Nog niet gezien. Vind ik al helemaal raar.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In alle delen hier wordt het wel eens geschreven.
ben jij 13?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:55 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Vind ik al helemaal raar.
Dan heb je ook niet alles gelezenquote:Op zondag 12 mei 2013 12:55 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Vind ik al helemaal raar.
De kaart komt (al dan niet toevallig) overeen met de routes zoals een routeplanner die zou geven.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan niemand antwoord geven op mijn vragen of de kaart?
Misschien heeft hij zich wel verkleed?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:01 schreef Sheriam het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat er zowel langs het water als in het bos en op allerlei verschillende grondsoorten enzo gezocht wordt. Ik weet niet hoeveel van jullie wel eens een flink gat gegraven hebben, of woont iedereen als de stereotype nerd op een zolderkamertje en komt niemand buiten, maar ik heb pas wel een gat gegraven voor zo'n plastic vijver, en je kon echt wel zien dat ik daarmee bezig was geweest.. aarde aan m'n voeten, broekspijpen, handen... Toch heb ik nergens een duidelijk antwoord gezien op de vraag of de vader vieze schoenen had of niet.. of er zand/aarde in de auto gevonden is.. als er wel bosgrond aan zijn schoenen en handen zat, zou je zelfs kunnen onderzoeken of er resten van danwel loofbomen danwel naaldbomen in zit... Blijft zoeken naar een speld in een hooiberg want er zijn veel gebieden met elke grondsoort/begroeiing, maar zo maak je de hooiberg toch wel iets kleiner. Of weet je dat je je op meer natuurlijke verstopplaatsen moet richten, als hij er niet uitzag als iemand die gegraven had, zoals houtstapels, schuurtjes, greppels en in Limburg mijnschachten en grotten.
Ja maar was het niet dezelfde kaart die ze vrijdagavond al bij Vermist lieten zien?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kaart komt (al dan niet toevallig) overeen met de routes zoals een routeplanner die zou geven.
Voor zover ik begrepen heb is dat wel onderdeel van het politieonderzoekquote:Op zondag 12 mei 2013 13:01 schreef Sheriam het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat er zowel langs het water als in het bos en op allerlei verschillende grondsoorten enzo gezocht wordt. Ik weet niet hoeveel van jullie wel eens een flink gat gegraven hebben, of woont iedereen als de stereotype nerd op een zolderkamertje en komt niemand buiten, maar ik heb pas wel een gat gegraven voor zo'n plastic vijver, en je kon echt wel zien dat ik daarmee bezig was geweest.. aarde aan m'n voeten, broekspijpen, handen... Toch heb ik nergens een duidelijk antwoord gezien op de vraag of de vader vieze schoenen had of niet.. of er zand/aarde in de auto gevonden is.. als er wel bosgrond aan zijn schoenen en handen zat, zou je zelfs kunnen onderzoeken of er resten van danwel loofbomen danwel naaldbomen in zit... Blijft zoeken naar een speld in een hooiberg want er zijn veel gebieden met elke grondsoort/begroeiing, maar zo maak je de hooiberg toch wel iets kleiner. Of weet je dat je je op meer natuurlijke verstopplaatsen moet richten, als hij er niet uitzag als iemand die gegraven had, zoals houtstapels, schuurtjes, greppels en in Limburg mijnschachten en grotten.
Ik denk niet dat ze dat gevonden hebben op de vader. Op twitter kwam net voorbij dat er contact was geweest met vriendin vd familie en de familie heeft nog hoop. Als het duidelijk zou zijn dat vader heeft gegraven lijkt mij dat ze geen hoop meer hebben?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:01 schreef Sheriam het volgende:
Krijgen die lui ook geld voor het zesde zintuig enzo?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:16 schreef _The_General_ het volgende:
Het eerste wat ze moeten doen is die zogenaamde paragnosten de bak in gooien! Wat een lijkenpikkers!
Zoals ik al zei, ik zou gaan zoeken in de stroomrichting van de rivieren/kanalen waar hij overheen is gekomen. Die kinderen kunnen goed in het water liggen ergens.....
Ongetwijfeld, maar als er nu zoveel burgers overal gaan zoeken, waarom wordt dat soort info niet gedeeld? Laten ze mensen in gebieden zoeken waar hij niet gegraven kan hebben, of dat heel onwaarschijnlijk is? Kost toch allemaal mankracht, ook van de politie zelf want die houden wel toezicht ook bij de burger-zoektochten. Bij een moordzaak mag dat soort info nooit allemaal publiek gemaakt worden, voor de rechtzaak enzo, maar dat zou hier niet meer moeten uitmaken.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb is dat wel onderdeel van het politieonderzoek
De theorie is al vaker voorbij gekomen, maar misschien had vader allang gegraven en heeft hij de kinderen alleen maar in de gaten gestopt en er wat overheen gelegd.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:01 schreef Sheriam het volgende:
hij heeft zich in een bos verhangen, wat voor info geven vieze handen dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:21 schreef Sheriam het volgende:
Dat hij zich verkleed heeft zou kunnen maar lijkt me niet heel waarschijnlijk, en je zou nog naar handen, nagels kunnen kijken. Want het is onwaarschijnlijk dat hij gelegenheid heeft gehad zich grondig te wassen.
wat hij met de kinderen gedaan heeftquote:Op zondag 12 mei 2013 13:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
hij heeft zich in een bos verhangen, wat voor info geven vieze handen dan?
Waarom heeft hij geen gelegenheid gehad? Hij zou zelfs thuis geweest kunnen zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:21 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar als er nu zoveel burgers overal gaan zoeken, waarom wordt dat soort info niet gedeeld? Laten ze mensen in gebieden zoeken waar hij niet gegraven kan hebben, of dat heel onwaarschijnlijk is? Kost toch allemaal mankracht, ook van de politie zelf want die houden wel toezicht ook bij de burger-zoektochten. Bij een moordzaak mag dat soort info nooit allemaal publiek gemaakt worden, voor de rechtzaak enzo, maar dat zou hier niet meer moeten uitmaken.
Dat hij zich verkleed heeft zou kunnen maar lijkt me niet heel waarschijnlijk, en je zou nog naar handen, nagels kunnen kijken. Want het is onwaarschijnlijk dat hij gelegenheid heeft gehad zich grondig te wassen.
Van een flink gat graven krijg je wel degelijk viezere handen dan van een touw aan een tak knopen... Zeker in een bosgebied met boomwortels en andere zooi in de grond. Zelfs van een eerder gegraven gat afdekken wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
want mensen die zich verhangen in een bosgebied hebben normaliter brandschone handen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |