Ze gaan toch geen uren doen over dit kaartje als ze niet op z'n minst een aantal variabelen hebben meegenomen? Denk ik dan. Bovendien denk ik niet dat hij even rustig heeft gekacheld om zijn verbruik zo laag mogelijk te houden en zo over Duitsland gereden is.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist omdat het de standaard routeplanner route is ga ik er helemaal niet vanuit dat men dat soort variabelen meegerekend heeft.
Daarbij zal eea ook afhankelijk zijn van zijn rijstijl.
Met zo'n auto kan je makkelijk 700 kilometer rijden op één tank, het lijkt mij sterk dat hij opweg ging met een kwart volle tank.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:12 schreef Jore het volgende:
Dat wordt mij iets te speculatief. Feit is dat hij getankt heeft, dat het aantal liter bekend is en dat het ook bekend is hoeveel liter er nog in de tank zat op de vindplaats. Daar moet toch mee gerekend zijn.
Moet je ook nog weten wat zijn verbruik is geweest, dus hoe hard er gereden is. 150 of 90 scheelt aanzienlijk. Kortom kunnen ze niets mee.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:12 schreef Jore het volgende:
Dat wordt mij iets te speculatief. Feit is dat hij getankt heeft, dat het aantal liter bekend is en dat het ook bekend is hoeveel liter er nog in de tank zat op de vindplaats. Daar moet toch mee gerekend zijn.
Daarom is het ook keimoeilijk!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:48 schreef Paul het volgende:
Maaruh die kinderen kunnen dus liggen op die gehele route. Dat zijn keiveel plekken en keiveel plaatsen.
Inderdaad, ik vrees dat men moet hopen op de toevallige wandelaar met hond.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:48 schreef Paul het volgende:
Maaruh die kinderen kunnen dus liggen op die gehele route. Dat zijn keiveel plekken en keiveel plaatsen.
Nou ja kijk het is raar dat hij op de hele A73 niet gezien is en dat betekend in mijn optiek dat die binnendoor wegen genomen heeft maar aan welke kant van de A73? De kant tussen Den Bosch en Nijmegen of aan de Duitse kant van de A73.....En dat maakt het een hel! om te zoeken want HOEVER van de snelweg was hij af? 1 ding staat vast en dat is dat die bij Rijnsburg pas weer in zicht kwam.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:48 schreef Paul het volgende:
Er is gezocht, maar dat hij er lang over doet staat nergensquote:Op zondag 12 mei 2013 11:06 schreef Chadi het volgende:
Tussen Rhijnburg en Leersum doet hij wel erg lang over dat stuk. Is daar al gezocht?
precies, er is nergens zekerheid over die uren van wat die gedaan heeft.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er is gezocht, maar dat hij er lang over doet staat nergens
Maar als hij op punt a 2 uur eerder is gezien in zijn reis naar punt B dan moet hij wel ergens een omweg of een tussen stop gemaakt hebben. Of hij moet zijn auto gesleept hebben te voet.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er is gezocht, maar dat hij er lang over doet staat nergens
Punt A is hij gezienquote:Op zondag 12 mei 2013 11:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maar als hij op punt a 2 uur eerder is gezien in zijn reis naar punt B dan moet hij wel ergens een omweg of een tussen stop gemaakt hebben. Of hij moet zijn auto gesleept hebben te voet.
Okee. Maar welke punten zijn zekerheden dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Punt A is hij gezien
Punt B is zijn GSM en keer gespot. Tussen A en B is zijn GSM nergens gespot
Over het tijdsverloop tussen A en B is niets bekend.
Bron: http://julian-ruben-vermist.webklik.nl/page/laatste-berichtenquote:Marianne Beukenkamp Zojuist reed ik met de auto op de Zeisterweg (N224), tussen de Doornseweg (N227) en de Piramide van Austerlitz. Ik ben geen prof paragnost, maar heb wel meegedaan met Het Zesde Zintuig op RTL 4, vanwege mijn paranormale capaciteiten. Mijn gevoel bij het bosperceel ten noorden van deze N224, voordat we aankwamen bij de Piramide, was overweldigend! Daar moet gezocht worden. Was de vader van de jongens bekend bij de Piramide met bijbehorende grote speeltuin? Is hij daarom met de jongens in de bewuste maandagnacht daar geweest? Hopelijk hebben jullie iets aan deze tip. Het is maar een gevoel, maar dit gevoel is zo enorm, en ik moet het 'in de groep gooien'.
Ik denk dat er sowieso een heleboel mensen in Limburg en Utrecht gaan "wandelen met de hond" en zo het traject afzoeken, op de bonnefooi.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:27 schreef beequeen het volgende:
Zondag 12-05-2013
10:45 Vrijwilligers zoeken zondag in Austerlitz en het Limburgse Beek. Locatie Austerlitz is mede op advies van een paragnost uitgekozen.
[..]
Bron: http://julian-ruben-vermist.webklik.nl/page/laatste-berichten
Als hij het uit wraak gedaan heeft om de moeder zo erg en lang mogelijk dwars te zitten dan zal hij juist expres getankt hebben en daarna zijn telefoon hebben uitgezet, om hem pas weer aan te zetten in de buurt waar hij zelf gevonden zou worden.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denk dat er sowieso een heleboel mensen in Limburg en Utrecht gaan "wandelen met de hond" en zo het traject afzoeken, op de bonnefooi.
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:23 schreef beequeen het volgende:
Ik volg dit draadje al vanaf het begin, en wat ik me afvraag is: heeft moeder niet gevraagd waar vader heenging met de kinderen en b.v. zou bellen wanneer hij goed was aangekomen. Ik, als moeder zou dat wel doen.
Misschien heb ik het gemist, maar teruglezen is geen doen.
quote:“Het is onduidelijk waar de vader maandag met zijn zonen naar toe is gegaan, het contact tussen de ouders was niet van dien aard dat daar iets over is gezegd”, aldus een woordvoerder van de politie Midden Nederland. “Zodra wij echter meer zekerheid hebben, brengen we dat onmiddellijk naar buiten omdat het een aanwijzing kan vormen voor eventuele getuigen die de kinderen kunnen hebben gezien.”
Zou die vader echt zo berekenend zijn geweest? Zou hij het echt allemaal van te voren bedacht hebben?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij het uit wraak gedaan heeft om de moeder zo erg en lang mogelijk dwars te zitten dan zal hij juist expres getankt hebben en daarna zijn telefoon hebben uitgezet, om hem pas weer aan te zetten in de buurt waar hij zelf gevonden zou worden.
In dat geval wist hij dus dat men vooral rond de 2 laatst bekende plaatsen zou gaan zoeken en als hij niet wilde dat hun moeder ze ooit nog zou vinden liggen ze dus iig niet bij een van die 2 laatst bekende plaatsen in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |