Misschien, maar wij weten niet wat de rescherche al wel weetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:02 schreef TLC het volgende:
[..]
dan nog kunnen ze zien dat die man vermoord is ipv zichzelf heeft opgehangen
nee niet misschien, dat verschil zie je gewoonquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Misschien, maar wij weten niet wat de rescherche al wel weet
En wat zou dat zijn en wat maakt die FB-actie zo verwerpelijk?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zou mijn sociale status daar niet voor veranderen, ik zou niet eens denken aan een sociale status. Ik zou wel alles doen wat in mijn vermogen ligt wat aanspoort tot actie.
Opa en oma, d;r nieuwe vriend, alles kanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:04 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
En waar haalt mama het geld vandaan om deze 2 Hitmans in te huren?
Brave New Worldquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Opa en oma, d;r nieuwe vriend, alles kan
Dan nog, dan maken ze dat niet openbaar om de daders niet te waarschuwen dat ze wten dat het anders zitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:05 schreef TLC het volgende:
[..]
nee niet misschien, dat verschil zie je gewoon
Als m'n kind weg zou zijn?quote:
Er zijn geen feiten die dit uitsluitenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Brave New World
Ga maar hier verder. Maak maar een topic aan en ik doe daar lekker met je mee.Maar laten we het hier maar bij de feiten houden.
Zeker weten!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als m'n kind weg zou zijn?
Echt wel... ik zou alles aangrijpen om te zorgen dat de hele wereld naar hem op zoek zou zijn.
Rot op, ga iets nuttigs doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er zijn geen feiten die dit uitsluiten
Jawel, anders zou de politie al lang duidelijk hebben gemaakt dat het om moord gaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik zou niet aan Fb denken, ik kom daar al niet. En ik zou ook niet na één dag denken om een FB account aan te maken voor wat, hoe gruwelijk, ook. Maar blijkbaar zijn er veel mensen die daar wel 'leven'. Ik hoop dat het bijdraagt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat zou dat zijn en wat maakt die FB-actie zo verwerpelijk?
Je ex heeft zich verhangen en je kinderen die je de dag daarvoor aan hem meegegeven hebt zijn spoorloos.... er is dan niet gek veel wat je kunt doen, behalve mensen aansporen op te letten of ze je kinderen zien en wachten, want je weet niet waar je (het) moet zoeken (letterlijk en figuurlijk).
Ik lees hier als 4 dagen speculaties en dit is er slechts nog een.quote:
Dat is ook waar ik nog op hoop; Limburg, Belgie, Duitsland, mooi gebied om te wildkamperen. Pa kan aan vrienden voorgesteld hebben eens lekker het bos in te trekken, zonder gsm, zonder internet, blikje bonen en worstjes op een kampvuurtje, om zo moeder nog 1 laatste trap na te geven met de onzekerheid. Aan de foto's te zien zijn/waren de jongens wel buiten-kinderen, de een zelfs in een boom op de foto, dus zowel jongens als vrienden die ze zo kennen zullen daar niets achter gezocht hebben. Dan vlak voor hij z'n mobiel uitzet krijgt pa zogenaamd ineens een telefoontje van z'n werk em moet dringend weg, wat jammer, nou ja dan gaan jullie toch maar. Dan zouden ze morgen nietsvermoedend tevoorschijn moeten komen... Onwaarschijnlijk maar het kan nog.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:10 schreef blanket het volgende:
[..]
Zou misschien kunnen...familie/vrienden/kennissen die op vakantie zijn en morgen weer thuis komen?
Dit is een forum, geen condoleanceregister, en al helemaal geen Vara, waar alleen welgevallige meningen welkom zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Brave New World
Ga maar hier verder. Maak maar een topic aan en ik doe daar lekker met je mee.Maar laten we het hier maar bij de feiten houden.
Jawel, want de man heeft zelfmoord gepleegd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
je bent niet de enigequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:00 schreef Tropanzia het volgende:
En toch heb ik het vreemde voorgevoel dat deze kinderen nog leven. Hoewel die kans rationeel bekeken natuurlijk bijna nihil is.
Ik ga echt niet weg. Ik rger ne sowieso dood aan al die wijvenpraat met niets dan psychologie van de koude grondquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel, want de man heeft zelfmoord gepleegd.
Echt, ga met dit soort dingen lekker naar BNW, dat hoort hier echt niet, Micha Kat, Wim Dankbaar en Martin Vrijland zullen met je eens zijn dat het zo gegaan is, maar hoogstwaarschijnlijk denken ze ook dat Prins Friso de moordenaar is.
Als je FB niet kent zou je ook geen uitspraken mogen en kunnen doen over moeders status veranderingen. No offence verder!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zou niet aan Fb denken, ik kom daar al niet. En ik zou ook niet na één dag denken om een FB account aan te maken voor wat, hoe gruwelijk, ook. Maar blijkbaar zijn er veel mensen die daar wel 'leven'. Ik hoop dat het bijdraagt.
Bron? Aanwijzingen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:09 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dit is een forum, geen condoleanceregister, en al helemaal geen Vara, waar alleen welgevallige meningen welkom zijn.
Dit zaakje stinkt. Ik weet gewoon bijna zeker dat de overleden vader niet zijn kinderen vermoord heeft.
die gedachte heb ik ook. De hele week al. Kan het niet verklaren, heb ook beslist geen gavequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:00 schreef Tropanzia het volgende:
En toch heb ik het vreemde voorgevoel dat deze kinderen nog leven. Hoewel die kans rationeel bekeken natuurlijk bijna nihil is.
Pardon?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:12 schreef hartloper het volgende:
[..]
Als je FB niet kent zou je ook geen uitspraken mogen en kunnen doen over moeders status veranderingen. No offence verder!
Dat zou echt een bizarre wending zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:00 schreef Tropanzia het volgende:
bron: ikzelfquote:
Dat zegt de politie nu. Ze kunnen ook beelden van de auto zoeken om te controleren of pa zelf wel aan het stuur zat, of misschien onder schot werd gehoudenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel, want de man heeft zelfmoord gepleegd.
U geeft aan het zeer vreemd te vinden dat moeder zich bezig houdt met facebook. Haar status veranderingen. Als u niks van facebook weet vind ik deze uitspraak niet passend.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:13 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 23:12 schreef hartloper het volgende:
[..]
Als je FB niet kent zou je ook geen uitspraken mogen en kunnen doen over moeders status veranderingen. No offence verder!
Pardon?
Alsof al je FB het niet al weten, het is geen kat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als m'n kind weg zou zijn?
Echt wel... ik zou alles aangrijpen om te zorgen dat de hele wereld naar hem op zoek zou zijn.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zegt de politie nu. Ze kunnen ook beelden van de auto zoeken om te controleren of pa zelf wel aan het stuur zat, of misschien onder schot werd gehouden
Je aanwijzing: Dat hoeft niet te zeggen dat de vader het zeker niet heeft gedaan toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:14 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
bron: ikzelf
aanwijzing: kinderen nog niet gevonden
Jij beweert hulpverlener te zijn en doet hier al topics achtereen de uitspraak dat de vader handelt uit wraak. Ik ken Facebook niet, jij de vader niet.. wie kan nu beter zijn mond houden?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:15 schreef hartloper het volgende:
[..]
U geeft aan het zeer vreemd te vinden dat moeder zich bezig houdt met facebook. Haar status veranderingen. Als u niks van facebook weet vind ik deze uitspraak niet passend.
Facebook en twitter kan in dit soort situaties namelijk zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer effectief zijn.
ik heb een twitteraccount gehad. Je moet iemand actief volgen een tweet te zien en dan nog: mensen volgen vaak tientallen celebraties en krijgen dus tientallen updates per dag, niemand gaat die allemaal bekijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:15 schreef hartloper het volgende:
[..]
U geeft aan het zeer vreemd te vinden dat moeder zich bezig houdt met facebook. Haar status veranderingen. Als u niks van facebook weet vind ik deze uitspraak niet passend.
Facebook en twitter kan in dit soort situaties namelijk zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer effectief zijn.
Ik heb dat gevoel ook. Maar ik begin wel ongeduldig/onrustig te worden met het idee dat "we moeten opschieten" ....Maar goed misschien kijk ik teveel CSI, NCSI etc, Tis op niets gebaseerd iig.quote:
ik merk aan mezelf dat ik bij veel misdrijven kijk vanuit het oogpunt "If I did it ...."quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:17 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel ook. Maar ik begin wel ongeduldig/onrustig te worden met het idee dat "we moeten opschieten" ....Maar goed misschien kijk ik teveel CSI, NCSI etc, Tis op niets gebaseerd iig.
Ik heb gezegd dat het wraak een motief KAN zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Jij beweert hulpverlener te zijn en doet hier al topics achtereen de uitspraak dat de vader handelt uit wraak. Ik ken Facebook niet, jij de vader niet.. wie kan nu beter zijn mond houden?
Ja!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:18 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik merk aan mezelf dat ik bij veel misdrijven kijk vanuit het oogpunt "If I did it ...."
nou ik zou zeggen bel de politie met je bevindingen als je zo dapper bent, maar iets in me zegt dat je dat toch niet gaan doen hequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:09 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dit is een forum, geen condoleanceregister, en al helemaal geen Vara, waar alleen welgevallige meningen welkom zijn.
Dit zaakje stinkt. Ik weet gewoon bijna zeker dat de overleden vader niet zijn kinderen vermoord heeft.
Als je profiel niet afgeschermd is staat het openbaar. Door middel van een retweet verzoek kan die tweet binnen notime twitterend nederland bereiken. Bv als iemand hem retweet met een groot aantal volgers, of een bekende nederlander oidquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:17 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb een twitteraccount gehad. Je moet iemand actief volgen een tweet te zien en dan nog: mensen volgen vaak tientallen celebraties en krijgen dus tientallen updates per dag, niemand gaat die allemaal bekijken
Met dit kom je niet ver:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:19 schreef TLC het volgende:
[..]
nou ik zou zeggen bel de politie met je bevindingen als je zo dapper bent, maar iets in me zegt dat je dat toch niet gaan doen he
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:14 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
bron: ikzelf
aanwijzing: kinderen nog niet gevonden
Prrat geen lulkoek, iedereen hier raad er maar na. Anderen voelen dat ze nog in leven zijn enzovoort. Het is maar goed dat de politie zich alleen met feiten bezig houdtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:19 schreef TLC het volgende:
[..]
nou ik zou zeggen bel de politie met je bevindingen als je zo dapper bent, maar iets in me zegt dat je dat toch niet gaan doen he
Dat maakt toch ook niet uit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alsof al je FB het niet al weten, het is geen kat.
En alsof je tijd hebt die eerste dagen, en dan praat ik met mijn ervaring in overlijdens en niet eens in iets bizars als dit
Nouja het zal wel aan mij liggen, ik heb geen fb en wens sowieso niks persoonlijks virtueel te delen maar we kunnen echt niks afleiden uit het feit dat deze moeder haar status niet op net-twee-kids-kwijtgeraakt-en-het-was-al-een-kutweek zette.
Noem het wraak, noem het gerechtigheid, maar ik noem het tunnelvisie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:19 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat het wraak een motief KAN zijn.
En heb beschreven waarom.
En ja ik ben hulpverlener pfffff
Jij gelooft ook nog in sprookjes?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Noem het wraak, noem het gerechtigheid, maar ik noem het tunnelvisie.
Waarom er automatisch van uitgaan dat er een dader is en dat die dader een man is?
* De kinderen kunnen door de nieuwe vriend van moeder ontvoerd zijn.
* Moeder kan gedreigd hebben vader aan te klagen wegens seksueel misbruik,
* Vader kan de kinderen veilig bij familie in het buitenland hebben ondergebracht om ze te beschermen tegen moeder of nieuwe vriend
allemaal mogelijkheden, we kunnen het beste rustig de analyse van de camerabeelden afwachten en naar aanleiding daarvan eventueel gericht zoeken op een relevante zoekplaats.
haha praat geen lulkoek, dat mag bijna iedereen tegen me zeggen hier, maar jij behoort niet tot dat gezelschap, iets met een pot en een ketel, je weet welquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Prrat geen lulkoek, iedereen hier raad er maar na. Anderen voelen dat ze nog in leven zijn enzovoort. Het is maar goed dat de politie zich alleen met feiten bezig houdt
Eerste uren zal je bedoelen. Tot aan dinsdag eind van de middag/begin van de avond wist ze niet dat haar kinderen vermist warenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alsof al je FB het niet al weten, het is geen kat.
En alsof je tijd hebt die eerste dagen, en dan praat ik met mijn ervaring in overlijdens en niet eens in iets bizars als dit
Nouja het zal wel aan mij liggen, ik heb geen fb en wens sowieso niks persoonlijks virtueel te delen maar we kunnen echt niks afleiden uit het feit dat deze moeder haar status niet op net-twee-kids-kwijtgeraakt-en-het-was-al-een-kutweek zette.
jij gelooft dat al jouw belastinggeld goed terecht komt?quote:
Ik moest lachen, bedanktquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Noem het wraak, noem het gerechtigheid, maar ik noem het tunnelvisie.
Waarom er automatisch van uitgaan dat er een dader is en dat die dader een man is?
* De kinderen kunnen door de nieuwe vriend van moeder ontvoerd zijn.
* Moeder kan gedreigd hebben vader aan te klagen wegens seksueel misbruik,
* Vader kan de kinderen veilig bij familie in het buitenland hebben ondergebracht om ze te beschermen tegen moeder of nieuwe vriend
allemaal mogelijkheden, we kunnen het beste rustig de analyse van de camerabeelden afwachten en naar aanleiding daarvan eventueel gericht zoeken op een relevante zoekplaats.
Oh, als jij wel weet hoe het zit... bel dan zelf de politiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:26 schreef TLC het volgende:
[..]
haha praat geen lulkoek, dat mag bijna iedereen tegen me zeggen hier, maar jij behoort niet tot dat gezelschap, iets met een pot en een ketel, je weet wel
En?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:18 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik merk aan mezelf dat ik bij veel misdrijven kijk vanuit het oogpunt "If I did it ...."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |