ik heb er nog 18...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:18 schreef Ame_thyst het volgende:
INVITE YOUR FRIENDS
YOU HAVE EXTRA COPIES OF DOTA 2 TO GIVE AWAY
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt had er aan die 20 nog niet genoeg
Wat is jouw mening over adertetten?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gespeeld
ziet er eng uitquote:
Was ook wel achterlijk dat ze dachten dat een spel dat eerst betaald zou zijn en daarna met invites even populair zou worden als een normaal f2p spel zoals HoN of LoLquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:18 schreef Ame_thyst het volgende:
INVITE YOUR FRIENDS
YOU HAVE EXTRA COPIES OF DOTA 2 TO GIVE AWAY
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt had er aan die 20 nog niet genoeg
Vandaag 7hrs 57 mn, deze week 1 day 9hrsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoe lang spelen jullie minecraft per dag?
leuk gifjequote:
Weinig, de afgelopen maanden misschien twee uur? Drie uur? Totaal dan. De één meer dan anders, maar qua servers is er zo veel gedonder dat er maar een paar samen spelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
de afgelopen 2/3 maanden 0 uurquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
op het moment? max 1 uur per maand... (en dan zit ik ruim)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Da's maar een amateur durf ik te weddenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zie je, hoor je 't eens van een kenner aldie.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je standaard PI is echt terig irritant

Als een doorgedraaide staafmixer ging je tekeerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Neen, mijn vogelkooi en mijn rechterhand houden mij gezelschap.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
een standaard PI is wel een ideequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je standaard PI is echt terig irritant
ik ben in games toch?quote:
Ik vind het wel leuk hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |