abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126381192
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

In alle delen hier wordt het wel eens geschreven.
Nog niet gezien. Vind ik al helemaal raar.
pi_126381218
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:55 schreef Lpunt het volgende:

[..]

ben jij 13?
pi_126381230
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:55 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Dan heb je ook niet alles gelezen
pi_126381287
Wie weet heeft BJZ ook en vinger in de pap gehad betreffende de versoberde omgang.
pi_126381300
Misschien om juist even wat rust te creëren????
pi_126381315
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:56 schreef computergirl het volgende:

[..]

ben jij 13?
Nee, 19.
  zondag 12 mei 2013 @ 12:59:30 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126381322
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan niemand antwoord geven op mijn vragen of de kaart?
De kaart komt (al dan niet toevallig) overeen met de routes zoals een routeplanner die zou geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126381407
Ik blijf het vreemd vinden dat er zowel langs het water als in het bos en op allerlei verschillende grondsoorten enzo gezocht wordt. Ik weet niet hoeveel van jullie wel eens een flink gat gegraven hebben, of woont iedereen als de stereotype nerd op een zolderkamertje en komt niemand buiten ;), maar ik heb pas wel een gat gegraven voor zo'n plastic vijver, en je kon echt wel zien dat ik daarmee bezig was geweest.. aarde aan m'n voeten, broekspijpen, handen... Toch heb ik nergens een duidelijk antwoord gezien op de vraag of de vader vieze schoenen had of niet.. of er zand/aarde in de auto gevonden is.. als er wel bosgrond aan zijn schoenen en handen zat, zou je zelfs kunnen onderzoeken of er resten van danwel loofbomen danwel naaldbomen in zit... Blijft zoeken naar een speld in een hooiberg want er zijn veel gebieden met elke grondsoort/begroeiing, maar zo maak je de hooiberg toch wel iets kleiner. Of weet je dat je je op meer natuurlijke verstopplaatsen moet richten, als hij er niet uitzag als iemand die gegraven had, zoals houtstapels, schuurtjes, greppels en in Limburg mijnschachten en grotten.
pi_126381451
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:01 schreef Sheriam het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat er zowel langs het water als in het bos en op allerlei verschillende grondsoorten enzo gezocht wordt. Ik weet niet hoeveel van jullie wel eens een flink gat gegraven hebben, of woont iedereen als de stereotype nerd op een zolderkamertje en komt niemand buiten ;), maar ik heb pas wel een gat gegraven voor zo'n plastic vijver, en je kon echt wel zien dat ik daarmee bezig was geweest.. aarde aan m'n voeten, broekspijpen, handen... Toch heb ik nergens een duidelijk antwoord gezien op de vraag of de vader vieze schoenen had of niet.. of er zand/aarde in de auto gevonden is.. als er wel bosgrond aan zijn schoenen en handen zat, zou je zelfs kunnen onderzoeken of er resten van danwel loofbomen danwel naaldbomen in zit... Blijft zoeken naar een speld in een hooiberg want er zijn veel gebieden met elke grondsoort/begroeiing, maar zo maak je de hooiberg toch wel iets kleiner. Of weet je dat je je op meer natuurlijke verstopplaatsen moet richten, als hij er niet uitzag als iemand die gegraven had, zoals houtstapels, schuurtjes, greppels en in Limburg mijnschachten en grotten.
Misschien heeft hij zich wel verkleed?
  zondag 12 mei 2013 @ 13:03:20 #235
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126381457
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

De kaart komt (al dan niet toevallig) overeen met de routes zoals een routeplanner die zou geven.
Ja maar was het niet dezelfde kaart die ze vrijdagavond al bij Vermist lieten zien?
Waarom duurde het dan zo lang voor hij (helemaal) vrijgegeven werd?
En waarom laat de politie alles ten zuiden en oosten van de A73 buiten beschouwing?

Ok, ik snap dat jij wellicht ook geen antwoorden hebt hoor
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 12 mei 2013 @ 13:04:22 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126381496
quote:
Voor zover ik begrepen heb is dat wel onderdeel van het politieonderzoek
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 12 mei 2013 @ 13:06:25 #237
135434 Crazy-M
Just Me
pi_126381560
Mijnschacht... Dat zou idd nog kunnen daar in limburg heb je er nog zat
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  zondag 12 mei 2013 @ 13:12:31 #238
264694 blanket
its human nature
pi_126381764
quote:
Ik denk niet dat ze dat gevonden hebben op de vader. Op twitter kwam net voorbij dat er contact was geweest met vriendin vd familie en de familie heeft nog hoop. Als het duidelijk zou zijn dat vader heeft gegraven lijkt mij dat ze geen hoop meer hebben?
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_126381795
Handschoenen, laarzen??...........
pi_126381891
Het eerste wat ze moeten doen is die zogenaamde paragnosten de bak in gooien! Wat een lijkenpikkers!

Zoals ik al zei, ik zou gaan zoeken in de stroomrichting van de rivieren/kanalen waar hij overheen is gekomen. Die kinderen kunnen goed in het water liggen ergens.....
pi_126381908
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:16 schreef _The_General_ het volgende:
Het eerste wat ze moeten doen is die zogenaamde paragnosten de bak in gooien! Wat een lijkenpikkers!

Zoals ik al zei, ik zou gaan zoeken in de stroomrichting van de rivieren/kanalen waar hij overheen is gekomen. Die kinderen kunnen goed in het water liggen ergens.....
Krijgen die lui ook geld voor het zesde zintuig enzo?
pi_126382091
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Voor zover ik begrepen heb is dat wel onderdeel van het politieonderzoek
Ongetwijfeld, maar als er nu zoveel burgers overal gaan zoeken, waarom wordt dat soort info niet gedeeld? Laten ze mensen in gebieden zoeken waar hij niet gegraven kan hebben, of dat heel onwaarschijnlijk is? Kost toch allemaal mankracht, ook van de politie zelf want die houden wel toezicht ook bij de burger-zoektochten. Bij een moordzaak mag dat soort info nooit allemaal publiek gemaakt worden, voor de rechtzaak enzo, maar dat zou hier niet meer moeten uitmaken.

Dat hij zich verkleed heeft zou kunnen maar lijkt me niet heel waarschijnlijk, en je zou nog naar handen, nagels kunnen kijken. Want het is onwaarschijnlijk dat hij gelegenheid heeft gehad zich grondig te wassen.
pi_126382124
quote:
De theorie is al vaker voorbij gekomen, maar misschien had vader allang gegraven en heeft hij de kinderen alleen maar in de gaten gestopt en er wat overheen gelegd.

Misschien zitten de kinderen helemaal niet in de grond, maar moeten ze juist in bomen worden gezocht, of in struiken, of liggen ze onder een hoop met takken...

Hij 'was op vakantie', neem aan dat hij (al is het alleen maar om thuis geen argwaan te wekken) wat kleren en schoenen bij zich had. Hij kan zich hebben verkleed na het verstoppen van de kinderen en de kleding/schoenen hebben weggegooid (zowel in water als op andere plekken....). Hij kan zich hebben omgekleed voordat hij iets heeft gedaan en daarna weer zijn kleren eerste paar kleren hebben aangedaan....
pi_126382152
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:21 schreef Sheriam het volgende:

Dat hij zich verkleed heeft zou kunnen maar lijkt me niet heel waarschijnlijk, en je zou nog naar handen, nagels kunnen kijken. Want het is onwaarschijnlijk dat hij gelegenheid heeft gehad zich grondig te wassen.
hij heeft zich in een bos verhangen, wat voor info geven vieze handen dan?
pi_126382176
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:23 schreef computergirl het volgende:

[..]

hij heeft zich in een bos verhangen, wat voor info geven vieze handen dan?
wat hij met de kinderen gedaan heeft ;)
pi_126382265
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:21 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar als er nu zoveel burgers overal gaan zoeken, waarom wordt dat soort info niet gedeeld? Laten ze mensen in gebieden zoeken waar hij niet gegraven kan hebben, of dat heel onwaarschijnlijk is? Kost toch allemaal mankracht, ook van de politie zelf want die houden wel toezicht ook bij de burger-zoektochten. Bij een moordzaak mag dat soort info nooit allemaal publiek gemaakt worden, voor de rechtzaak enzo, maar dat zou hier niet meer moeten uitmaken.

Waarom heeft hij geen gelegenheid gehad? Hij zou zelfs thuis geweest kunnen zijn.
Hij kan zich in een beekje/riviertje/whatever hebben gewassen, hij kan een plas hebben opgezocht om zich daar te wassen.
Hij kan handschoenen aan hebben gehad.
pi_126382408
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:24 schreef webb2012 het volgende:

[..]

wat hij met de kinderen gedaan heeft ;)
want mensen die zich verhangen in een bosgebied hebben normaliter brandschone handen?
pi_126383045
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:30 schreef computergirl het volgende:

[..]

want mensen die zich verhangen in een bosgebied hebben normaliter brandschone handen?
Van een flink gat graven krijg je wel degelijk viezere handen dan van een touw aan een tak knopen... Zeker in een bosgebied met boomwortels en andere zooi in de grond. Zelfs van een eerder gegraven gat afdekken wel.
En ja, als hij heel zorgvuldig gepland heeft zou hij zich gewassen kunnen hebben, omgekleed en dan zijn kleding weer verstopt, maar dat is wel onwaarschijnlijk, zijn geen getuigenverklaringen die hem weer in de buurt van zijn huis plaatsen bijvoorbeeld, en in een beekje krijg je het vuil van een flink gat graven er niet zo makkelijk 100% af. Er is naar mijn weten ook nog geen kleding gevonden. En als hij *wel* aarde aan kleding en handen had, zou ik graag meer weten.. Het geeft geen zekerheid over een precieze lokatie maar wel een aanwijzing, terwijl nu mensen echt overal binnen dat blauwe lijntje op de kaart aan het zoeken zijn.
pi_126383677
Ik vraag me af wat moeder de hele week doet.. Het is voor haar natuurlijk ook vooral afwachten... ze kan verder ook niet veel en ik vermoed dat ze niet meedoet met de burger-zoekacties..
pi_126383733
Zijn die kinderen uberhaupt in die auto gezien?

Oftewel: hoe zeker is het dat de vader die kinderen heeft opgehaald?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')