Misschien, maar wij weten niet wat de rescherche al wel weetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:02 schreef TLC het volgende:
[..]
dan nog kunnen ze zien dat die man vermoord is ipv zichzelf heeft opgehangen

nee niet misschien, dat verschil zie je gewoonquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Misschien, maar wij weten niet wat de rescherche al wel weet

En wat zou dat zijn en wat maakt die FB-actie zo verwerpelijk?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zou mijn sociale status daar niet voor veranderen, ik zou niet eens denken aan een sociale status. Ik zou wel alles doen wat in mijn vermogen ligt wat aanspoort tot actie.

Opa en oma, d;r nieuwe vriend, alles kanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:04 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
En waar haalt mama het geld vandaan om deze 2 Hitmans in te huren?

Brave New Worldquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Opa en oma, d;r nieuwe vriend, alles kan
 Maar laten we het hier maar bij de feiten houden.
 Maar laten we het hier maar bij de feiten houden.

Dan nog, dan maken ze dat niet openbaar om de daders niet te waarschuwen dat ze wten dat het anders zitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:05 schreef TLC het volgende:
[..]
nee niet misschien, dat verschil zie je gewoon

Als m'n kind weg zou zijn?quote:

Er zijn geen feiten die dit uitsluitenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Brave New World
Ga maar hier verder. Maak maar een topic aan en ik doe daar lekker met je mee.Maar laten we het hier maar bij de feiten houden.

Zeker weten!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als m'n kind weg zou zijn?
Echt wel... ik zou alles aangrijpen om te zorgen dat de hele wereld naar hem op zoek zou zijn.

Rot op, ga iets nuttigs doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er zijn geen feiten die dit uitsluiten

Jawel, anders zou de politie al lang duidelijk hebben gemaakt dat het om moord gaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]

Ik zou niet aan Fb denken, ik kom daar al niet. En ik zou ook niet na één dag denken om een FB account aan te maken voor wat, hoe gruwelijk, ook. Maar blijkbaar zijn er veel mensen die daar wel 'leven'. Ik hoop dat het bijdraagt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat zou dat zijn en wat maakt die FB-actie zo verwerpelijk?
Je ex heeft zich verhangen en je kinderen die je de dag daarvoor aan hem meegegeven hebt zijn spoorloos.... er is dan niet gek veel wat je kunt doen, behalve mensen aansporen op te letten of ze je kinderen zien en wachten, want je weet niet waar je (het) moet zoeken (letterlijk en figuurlijk).

Ik lees hier als 4 dagen speculaties en dit is er slechts nog een.quote:

Dat is ook waar ik nog op hoop; Limburg, Belgie, Duitsland, mooi gebied om te wildkamperen. Pa kan aan vrienden voorgesteld hebben eens lekker het bos in te trekken, zonder gsm, zonder internet, blikje bonen en worstjes op een kampvuurtje, om zo moeder nog 1 laatste trap na te geven met de onzekerheid. Aan de foto's te zien zijn/waren de jongens wel buiten-kinderen, de een zelfs in een boom op de foto, dus zowel jongens als vrienden die ze zo kennen zullen daar niets achter gezocht hebben. Dan vlak voor hij z'n mobiel uitzet krijgt pa zogenaamd ineens een telefoontje van z'n werk em moet dringend weg, wat jammer, nou ja dan gaan jullie toch maar. Dan zouden ze morgen nietsvermoedend tevoorschijn moeten komen... Onwaarschijnlijk maar het kan nog.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:10 schreef blanket het volgende:
[..]
Zou misschien kunnen...familie/vrienden/kennissen die op vakantie zijn en morgen weer thuis komen?

Dit is een forum, geen condoleanceregister, en al helemaal geen Vara, waar alleen welgevallige meningen welkom zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Brave New World
Ga maar hier verder. Maak maar een topic aan en ik doe daar lekker met je mee.Maar laten we het hier maar bij de feiten houden.

Jawel, want de man heeft zelfmoord gepleegd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]

je bent niet de enigequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:00 schreef Tropanzia het volgende:
En toch heb ik het vreemde voorgevoel dat deze kinderen nog leven. Hoewel die kans rationeel bekeken natuurlijk bijna nihil is.

Ik ga echt niet weg. Ik rger ne sowieso dood aan al die wijvenpraat met niets dan psychologie van de koude grondquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel, want de man heeft zelfmoord gepleegd.
Echt, ga met dit soort dingen lekker naar BNW, dat hoort hier echt niet, Micha Kat, Wim Dankbaar en Martin Vrijland zullen met je eens zijn dat het zo gegaan is, maar hoogstwaarschijnlijk denken ze ook dat Prins Friso de moordenaar is.

Als je FB niet kent zou je ook geen uitspraken mogen en kunnen doen over moeders status veranderingen. No offence verder!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zou niet aan Fb denken, ik kom daar al niet. En ik zou ook niet na één dag denken om een FB account aan te maken voor wat, hoe gruwelijk, ook. Maar blijkbaar zijn er veel mensen die daar wel 'leven'. Ik hoop dat het bijdraagt.

Bron? Aanwijzingen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:09 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dit is een forum, geen condoleanceregister, en al helemaal geen Vara, waar alleen welgevallige meningen welkom zijn.
Dit zaakje stinkt. Ik weet gewoon bijna zeker dat de overleden vader niet zijn kinderen vermoord heeft.

die gedachte heb ik ook. De hele week al. Kan het niet verklaren, heb ook beslist geen gavequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:00 schreef Tropanzia het volgende:
En toch heb ik het vreemde voorgevoel dat deze kinderen nog leven. Hoewel die kans rationeel bekeken natuurlijk bijna nihil is.
 het is gewoon een gevoel..
  het is gewoon een gevoel..

Pardon?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:12 schreef hartloper het volgende:
[..]
Als je FB niet kent zou je ook geen uitspraken mogen en kunnen doen over moeders status veranderingen. No offence verder!

Dat zou echt een bizarre wending zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:00 schreef Tropanzia het volgende:

bron: ikzelfquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |