Afgezien van het feit dat mijn toerisme leidt naar perverse idiotie en dat van jullie naar sensatie over vermiste kinderen? Ja dan heb je globaal gezien gelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus globaal gezien is het een beetje pot-ketel gezeur...
Het is allebei ramptoerisme is net geconcludeerd.. en naar welke ramp er dan gekeken wordt laat ik even buiten beschouwingquote:Op zondag 12 mei 2013 00:30 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat mijn toerisme leidt naar perverse idiotie en dat van jullie naar sensatie over vermiste kinderen? Ja dan heb je globaal gezien gelijk.
Ga je morgen mee zoeken?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:30 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat mijn toerisme leidt naar perverse idiotie en dat van jullie naar sensatie over vermiste kinderen? Ja dan heb je globaal gezien gelijk.
Als de auto op de beelden zonder kinderen wordt gespot, dan zegt dat nog niet veel. Ze kunnen namelijk wel in de auto zijn, liggend op de achterbank.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:02 schreef DaggerOne het volgende:
Jammer dat die beelden van de Rijnbrug bij Rhenen niet duidelijk maken of die kinderen dan nog in de auto zaten, dat had een hoop opgelost.
3 uur na rhenen is zijn gsm gespot. Misschien was hij al 2,5 uur eerder daar. En is hij er daarna nog een paar uur geweestquote:Op zondag 12 mei 2013 00:30 schreef DeParo het volgende:
Op basis van de tijden zou ik zeggen of in Limburg kijken of tussen Rhenen en Leersum een klein stukje waar hij zo'n drie uur over heeft gedaan schijnbaar.
Dit, die hele route van de blauwe lijn is 749 km en duurt 9 uur en 9 minuten en komt niet eens in Neerbeek, Rhenen of Doorn.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe dom ben je? Die blauwe lijn is niet de route, die blauwe lijn is de afbakening van het gebied waar ze geweest kunnen zijn.
Natuurlijk kun je niet in drie uur die hele route rijden![]()
Doe eens niet iedereen over één kam scheren...quote:Op zondag 12 mei 2013 00:30 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 mei 2013 00:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Als de auto op de beelden zonder kinderen wordt gespot, dan zegt dat nog niet veel. Ze kunnen namelijk wel in de auto zijn, liggend op de achterbank.
Behalve als je speculeer dat ma de zaak heeft georganiseerd. Dat mocht ook nietquote:Op zondag 12 mei 2013 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe eens niet iedereen over één kam scheren...
Dank.
En verder is het wel klaar zo met dat persoonlijke gedoe lijkt me.
Op een forum wordt er nou eenmaal over gepraat en speculeren is niet verboden. Ongeacht wat jij daar van vindt.
Als zn gsm gespot is dan is hij daar ws ook rond dat tijdstip.......quote:Op zondag 12 mei 2013 00:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
3 uur na rhenen is zijn gsm gespot. Misschien was hij al 2,5 uur eerder daar. En is hij er daarna nog een paar uur geweest
Kinderen vallen ook in slaap op de achterbank. Het hoeft niet perse zo te zijn dat ze dan al overleden zijnquote:
Ligt een beetje aan de manier waarop je dat doet denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Behalve als je speculeer dat ma de zaak heeft georganiseerd. Dat mocht ook niet
Dan ben je bezig met beschuldigen, dat kun je niet doen zonder bewijs.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Behalve als je speculeer dat ma de zaak heeft georganiseerd. Dat mocht ook niet
Ik kreeg zo'n beeld van dode bleke kindjes op de achterbank of in de kofferbak. Ziek gewoon.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Kinderen vallen ook in slaap op de achterbank. Het hoeft niet perse zo te zijn dat ze dan al overleden zijn
Slapend dan waarschijnlijk, ik neem aan dat de politie de auto heeft gecontroleerd op lijklucht.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Als de auto op de beelden zonder kinderen wordt gespot, dan zegt dat nog niet veel. Ze kunnen namelijk wel in de auto zijn, liggend op de achterbank.
Onzin. Het is een theorie. Om tunnelvisie te voorkomen. Alle opties openhouden tot het tegendeel bewezen isquote:Op zondag 12 mei 2013 00:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan ben je bezig met beschuldigen, dat kun je niet doen zonder bewijs.
Jep, misschien is die auto toch klemgereden door twee hitmans, en pa gewurgd, en in de Doornse bossen opgehangen, en zijn de twee kinders ondergebracht bij een een bekend....quote:Op zondag 12 mei 2013 00:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien gaat dit topic wel die ene briljante ingeving voortbrengen waardoor die jongens worden gevonden.
Iemand is onschuldig tot het tegendeel is bewezen, niet om gaan draaien.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Onzin. Het is een theorie. Om tunnelvisie te voorkomen. Alle opties openhouden tot het tegendeel bewezen is
Zo lang je die jongens niet vindt dien je de optie open te houden dat ze nog leven, volgens mij is het vrij zeker dat hij zelfmoord heeft gepleegd, maar wat daartussen is zeer onduidelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:38 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Jep, misschien is die auto toch klemgereden door twee hitmans, en pa gewurgd, en in de Doornse bossen opgehangen, en zijn de twee kinders ondergebracht bij een een bekend....
Tja...
Juist omdat de kinderen verdwenen zijn ga ik er vanuit dat de politie extra zorgvuldig is geweest met het concluderen dat de vader zelfmoord gepleegd heeft.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Onzin. Het is een theorie. Om tunnelvisie te voorkomen. Alle opties openhouden tot het tegendeel bewezen is
Waarschijnlijk wel. Maar dat wil niet zeggen dat hij daar 2 uur eerder ook niet al wasquote:Op zondag 12 mei 2013 00:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als zn gsm gespot is dan is hij daar ws ook rond dat tijdstip.......
Dat zegt ie ookquote:Op zondag 12 mei 2013 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iemand is onschuldig tot het tegendeel is bewezen, niet om gaan draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |