Als je een lijk meeneemt in een auto laat dat ook (bloed)vlekken e.d. achterquote:Op zondag 12 mei 2013 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Slapend dan waarschijnlijk, ik neem aan dat de politie de auto heeft gecontroleerd op lijklucht.
Wat ook een onduidelijke factor is, want dat betekent dat de kinderen of niet dood zijn, of pas vermoord zijn nadat ze uit de auto waren, en dan wordt die tijdsspanne wat lastiger.
Het veronderstelt op die kaart een beetje alsof er iets gebeurd moet zijn tussen Rhenen en Leersum, maar als hij zijn telefoon uit had en in het Doornse gat weer aanzet, komt het signaal toch ook via Leersum gsm paal?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:58 schreef moeke1 het volgende:
https://twitter.com/VermistNL/status/333290489891659776/photo/1
Afhankelijk van hoe mensen zijn vermoord en hoe lang ze er liggen. Dood geeft niet automatisch vlekken.quote:Op zondag 12 mei 2013 07:27 schreef TLC het volgende:
[..]
Als je een lijk meeneemt in een auto laat dat ook (bloed)vlekken e.d. achter
euhm heb ik van horen zeggen *kuch kuch*
Daar hebben ze nog niets over naar buiten gebracht en dat gaat alleen maar op als hij in Neerbeek meer dan 40 liter heeft getankt (zijn Getz heeft een tankinhoud van 45 liter) en je zeker weet dat hij bijvoorbeeld geen jerrycans met benzine bij zich had.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:17 schreef Jore het volgende:
Die langere routes zijn zo goed als onmogelijk. Ze weten hoeveel liter de vader getankt heeft en hoeveel brandstof er nog in de auto zat toen ze de auto vonden. Het is redelijk makkelijk na te gaan hoeveel km hij heeft gereden (met een kleine marge).
Maar ze weten niet hoeveel brandstof er nog in de tank zat voor het tanken.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:17 schreef Jore het volgende:
Die langere routes zijn zo goed als onmogelijk. Ze weten hoeveel liter de vader getankt heeft en hoeveel brandstof er nog in de auto zat toen ze de auto vonden. Het is redelijk makkelijk na te gaan hoeveel km hij heeft gereden (met een kleine marge).
Als hij 10 liter heeft getankt gaat het inderdaad niet op, maar ik denk dat de politie wel zo snugger is om dit mee te nemen. Ik ga er met deze route (en alles wat er binnen valt als mogelijke alternatieve route) van uit de de politie dit heeft meegenomen (en dat de auto dus volgetankt is in Neerbeek).quote:Op zondag 12 mei 2013 09:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar hebben ze nog niets over naar buiten gebracht en dat gaat alleen maar op als hij in Neerbeek meer dan 40 liter heeft getankt (zijn Getz heeft een tankinhoud van 45 liter) en je zeker weet dat hij bijvoorbeeld geen jerrycans met benzine bij zich had.
De route die ze aangeven is niets meer dan de standaard routeplanner route van Neerbeek naar de Rijnbrug.
Juist omdat het de standaard routeplanner route is ga ik er helemaal niet vanuit dat men dat soort variabelen als basis genomen heeft.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:55 schreef Jore het volgende:
[..]
Als hij 10 liter heeft getankt gaat het inderdaad niet op, maar ik denk dat de politie wel zo snugger is om dit mee te nemen. Ik ga er met deze route (en alles wat er binnen valt als mogelijke alternatieve route) van uit de de politie dit heeft meegenomen (en dat de auto dus volgetankt is in Neerbeek).
Ze gaan toch geen uren doen over dit kaartje als ze niet op z'n minst een aantal variabelen hebben meegenomen? Denk ik dan. Bovendien denk ik niet dat hij even rustig heeft gekacheld om zijn verbruik zo laag mogelijk te houden en zo over Duitsland gereden is.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist omdat het de standaard routeplanner route is ga ik er helemaal niet vanuit dat men dat soort variabelen meegerekend heeft.
Daarbij zal eea ook afhankelijk zijn van zijn rijstijl.
Met zo'n auto kan je makkelijk 700 kilometer rijden op één tank, het lijkt mij sterk dat hij opweg ging met een kwart volle tank.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:12 schreef Jore het volgende:
Dat wordt mij iets te speculatief. Feit is dat hij getankt heeft, dat het aantal liter bekend is en dat het ook bekend is hoeveel liter er nog in de tank zat op de vindplaats. Daar moet toch mee gerekend zijn.
Moet je ook nog weten wat zijn verbruik is geweest, dus hoe hard er gereden is. 150 of 90 scheelt aanzienlijk. Kortom kunnen ze niets mee.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:12 schreef Jore het volgende:
Dat wordt mij iets te speculatief. Feit is dat hij getankt heeft, dat het aantal liter bekend is en dat het ook bekend is hoeveel liter er nog in de tank zat op de vindplaats. Daar moet toch mee gerekend zijn.
Daarom is het ook keimoeilijk!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:48 schreef Paul het volgende:
Maaruh die kinderen kunnen dus liggen op die gehele route. Dat zijn keiveel plekken en keiveel plaatsen.
Inderdaad, ik vrees dat men moet hopen op de toevallige wandelaar met hond.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:48 schreef Paul het volgende:
Maaruh die kinderen kunnen dus liggen op die gehele route. Dat zijn keiveel plekken en keiveel plaatsen.
Nou ja kijk het is raar dat hij op de hele A73 niet gezien is en dat betekend in mijn optiek dat die binnendoor wegen genomen heeft maar aan welke kant van de A73? De kant tussen Den Bosch en Nijmegen of aan de Duitse kant van de A73.....En dat maakt het een hel! om te zoeken want HOEVER van de snelweg was hij af? 1 ding staat vast en dat is dat die bij Rijnsburg pas weer in zicht kwam.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:48 schreef Paul het volgende:
Er is gezocht, maar dat hij er lang over doet staat nergensquote:Op zondag 12 mei 2013 11:06 schreef Chadi het volgende:
Tussen Rhijnburg en Leersum doet hij wel erg lang over dat stuk. Is daar al gezocht?
precies, er is nergens zekerheid over die uren van wat die gedaan heeft.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er is gezocht, maar dat hij er lang over doet staat nergens
Maar als hij op punt a 2 uur eerder is gezien in zijn reis naar punt B dan moet hij wel ergens een omweg of een tussen stop gemaakt hebben. Of hij moet zijn auto gesleept hebben te voet.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er is gezocht, maar dat hij er lang over doet staat nergens
Punt A is hij gezienquote:Op zondag 12 mei 2013 11:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maar als hij op punt a 2 uur eerder is gezien in zijn reis naar punt B dan moet hij wel ergens een omweg of een tussen stop gemaakt hebben. Of hij moet zijn auto gesleept hebben te voet.
Okee. Maar welke punten zijn zekerheden dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Punt A is hij gezien
Punt B is zijn GSM en keer gespot. Tussen A en B is zijn GSM nergens gespot
Over het tijdsverloop tussen A en B is niets bekend.
Bron: http://julian-ruben-vermist.webklik.nl/page/laatste-berichtenquote:Marianne Beukenkamp Zojuist reed ik met de auto op de Zeisterweg (N224), tussen de Doornseweg (N227) en de Piramide van Austerlitz. Ik ben geen prof paragnost, maar heb wel meegedaan met Het Zesde Zintuig op RTL 4, vanwege mijn paranormale capaciteiten. Mijn gevoel bij het bosperceel ten noorden van deze N224, voordat we aankwamen bij de Piramide, was overweldigend! Daar moet gezocht worden. Was de vader van de jongens bekend bij de Piramide met bijbehorende grote speeltuin? Is hij daarom met de jongens in de bewuste maandagnacht daar geweest? Hopelijk hebben jullie iets aan deze tip. Het is maar een gevoel, maar dit gevoel is zo enorm, en ik moet het 'in de groep gooien'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |