Want dat was hier aan de orde zeker.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het gaat fout als moeder de omgangsregeling misbruikt om wraak te nemen op vader.
Dan draait vader door en denkt: met z'n drieën dood, dan zijn we wel bij elkaar en heeft ma lekker niets.
Charmante draai.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het gaat fout als moeder de omgangsregeling misbruikt om wraak te nemen op vader.
Dan draait vader door en denkt: met z'n drieën dood, dan zijn we wel bij elkaar en heeft ma lekker niets.
Ow dat heb ik niet eens gezien! Laat hem nou dan ook maar lekker thuisblijven.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:00 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij heeft toen voor het zesde zintuig een reading gedaan over Marianne Vaatstra...alles wat hij zei, bleek afgelopen jaar niet te kloppen...
Ik zou dus niet te veel van hem verwachten.
Nee.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Weet ik niet maar is dat niet het meest waarschijnlijke?
Je vergeet dat ze met Jasper natuurlijk de verkeerde persoon te pakken hebben. En hij heeft natuurlijk toegegeven onder druk van het OM.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow dat heb ik niet eens gezien! Laat hem nou dan ook maar lekker thuisblijven.
Hij is hier al eerder geplaatst, anders had ik het ook niet gewetenquote:Op zondag 12 mei 2013 12:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow dat heb ik niet eens gezien! Laat hem nou dan ook maar lekker thuisblijven.
Wat? Waarom zou ik? Je trekt op basis van letterlijk niets zo'n zware conclusie, doe normaal. Je weet in principe helemaal niets van de situatie en van de personen af, je weet niet of de moeder in kwestie de omgangsregeling heeft misbruikt en bla. Je verzint maar wat, fantasie.quote:
Je draait zelf door. Er loopt hier een gesprek over omgangsregeling.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:07 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Wat? Waarom zou ik? Je trekt op basis van letterlijk niets zo'n zware conclusie, doe normaal. Je weet in principe helemaal niets van de situatie en van de personen af, je weet niet of de moeder in kwestie de omgangsregeling heeft misbruikt en bla. Je verzint maar wat, fantasie.
Dat zeg ik ook niet. Dit is weer wijvenpraat, daar komt alleen maar zinloze onzin uit.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:10 schreef Copycat het volgende:
En dan nog ... Alsof dat ook maar enigszins een rechtvaardiging is voor zo'n daad.
Je zegt het niet met zoveel woorden, nee ... Maar trek het vooral persoonlijk. Ook al zo volwassen.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat zeg ik ook niet. Dit is weer wijvenpraat, daar komt alleen maar zinloze onzin uit.
Ik draai door ja. Ga je eigen verzinsels niet weergeven als feit. Je kent - heel simpel - de situatie niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Je draait zelf door. Er loopt hier een gesprek over omgangsregeling.
Hoeveel van dit soort 'familie-drama's' zijn er de afgelopen jaren niet geweest.
Ik zeg ook niet dat het zo ging maar vrijwel iedereen denkt dat het zo iets is
misschien is ie wel op zn dooie gemak gaan poepen. Ik moet ook altijd poepen als ik stress heb.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:02 schreef Bayswater het volgende:
Een half uur in Neerbeek is natuurlijk heel vreemd, maar in welke straal zal dat zijn en waar staat die mast?
Walgelijke gast, die Martijn Alberda zoals hij echt heet. Met Annas lukte het hem niet om de familie aan zijn kant te krijgen en nu heeft-ie weer een nieuw project lopen.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:14 schreef beequeen het volgende:
Martin Vrijland doet ook weer een duit in het zakje.
http://martinvrijland.wor(...)-jeroen-denis-zoons/
Nee, niet persoonlijk. Wel gericht op vrouwen (moeders).quote:Op zondag 12 mei 2013 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zegt het niet met zoveel woorden, nee ... Maar trek het vooral persoonlijk. Ook al zo volwassen.
Context ... Sprak ik als niet-moeder.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nee, niet persoonlijk. Wel gericht op vrouwen (moeders).
Hierboven staat ook een paar keer: "ik zou ze nooit meegeven" Dat impliceert eigenaarschap van moeder.
Sowieso hekel ik zulke mensen die met speculaties/grootse verzinsels komen alsof het normaal is. Wat zijn dat toch voor enge mensen.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Walgelijke gast, die Martijn Alberda zoals hij echt heet. Met Annas lukte het hem niet om de familie aan zijn kant te krijgen en nu heeft-ie weer een nieuw project lopen.
"Iedereen" denkt dat het een familiedrama is.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:13 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ik draai door ja. Ga je eigen verzinsels niet weergeven als feit. Je kent - heel simpel - de situatie niet.
Iedereen nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |