Kan best. 't is inderdaad wel raar dat de telefoon ineens uit is na Neerbeek en dat de rit, na het uitzetten, ineens weer naar het Noorden is gegaan. Die kentekenherkenning in Rhenen is voor ons een toegift, maar als we alleen het aanzetten van de telefoon in Leersum om 4 uur 's ochtends als nieuw contactpunt hadden, hadden we nog veel meer vraagtekens.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:45 schreef blanket het volgende:
[..]
Zou die vader echt zo berekenend zijn geweest? Zou hij het echt allemaal van te voren bedacht hebben?
Maar goed, als je het vraagt en je krijgt antwoord, hoeft het nog niet zo te zijn dat vader de waarheid verteld. Hij kan je gewoon voorliegen. Of zijn plannen veranderen...quote:Op zondag 12 mei 2013 11:46 schreef beequeen het volgende:
Dank @kvd. Ik zou mijn kinderen dus nooit meegegeven hebben als ik niet wist waar vader met de kinderen op vakantie zou gaan. Zeker in het licht van de versoberde omgangsregeling. Wat die ook inhoudt.
Er is helemaal niets 'dus' in deze zaak.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij het uit wraak gedaan heeft om de moeder zo erg en lang mogelijk dwars te zitten dan zal hij juist expres getankt hebben en daarna zijn telefoon hebben uitgezet, om hem pas weer aan te zetten in de buurt waar hij zelf gevonden zou worden.
In dat geval wist hij dus dat men vooral rond de 2 laatst bekende plaatsen zou gaan zoeken en als hij niet wilde dat hun moeder ze ooit nog zou vinden liggen ze dus iig niet bij een van die 2 laatst bekende plaatsen in de buurt.
Klopt, maar als hij heeft gezegd, ik ga daar of daar naartoe, kun je zelf nagaan hoe lang de reistijd ongeveer is. Als hij dan na verloop van tijd niet gebeld heeft dat hij goed is aangekomen, gaan er toch alarmbellen rinkelen?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:49 schreef kvd het volgende:
Maar goed, als je het vraagt en je krijgt antwoord, hoeft het nog niet zo te zijn dat vader de waarheid verteld. Hij kan je gewoon voorliegen. Of zijn plannen veranderen...
Klopt, maar als hij verkeerde plannen heeft, dan heeft hij misschien zijn mobiel niet aan. En je hebt geen idee waar hij dan is. Dan krijg je helemaal een moeilijke zoektocht...quote:Op zondag 12 mei 2013 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar als jij heeft gezegd, ik ga daar of daar naartoe, kun je zelf nagaan hoe lang de reistijd ongeveer is. Als hij dan na verloop van tijd niet gebeld heeft dat hij goed is aangekomen, gaan er toch alarmbellen rinkelen?
Nog meer paragnosten (van dezelfde site)quote:Op zondag 12 mei 2013 11:27 schreef beequeen het volgende:
Zondag 12-05-2013
10:45 Vrijwilligers zoeken zondag in Austerlitz en het Limburgse Beek. Locatie Austerlitz is mede op advies van een paragnost uitgekozen.
[..]
Bron: http://julian-ruben-vermist.webklik.nl/page/laatste-berichten
quote:Afgelopen dagen vroegen veel mensen zich af waarom er geen paragnost werd ingezet. Zonet meldde Peter v/d Hurk dat hij ermee bezig is
Van Peter van der Hurk
Beste mensen, ik krijg heel veel mails en verzoeken via facebook om te helpen in de zaak van de twee vermiste jongetjes. Ik ben er op de achtergrond al druk mee bezig, maar het is niet zo makkelijk als jullie denken om de voor mij benodigde foto's te krijgen. Ik wil natuurlijk met alle liefde (natuurlijk belangeloos) aan deze zaak werken. Ik vind het ook verschrikkelijk wat er is gebeurd. Dus weet dat ik er mee bezig ben en mijn uiterste best zal doen.
Wist de moeder niet waar ze heengingen dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:46 schreef beequeen het volgende:
Dank @kvd. Ik zou mijn kinderen dus nooit meegegeven hebben als ik niet wist waar vader met de kinderen op vakantie zou gaan. Zeker in het licht van de versoberde omgangsregeling. Wat die ook inhoudt.
True, maar dan was er misschien wel eerder een Amber Alert uitgegaan. En niet pas nadat vader gevonden was.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:53 schreef kvd het volgende:
Klopt, maar als hij verkeerde plannen heeft, dan heeft hij misschien zijn mobiel niet aan. En je hebt geen idee waar hij dan is. Dan krijg je helemaal een moeilijke zoektocht...
Blijkbaar niet. Lees post 124 van kvd.quote:
Bronquote:Als ik me goed herinner heeft Peter van de Hurk genoeg aan 1 enkele foto van de jongens. Dat heeft ie zelf laten zien. Laat ie naar de plaats gaan waar Pa zich heeft verhangen en daar even 'rondvoelen'. Foto van de jongens er bij en gaan. Geloof dat ie in 't Zesde Zintuig ook geen complete dossiers onder zijn neus kreeg.
Mara uit Utrecht | 12-05-2013 11:27 uur
Wie gelooft dit nou.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:58 schreef Ireth het volgende:
Kan het hier eigenlijk wel mee eens zijn....
[..]
Bron
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:57 schreef beequeen het volgende:
Ik zou de politie gebeld hebben als ik geen contact kon krijgen met ex die met mijn kinderen op pad is. Dit nogmaals in het licht van de versoberde omgangsregeling.
die twee hebben hun geruzie zo uit de hand laten lopen dat er geen enkel contact meer mogelijk/gewenst was.quote:“Het is onduidelijk waar de vader maandag met zijn zonen naar toe is gegaan, het contact tussen de ouders was niet van dien aard dat daar iets over is gezegd”, aldus een woordvoerder van de politie Midden Nederland
Hij heeft toen voor het zesde zintuig een reading gedaan over Marianne Vaatstra...alles wat hij zei, bleek afgelopen jaar niet te kloppen...quote:Op zondag 12 mei 2013 11:58 schreef Ireth het volgende:
Kan het hier eigenlijk wel mee eens zijn....
[..]
Bron
Misschien is het contact tussen ouders wel zo slecht dat ze elkaar zo min mogelijk 'lastig vallen', om ruzies of toestanden te voorkomen.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
True, maar dan was er misschien wel eerder een Amber Alert uitgegaan. En niet pas nadat vader gevonden was.
Ik zou de politie gebeld hebben als ik geen contact kon krijgen met ex die met mijn kinderen op pad is. Dit nogmaals in het licht van de versoberde omgangsregeling.
Ohja, sorry. Nog niet echt helder.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Lees post 124 van kvd.
Wellicht heeft vader het bewust niet verteld of vaag gehouden?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:00 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ohja, sorry. Nog niet echt helder.
Maar dat vind ik wel vreemd. Je wilt toch weten waar je kinderen heengaan als moeder-zijnde.
Of ik het geloof of niet bedoel ik niet. Maar Peter geeft elders aan te zitten wachten op info en foto's van de politie. Tijdens de uitzendingen van 't zesde zintuig kreeg ie dat toch ook niet? Laat ie dan nu ook gewoon zijn trucje doen of zich er niet mee bemoeien, dat is wat ik bedoel.quote:
Vaatstra heb ik gezien. Iets met in een auto gesleurd door meerdere mannen. Moest alleen maar lachen toen ik dat hoorde. Maar misschien is huilen beter, waarom kunnen zulke mensen hun gang blijven gaan? Gestoorden zijn het.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:00 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij heeft toen voor het zesde zintuig een reading gedaan over Marianne Vaatstra...alles wat hij zei, bleek afgelopen jaar niet te kloppen...
Ik zou dus niet te veel van hem verwachten.
Het gaat fout als moeder de omgangsregeling misbruikt om wraak te nemen op vader.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
True, maar dan was er misschien wel eerder een Amber Alert uitgegaan. En niet pas nadat vader gevonden was.
Waarom zou hij. Rare familie dan.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wellicht heeft vader het bewust niet verteld of vaag gehouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |