Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
Op zaterdag 11 mei 2013 18:23 schreef GotC het volgende: Rustdagen zijn juist voor beginners zo belangrijk, omdat je lichaam (lees: Pezen, spieren en gewrichten) moeten wennen aan de 3x lichaamsgewicht per stap die je zet tijdens het hardlopen. Dus, ja, rust is belangrijk Tenminste 1 rustdag na elke loopdag. Na een tijdje kan je het zelf wel inschatten, maar rust is ook training
Arme knieën. 267 kilo. :-O
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.” ― Margaret Atwood, Lady Oracle
Alle foto's van de Golden Tenloop staan nu wel zo'n beetje online. Letterlijk duizenden. Het is ondoenlijk om alles te bekijken, maar heb mezelf wel een paar keer gespot. Ik wist al wel dat ik nog minder pigment heb dan een gemiddelde albino, maar op sommige foto's zie ik eruit alsof ik nog niet door heb dat ik al lang geleden overleden ben (een beetje wat Bruce Willis had in The 6th Sense). Spook op pootjes dus. Mijn vriendin hoeft daarentegen slechts zon.jpg op haar laptop te openen en ze kleurt al bij. Maar goed, zo is het leven nu eenmaal.
Vall Muskett, de dame die mij een maand terug naar een nieuw PB pace'te tijdens de HM in Balclutha heeft op dit moment 106km er op zitten...Go Vall! maar het moeilijkste komt nog, ze gaan nu de nacht in
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
het gaat natuurlijk puur om uithoudingsvermogen...van de bjina 250 deelnemers zijn er maar 20 die boven de 11km/uur uit komen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op zondag 12 mei 2013 00:43 schreef mosselmossel het volgende: Ik ben niet zo'n fan van ultralopen, vind het vaak heel vreemde mensen. Maar ik zag de tweet in mijn TL langskomen
ik hoop voor mijzelf dat je me vanaf december vreemd ga vinden
dat is in ieder geval wel het plan, maar nog een lange weg te gaan voordat het zo ver is...er kan nog een hoop gebeuren
Op zondag 12 mei 2013 00:47 schreef Isabeau het volgende: Ik vind dat wel knap hoor Ik vind een marathon lopen al extreem knap
die moet ik ook nog, maar die neem ik "even mee" in de voorbereiding
maar eerst maar een startbewijs zien te bemachtigen, uit veiligheidsoverwegingen mogen er niet meer dan 500 lopers mee doen. dus op 6 Juli staat de wekker om 6 uur, inschrijving opent om 6.30 en is binnen een uurtje vol
Ik ben pas begonnen maar wil eigenlijk meer variatie in m'n parcours
in 3.21 valt het niet mee om een hoop variatie te stoppen