PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Klopt, maar het schot kwam zo snel en onverwachtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jap. Al stond onze Consistente keepert niet geweldig opgesteld
Maar wel echt een Geluksgoaltje dit tochquote:
Natuurlijk, maar dat was Van Basten in 88 ook..de meeste mooie goals zijn geluk..9 van de 10 keer raak je zo'n bal compleet verkeerd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar wel echt een Geluksgoaltje dit tochBlind schieten
Maar ik ben er blij meePorto
![]()
Die sfeer nu![]()
![]()
Kameni op doelquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:24 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een goed idee hoe die 7 chem van Matip weg te krijgen? Howedes ipv Sokratis zou kunnen, anders nog iets?
N koulou op cb Gonalons CDM en Valbuena RM. Nasri op CAMquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:24 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een goed idee hoe die 7 chem van Matip weg te krijgen? Howedes ipv Sokratis zou kunnen, anders nog iets?
Team is een beetje om Lampard heen gebouwd na vandaag gok ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
N koulou op cb Gonalons CDM en Valbuena LM. Nasri op CAM
Tjah dan moet M'bia op CBquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Team is een beetje om Lampard heen gebouwd na vandaag gok ik
Was het al, Lampard en Mikel. Maar is die keepert wat dan? Nooit gebruikt nogquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Team is een beetje om Lampard heen gebouwd na vandaag gok ik
Eiswijn ook trouwesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:26 schreef Rijst het volgende:
Eerste 3 wedstrijden stond Arnautovic droog in div 1. Daarna gedegradeerd en nu in div is hij los
M'bia rcb, moses rmquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:24 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik ook altijd. Wanneer ik degradeer word ik bijna altijd kampioen in div 2quote:
quote:
Keeper van Malaga. Maar ja, neger op doel is bloed aan de muur.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:28 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Was het al, Lampard en Mikel. Maar is die keepert wat dan? Nooit gebruikt nog
Fährmann op doelquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:24 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Scripted.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd. Wanneer ik degradeer word ik bijna altijd kampioen in div 2
Hij is nog beter dan Esswein. Alleen ben te gierig om 10k te betalen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]erg chill duo
Morgen ga ik Reus denk ik ff proberen, kijken of die nog beter speelt dan 1 van ie 2
lolquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij is nog beter dan Esswein. Alleen ben te gierig om 10k te betalen.
10kquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij is nog beter dan Esswein. Alleen ben te gierig om 10k te betalen.
Jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van Mandanda en Muller.
Is Soktratis IF beter dan Subotic?
Ik vond hem ook best goedquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
Draxler is IF is een geupgrade de Bruyne IF
4 star skills en 5 star weak foot
Die heb ik al een keer gehad eerst draxler proberenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond hem ook best goed
Denk alleen dat Holtby nog beter is
TOTS Mangala is echtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:49 schreef detennismaster het volgende:
Ik wil een team met TOTS Mangala en TOTS Vela. Ik denk dat 433 of 4321 de beste formatie is om te gebruiken mijn andere team is al 3421 en ik wil graag niet 2x dezelfde opstelling.
Dit is mijn andere team.
[ afbeelding ]
Een paar silvers erin vind ik oké. Wie kan wat leuks verzinnen?
Ja ziet er echt sick uit. Vela idemquote:
Dus dat heb jij tijdens je tentamentraining zitten maken ...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:49 schreef detennismaster het volgende:
Ik wil een team met TOTS Mangala en TOTS Vela. Ik denk dat 433 of 4321 de beste formatie is om te gebruiken mijn andere team is al 3421 en ik wil graag niet 2x dezelfde opstelling.
Dit is mijn andere team.
[ afbeelding ]
3 dagen geen internet aangeraakt. Ik zie net pas het TOTS. En dat andere team had ik al een tijdje.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus dat heb jij tijdens je tentamentraining zitten maken ...
Welke chips is het?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:00 schreef ThadCastle het volgende:
Ik dacht ff dat ik gek werd, kon mijn zak chips niet vinden
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:49 schreef detennismaster het volgende:
Dit is mijn andere team.
[ afbeelding ]
Die is lekker ja. Jammer dat ze die sizzling fajita uit het assortiment hebben gehaaldquote:Op zondag 12 mei 2013 00:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik eet deze: [ [url= http://puu.sh/2RvZS.jpg]afbeelding[/url] ]
En bijna al mijn spelers zijn alweer verkocht.
Nee, ik weet ook niet meer hoe ze hetenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik las je verhaal over de meisjes vanavondHeb je nog iets van ze gehoord?
Oh, jammer. Ik dacht dat je je nummer aan ze had gegeven. Maar goed opletten volgende keer als je je hond uitlaat of je 1 van de 2 weer ziet. Zou leuk zijn voor jequote:Op zondag 12 mei 2013 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is lekker ja. Jammer dat ze die sizzling fajita uit het assortiment hebben gehaald
[..]
Nee, ik weet ook niet meer hoe ze hetenMisschien gaan ze me toevoegen op FB.
Ik heb niet het gevoel dat hij het zelf ook heel leuk vindtquote:Op zondag 12 mei 2013 00:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, jammer. Ik dacht dat je je nummer aan ze had gegeven. Maar goed opletten volgende keer als je je hond uitlaat of je 1 van de 2 weer ziet. Zou leuk zijn voor je
Die spits lijkt mij persoonlijk niks. Geen lonestriker.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er kan nog wel wat aan getweaked worden, maar lijkt me een leuk team
Er waren in totaal 4 maar 1 had al een vriend, 1 woont 2 huizen verderop en van die ander 2 weet ik niet waar ze wonen. Maar ze kwamen ook niet echt slim over. Maar ik wacht wel af wat er gebeurt.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, jammer. Ik dacht dat je je nummer aan ze had gegeven. Maar goed opletten volgende keer als je je hond uitlaat of je 1 van de 2 weer ziet. Zou leuk zijn voor je
Ik 14-0-1, not bad.quote:
ik wou het gewoon mede delenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wil je nummer 1 worden qua posters? Zelden iemand zo zien posten om maar te posten
Slim hoeven ze niet te zijn, mits het met andere kwaliteiten gecompenseerd kan worden. De man behoort in een relatie slimmer te zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er waren in totaal 4 maar 1 had al een vriend, 1 woont 2 huizen verderop en van die ander 2 weet ik niet waar ze wonen. Maar ze kwamen ook niet echt slim over. Maar ik wacht wel af wat er gebeurt.
[..]
Ik 14-0-1, not bad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |