet van uitgaan dat die blijven hangen, hoor.
Jij was er al voor mijquote:Op zondag 12 mei 2013 00:43 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Nou ik zou ook niet blijven hangen zei je en nu ben ik er nog steeds.
ik ben je vriend van dat zelfmoordtopic dat verwijderd was door yvonne, toen je nieuw was XDquote:
wacht was jij dat?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:44 schreef PvZ het volgende:
[..]
ik ben je vriend van dat zelfmoordtopic dat verwijderd was door yvonne, toen je nieuw was XD
ja ik had je toen op msn enzoquote:
Waarom heb je niet doorgezet?quote:
TR gemacht ivm doodsverwensing, tevens weet je totaal niet waar het over gaat dus hou je smoel nou maar eens, in het echt ben jij zeker een of andere kankerkneus die nooit iets bereikt heeft in zijn leven en hier in de sc denkt dat ie heel wat is, get a life.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 00:46 schreef -Datdus- het volgende:
Wie was ook alweer die kneus die op Den Haag centraal een sporttas had neergezet met een klok en ballonnen erinPrachtig topic ook.
Tering, schiet er ook meteen iemand uit de slof. Het blijven maar woorden, niks en niemand let je om even iets anders te doen om te bedaren.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:47 schreef plopkweker het volgende:
[..]
TR gemacht ivm doodsverwensing, tevens weet je totaal niet waar het over gaat dus hou je smoel nou maar eens, in het echt ben jij zeker een of andere kankerkneus die nooit iets bereikt heeft in zijn leven en hier in de sc denkt dat ie heel wat is, get a life.
herinner me er niks meer van behalve dat ik 3 uur gebanned was toen ivm misverstand ofzo, kan er wel om lachen als ik er zo aan terug denk..quote:
Meteen?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tering, schiet er ook meteen iemand uit de slof. Het blijven maar woorden, niks en niemand let je om even iets anders te doen om te bedaren.
hehe oke.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:48 schreef plopkweker het volgende:
[..]
herinner me er niks meer van behalve dat ik 3 uur gebanned was toen ivm misverstand ofzo, kan er wel om lachen als ik er zo aan terug denk..
maar dan nog, een paar mensen zijn toen gepermbanned whehe
Ok, als je daarboven Better FOK!craft zet ben je weer een lieve medelander.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 00:49 schreef -Datdus- het volgende:
Was het deze?
ONZ / Onbeheerde tas!! Bom! Paniek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |