Afgezien van het feit dat mijn toerisme leidt naar perverse idiotie en dat van jullie naar sensatie over vermiste kinderen? Ja dan heb je globaal gezien gelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus globaal gezien is het een beetje pot-ketel gezeur...
Het is allebei ramptoerisme is net geconcludeerd.. en naar welke ramp er dan gekeken wordt laat ik even buiten beschouwingquote:Op zondag 12 mei 2013 00:30 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat mijn toerisme leidt naar perverse idiotie en dat van jullie naar sensatie over vermiste kinderen? Ja dan heb je globaal gezien gelijk.
Ga je morgen mee zoeken?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:30 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat mijn toerisme leidt naar perverse idiotie en dat van jullie naar sensatie over vermiste kinderen? Ja dan heb je globaal gezien gelijk.
Als de auto op de beelden zonder kinderen wordt gespot, dan zegt dat nog niet veel. Ze kunnen namelijk wel in de auto zijn, liggend op de achterbank.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:02 schreef DaggerOne het volgende:
Jammer dat die beelden van de Rijnbrug bij Rhenen niet duidelijk maken of die kinderen dan nog in de auto zaten, dat had een hoop opgelost.
3 uur na rhenen is zijn gsm gespot. Misschien was hij al 2,5 uur eerder daar. En is hij er daarna nog een paar uur geweestquote:Op zondag 12 mei 2013 00:30 schreef DeParo het volgende:
Op basis van de tijden zou ik zeggen of in Limburg kijken of tussen Rhenen en Leersum een klein stukje waar hij zo'n drie uur over heeft gedaan schijnbaar.
Dit, die hele route van de blauwe lijn is 749 km en duurt 9 uur en 9 minuten en komt niet eens in Neerbeek, Rhenen of Doorn.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe dom ben je? Die blauwe lijn is niet de route, die blauwe lijn is de afbakening van het gebied waar ze geweest kunnen zijn.
Natuurlijk kun je niet in drie uur die hele route rijden![]()
Doe eens niet iedereen over één kam scheren...quote:Op zondag 12 mei 2013 00:30 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 mei 2013 00:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Als de auto op de beelden zonder kinderen wordt gespot, dan zegt dat nog niet veel. Ze kunnen namelijk wel in de auto zijn, liggend op de achterbank.
Behalve als je speculeer dat ma de zaak heeft georganiseerd. Dat mocht ook nietquote:Op zondag 12 mei 2013 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe eens niet iedereen over één kam scheren...
Dank.
En verder is het wel klaar zo met dat persoonlijke gedoe lijkt me.
Op een forum wordt er nou eenmaal over gepraat en speculeren is niet verboden. Ongeacht wat jij daar van vindt.
Als zn gsm gespot is dan is hij daar ws ook rond dat tijdstip.......quote:Op zondag 12 mei 2013 00:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
3 uur na rhenen is zijn gsm gespot. Misschien was hij al 2,5 uur eerder daar. En is hij er daarna nog een paar uur geweest
Kinderen vallen ook in slaap op de achterbank. Het hoeft niet perse zo te zijn dat ze dan al overleden zijnquote:
Ligt een beetje aan de manier waarop je dat doet denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Behalve als je speculeer dat ma de zaak heeft georganiseerd. Dat mocht ook niet
Dan ben je bezig met beschuldigen, dat kun je niet doen zonder bewijs.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Behalve als je speculeer dat ma de zaak heeft georganiseerd. Dat mocht ook niet
Ik kreeg zo'n beeld van dode bleke kindjes op de achterbank of in de kofferbak. Ziek gewoon.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Kinderen vallen ook in slaap op de achterbank. Het hoeft niet perse zo te zijn dat ze dan al overleden zijn
Slapend dan waarschijnlijk, ik neem aan dat de politie de auto heeft gecontroleerd op lijklucht.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Als de auto op de beelden zonder kinderen wordt gespot, dan zegt dat nog niet veel. Ze kunnen namelijk wel in de auto zijn, liggend op de achterbank.
Onzin. Het is een theorie. Om tunnelvisie te voorkomen. Alle opties openhouden tot het tegendeel bewezen isquote:Op zondag 12 mei 2013 00:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan ben je bezig met beschuldigen, dat kun je niet doen zonder bewijs.
Jep, misschien is die auto toch klemgereden door twee hitmans, en pa gewurgd, en in de Doornse bossen opgehangen, en zijn de twee kinders ondergebracht bij een een bekend....quote:Op zondag 12 mei 2013 00:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien gaat dit topic wel die ene briljante ingeving voortbrengen waardoor die jongens worden gevonden.
Iemand is onschuldig tot het tegendeel is bewezen, niet om gaan draaien.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Onzin. Het is een theorie. Om tunnelvisie te voorkomen. Alle opties openhouden tot het tegendeel bewezen is
Zo lang je die jongens niet vindt dien je de optie open te houden dat ze nog leven, volgens mij is het vrij zeker dat hij zelfmoord heeft gepleegd, maar wat daartussen is zeer onduidelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:38 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Jep, misschien is die auto toch klemgereden door twee hitmans, en pa gewurgd, en in de Doornse bossen opgehangen, en zijn de twee kinders ondergebracht bij een een bekend....
Tja...
Juist omdat de kinderen verdwenen zijn ga ik er vanuit dat de politie extra zorgvuldig is geweest met het concluderen dat de vader zelfmoord gepleegd heeft.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Onzin. Het is een theorie. Om tunnelvisie te voorkomen. Alle opties openhouden tot het tegendeel bewezen is
Waarschijnlijk wel. Maar dat wil niet zeggen dat hij daar 2 uur eerder ook niet al wasquote:Op zondag 12 mei 2013 00:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als zn gsm gespot is dan is hij daar ws ook rond dat tijdstip.......
Dat zegt ie ookquote:Op zondag 12 mei 2013 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iemand is onschuldig tot het tegendeel is bewezen, niet om gaan draaien.
Daarna zou kunnen maar in die cirkel na de brug van Rhenen heeft hij kennelijk wel iets gedaan en dat is ook de omgeving die hij ws het beste kent.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar dat wil niet zeggen dat hij daar 2 uur eerder ook niet al was
Dat kan op allerlei manieren zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Slapend dan waarschijnlijk, ik neem aan dat de politie de auto heeft gecontroleerd op lijklucht.
Wat ook een onduidelijke factor is, want dat betekent dat de kinderen of niet dood zijn, of pas vermoord zijn nadat ze uit de auto waren, en dan wordt die tijdsspanne wat lastiger.
Het zal ook wel zo zijn. Maar in theorie zou het kunnen en het is ook logisch met de route. De zelfmoord "theorie" heeft vooralsnog een volstrekt onverklaarbare autoroutequote:Op zondag 12 mei 2013 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist omdat de kinderen verdwenen zijn ga ik er vanuit dat de politie extra zorgvuldig is geweest met het concluderen dat de vader zelfmoord gepleegd heeft.
Het zou immers een compleet andere zaak zijn als de kinderen verdwenen zijn en de vader vermoord is.
Nee, maar volgens mij gebruikt de politie ook honden om lijklucht op te sporen, dat is een ander verhaal dan of wij het kunnen ruikenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:43 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat kan op allerlei manieren zijn.
De kinderen kunnen slapen, dan is er wat na de Rijnbrug gebeurd.
De kinderen waren gedrogeerd, ook wat na de Rijnbrug gebeurd.
De kinderen waren al overleden, kinderen zijn na de Rijnbrug verstopt
De kinderen waren al uit de auto toen vader de Rijnbrug passeerde
(ik heb geen idee hoe snel er een lijklucht is. Weet alleen dat toen mijn vader overleed ,hij iig bijna 7 uur op de bank heeft gelegen, er was toen geen sprake van een lijklucht. )
quote:Op zondag 12 mei 2013 00:44 schreef webb2012 het volgende:
Van Vleuten naar Neerbeek heeft ie +/- 2uur gedaan, daar heeft ie blijkbaar een halfuur stil gestaan of ergens op bezoek geweest(of wie weet wat). Vervolgens heeft ie dus 3 uur gedaan om van Neerbeek naar Rhenen te komen. Vervolgens 2,5 uur later spotten ze hem in Leersum.. erg vreemd dat dat zolang duurt.
Daarnaast is er ook geen tijdstip van overlijden bekend, alleen wanneer die gevonden is.
Erg vreemd allemaal mijn inziens.
Niet perse, want hij had het er over dat er niet gespeculeerd mocht worden over dat de moeder het beraamd zou hebben. Maar ook daarvoor geldt dan dat alle opties open gehouden moeten worden tot het tegendeel bewezen isquote:Op zondag 12 mei 2013 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij precies het omgekeerde.
Er is wel in water gezocht, weet alleen ff niet waar dat precies was.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:45 schreef sittingtuck het volgende:
Deze vraag is vast al tig keer gesteld, maar ik val net in dit topic.
Als ik het nieuws wat volg wordt er niet in/op het water gezocht , is bekend waarom?
Is daar geen aanleiding voor of wordt het wellicht als zinloos gezien?
Julianakanaal in Limburg.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er is wel in water gezocht, weet alleen ff niet waar dat precies was.
Ik denk dat dat deels komt door het feit dat het een ouder is die zijn kinderen in dat geval vermoord heeft, je kunt bijna verwachten dat daar een soort van "zorgzaam" begraven heeft plaatsgevonden, en niet dat iemand z'n kinderen zo over een brug heeft gekieperd.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou hij ze hebben begraven of in het water hebben gegooid.. die vraag houdt mij als eerste bezig. Iedereen is maar in de bossen aan het speuren, maar misschien liggen ze daar wel helemaal niet
juist...ik was die beesten vergetenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij gebruikt de politie ook honden om lijklucht op te sporen, dat is een ander verhaal dan of wij het kunnen ruiken
Als je een lijk meeneemt in een auto laat dat ook (bloed)vlekken e.d. achterquote:Op zondag 12 mei 2013 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Slapend dan waarschijnlijk, ik neem aan dat de politie de auto heeft gecontroleerd op lijklucht.
Wat ook een onduidelijke factor is, want dat betekent dat de kinderen of niet dood zijn, of pas vermoord zijn nadat ze uit de auto waren, en dan wordt die tijdsspanne wat lastiger.
Het veronderstelt op die kaart een beetje alsof er iets gebeurd moet zijn tussen Rhenen en Leersum, maar als hij zijn telefoon uit had en in het Doornse gat weer aanzet, komt het signaal toch ook via Leersum gsm paal?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:58 schreef moeke1 het volgende:
https://twitter.com/VermistNL/status/333290489891659776/photo/1
Afhankelijk van hoe mensen zijn vermoord en hoe lang ze er liggen. Dood geeft niet automatisch vlekken.quote:Op zondag 12 mei 2013 07:27 schreef TLC het volgende:
[..]
Als je een lijk meeneemt in een auto laat dat ook (bloed)vlekken e.d. achter
euhm heb ik van horen zeggen *kuch kuch*
Daar hebben ze nog niets over naar buiten gebracht en dat gaat alleen maar op als hij in Neerbeek meer dan 40 liter heeft getankt (zijn Getz heeft een tankinhoud van 45 liter) en je zeker weet dat hij bijvoorbeeld geen jerrycans met benzine bij zich had.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:17 schreef Jore het volgende:
Die langere routes zijn zo goed als onmogelijk. Ze weten hoeveel liter de vader getankt heeft en hoeveel brandstof er nog in de auto zat toen ze de auto vonden. Het is redelijk makkelijk na te gaan hoeveel km hij heeft gereden (met een kleine marge).
Maar ze weten niet hoeveel brandstof er nog in de tank zat voor het tanken.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:17 schreef Jore het volgende:
Die langere routes zijn zo goed als onmogelijk. Ze weten hoeveel liter de vader getankt heeft en hoeveel brandstof er nog in de auto zat toen ze de auto vonden. Het is redelijk makkelijk na te gaan hoeveel km hij heeft gereden (met een kleine marge).
Als hij 10 liter heeft getankt gaat het inderdaad niet op, maar ik denk dat de politie wel zo snugger is om dit mee te nemen. Ik ga er met deze route (en alles wat er binnen valt als mogelijke alternatieve route) van uit de de politie dit heeft meegenomen (en dat de auto dus volgetankt is in Neerbeek).quote:Op zondag 12 mei 2013 09:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar hebben ze nog niets over naar buiten gebracht en dat gaat alleen maar op als hij in Neerbeek meer dan 40 liter heeft getankt (zijn Getz heeft een tankinhoud van 45 liter) en je zeker weet dat hij bijvoorbeeld geen jerrycans met benzine bij zich had.
De route die ze aangeven is niets meer dan de standaard routeplanner route van Neerbeek naar de Rijnbrug.
Juist omdat het de standaard routeplanner route is ga ik er helemaal niet vanuit dat men dat soort variabelen als basis genomen heeft.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:55 schreef Jore het volgende:
[..]
Als hij 10 liter heeft getankt gaat het inderdaad niet op, maar ik denk dat de politie wel zo snugger is om dit mee te nemen. Ik ga er met deze route (en alles wat er binnen valt als mogelijke alternatieve route) van uit de de politie dit heeft meegenomen (en dat de auto dus volgetankt is in Neerbeek).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |