Zelfs dat niet blijkbaar. Dat vind ik raar.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
"We gaan naar Port Zelande!"
Moeders tevreden en vervolgens rijdt ie richting Limburg.
Nou en. Blijft een zeer rare situatie. Trieste ook voor kinderen dat ouders zo met elkaar omgaan, ouders zijn soms net kinderen.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:37 schreef moeke1 het volgende:
Hallooooo, ik moest mijn kinderen ook meegeven, mijn ex vertelde mij ook niet waar ze op vakantie gingen. Ik heb gemaild, gesmst, gebeld, maar ik kreeg geen antwoord. Via mijn oudste dochter die hij 2 keer per week ophaalde ben ik erachter gekomen waar mijn andere 3 kinderen verbleven. En idd als hij verteld dat ze Texel gaan kan hij ook gewoon naar Zeeland gaan. Als men kwaad wil, zal men liegen over de bestemming.
Misschien zaten ze ook wel vrijwillig in het traject bij BJZ, om beter te leren communiceren. Ik ben ook benieuwd wat de reden is dat ze daar liepen.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:40 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Nou en. Blijft een zeer rare situatie. Trieste ook voor kinderen dat ouders zo met elkaar omgaan, ouders zijn soms net kinderen.
en misschien was een onderdeel van dat traject om (tijdelijk) geen contact te hebben omdat elk contact escaleert naar ruzie.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien zaten ze ook wel vrijwillig in het traject bij BJZ, om beter te leren communiceren. Ik ben ook benieuwd wat de reden is dat ze daar liepen.
Ik ken het systeem niet, maar zou het ook kunnen dat ze daar 'gedwongen' vrijwillig zaten? Ofwel, jullie kunnen kiezen, of jullie gaan naar BJZ of wij regelen iets anders voor jullie?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien zaten ze ook wel vrijwillig in het traject bij BJZ, om beter te leren communiceren. Ik ben ook benieuwd wat de reden is dat ze daar liepen.
Jep, dat kan zekerquote:Op zondag 12 mei 2013 12:45 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik ken het systeem niet, maar zou het ook kunnen dat ze daar 'gedwongen' vrijwillig zaten? Ofwel, jullie kunnen kiezen, of jullie gaan naar BJZ of wij regelen iets anders voor jullie?
Als ik de berichten zo hoor, konden ze echt geen normaal woord meer wisselen.. en niet meegeven, tsja, moeder had net blijkbaar een nieuwe omgangsregeling 'gewonnen', dan moet je je daar wel aan houden. Als hij de kinderen voor deze hemelvaarts-vakantie bij zich mocht hebben, dan kan je als moeder dat niet tegenhouden, daar komen problemen van, dan wordt de boel weer teruggedraaid. Okay, niet zulke grote problemen als ze nu heeft, maar dat is achteraf bezien.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:32 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Maar hij kwam de kinderen wel ophalen met de boodschap dat ze op vakantie gingen. Een vakantie met een bestemming. Maar blijkbaar heeft hij niet gezegd waarheen en heeft zij de kinderen meegegeven zonder dat ze weet waar ze naartoe gingen op vakantie. Tenminste: dat werd hierboven gezegd. Dat vind ik raar.
Als je al gewoon een opvoedvraag hebt ben je tegenwoordig blijkbaar al "bekend" bij BJZ.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:45 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik ken het systeem niet, maar zou het ook kunnen dat ze daar 'gedwongen' vrijwillig zaten? Ofwel, jullie kunnen kiezen, of jullie gaan naar BJZ of wij regelen iets anders voor jullie?
Dat dus. Er wordt geschreven dat moeder dan maar kinderen niet mee had moeten geven. Nou zo werkt het dus echt niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:47 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Als ik de berichten zo hoor, konden ze echt geen normaal woord meer wisselen.. en niet meegeven, tsja, moeder had net blijkbaar een nieuwe omgangsregeling 'gewonnen', dan moet je je daar wel aan houden. Als hij de kinderen voor deze hemelvaarts-vakantie bij zich mocht hebben, dan kan je als moeder dat niet tegenhouden, daar komen problemen van, dan wordt de boel weer teruggedraaid. Okay, niet zulke grote problemen als ze nu heeft, maar dat is achteraf bezien.
Ja na het consultatiebureau kom je toch bij Centrum Jeugd en Gezin? Is ook weer onderdeel van BJZ.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:47 schreef easy-going het volgende:
[..]
Als je al gewoon een opvoedvraag hebt ben je tegenwoordig blijkbaar al "bekend" bij BJZ.
En als ik dit allemaal zo volg zou ik wel 10x nadenken om een vraag daar te stellen. Als er iets gebeurd heb je wel meteen een groot stempel op je gezin blijkt
Oke, dus het zegt gewoon helemaal niets over in hoeverre de ouders bereid waren iets te veranderen aan waarvoor ze er ook naartoe moesten/gingenquote:Op zondag 12 mei 2013 12:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jep, dat kan zekerZelfs een gedwongen traject vanuit de rechtbank betekent volgens mij ook dat je je alsnog vrijwillig aanmeldt.
Klopt. Ze deden het, vermoedelijk, maar daar is voor nu dan ook alles mee gezegd.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:49 schreef kvd het volgende:
[..]
Oke, dus het zegt gewoon helemaal niets over in hoeverre de ouders bereid waren iets te veranderen aan waarvoor ze er ook naartoe moesten.
Niks vermoedelijk. Bureau Jeugdzorg heeft zélf laten weten dat het gezin daar vrijwillig zat. Wie ben jij om daar aan te twijfelen?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klopt. Ze deden het, vermoedelijk, maar daar is voor nu dan ook alles mee gezegd.
Preciesquote:Op zondag 12 mei 2013 12:51 schreef moeke1 het volgende:
Nee, als de RB het oplegt is het niet meer vrijwillig. Lijkt me logisch.
Dat wordt hier nergens geschreven.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dus. Er wordt geschreven dat moeder dan maar kinderen niet mee had moeten geven. Nou zo werkt het dus echt niet.
In alle delen hier wordt het wel eens geschreven.quote:
Jup en dan spreken ze vaak nog van een vrijwillige aanmelding, je kunt ook niet verschijnen en geen contract ondertekenen. Het is niet altijd zo zwart-wit.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:51 schreef moeke1 het volgende:
Nee, als de RB het oplegt is het niet meer vrijwillig. Lijkt me logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |