Ik niet. En daar zet ik 100 euro op in.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:22 schreef MissMSX het volgende:
Wie gaat er winnen? Plllllllllllace your bets
* Barreltje gaat naast Airwin zittenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik niet. En daar zet ik 100 euro op in.
quote:
Geniet nog even van deze momenten, zolang het nog kan....quote:
Onze bovenbuurjongens laten me al redelijk wennen aan mijn toekomstquote:Op zondag 12 mei 2013 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geniet nog even van deze momenten, zolang het nog kan....
Dat is nog niks, geloof mij.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:45 schreef YUR het volgende:
Onze bovenbuurjongens laten me al redelijk wennen aan mijn toekomst
Heerlijk jaquote:
Hadden wij ook, maar ergens gig er iets mis...quote:
Ze werd geboren.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:48 schreef MissMSX het volgende:
Hadden wij ook, maar ergens gig er iets mis...
Ik niet in ieder geval.quote:
awwwquote:Op zondag 12 mei 2013 18:15 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval.
Yur of Kipptje. Of MissMSX. Of Khadgar. Ik weet het niet eigenlijk. Of misschien heb ik het verdrongen
Ja maar, ja maar...ze begonnen ineens de vogeltjesdans te draaien toen het discobowlen werd! Dat gooide mijn hele concentratie door de war! Twas nieteerlijkquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:24 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...ze begonnen ineens de vogeltjesdans te draaien toen het discobowlen werd! Dat gooide mijn hele concentratie door de war! Twas nieteerlijk
oh jee! en toen brak je uit in vogeltjesdans en ging de bal een andere baan op ofzo?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:24 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...ze begonnen ineens de vogeltjesdans te draaien toen het discobowlen werd! Dat gooide mijn hele concentratie door de war! Twas nieteerlijk
Viel me net inderdaad ook al opquote:Op zondag 12 mei 2013 19:22 schreef AirwiN het volgende:
Bowlen was blijkbaar een populaire en gevaarlijke bezigheid gister.
Anouk verrekt spier tijdens bowlen
Vrouw mishandeld met bowlingbal
Nou, drie van de aanwezigen hebben zich niet meer gemeld sinds gisteravond, dus dat valt nog te bezien.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:22 schreef YUR het volgende:
Viel me net inderdaad ook al op![]()
Gelukkig zijn wij pro's...
Die zijn direct doorgegaan naar trainingskampquote:Op zondag 12 mei 2013 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, drie van de aanwezigen hebben zich niet meer gemeld sinds gisteravond, dus dat valt nog te bezien.
Jaja, dat geloof ik pas als ik het van hen heb gehoord.quote:
Dat is fijn om te weten.quote:
Ze heeft wel een bowlingbal gejat en onder haar shirt mee naar huis genomen...quote:
[vrouwonvriendelijke modus] Eentje maar?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:35 schreef YUR het volgende:
Ze heeft wel een bowlingbal gejat en onder haar shirt mee naar huis genomen...
Ik twijfelde of ik 1 of 3 ging zeggenquote:Op zondag 12 mei 2013 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[vrouwonvriendelijke modus] Eentje maar?[/vrouwonvriendelijke modus]
Als haar hormonen echt op gang zijn gekomen twijfel je niet meer hoor. Dan speel je automatisch op safe.quote:
True storyquote:Op zondag 12 mei 2013 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als haar hormonen echt op gang zijn gekomen twijfel je niet meer hoor. Dan speel je automatisch op safe.
eenschquote:Op zondag 12 mei 2013 23:22 schreef freshy98 het volgende:
Ik leef ook nog.
Was erg gezellig. Vogeltjesdans was wel het dieptepunt...
Tja, nu begon ik er niet over....quote:
Nee, dit keer was het Yur.quote:
ja, ik dacht al... beetje stil hier. Vindt iedereen mekaar ineens stom na de meet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:35 schreef kipptje het volgende:
Volgens mij is iedereen een beetje in een brakke bui deze dagen
Ja, Yur was niet ardig en gooide strikes enzo.... en toen ging hij ook nog patserig teruglopen van: 'ik ben de beste'quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:38 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja, ik dacht al... beetje stil hier. Vindt iedereen mekaar ineens stom na de meet?
haha!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:41 schreef kipptje het volgende:
[..]
Ja, Yur was niet ardig en gooide strikes enzo.... en toen ging hij ook nog patserig teruglopen van: 'ik ben de beste'![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:41 schreef kipptje het volgende:
[..]
Ja, Yur was niet ardig en gooide strikes enzo.... en toen ging hij ook nog patserig teruglopen van: 'ik ben de beste'![]()
Ockenburgh. Beter opletten volgende keer he?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb wat gemist geloof ik
Waar hebben jullie gebowld?
Ja, en in de laatste run express mis gooien enzo. Want hij had de buit toch al binnen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:41 schreef kipptje het volgende:
[..]
Thuis!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:01 schreef D3ft0n3 het volgende:
Dus! Verhuisd naar Den Haag, bevalt prima!
De hamvraag: waar kan ik het goedkoopste goede chinees thuis laten bezorgen? :p
Ruby in de appelstraat/mient is wel okee. Gouden Bloemen in de Goudenregenstraat bezorgde niet, weet niet of ze dat nog steeds niet doen, die waren ook erg goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:01 schreef D3ft0n3 het volgende:
Dus! Verhuisd naar Den Haag, bevalt prima!
De hamvraag: waar kan ik het goedkoopste goede chinees thuis laten bezorgen? :p
Komt goedquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:43 schreef Crumpette het volgende:
Damn, morgen is mijn eindexamen concert![]()
![]()
Gelukkig heb ik vannacht geen oog dichtgedaan en voel ik me nu alsof ik een dikke kater heb.
thanks .. hoop het maar. in deze conditie kan ik geen topprestatie makenquote:
wasda?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:39 schreef YUR het volgende:
Ik heb zin in dit weekend, want ik loop op het laatste moment toch de RoPaRun
Héél veel plezier!quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:43 schreef Crumpette het volgende:
![]()
Gelukkig heb ik vannacht geen oog dichtgedaan en voel ik me nu alsof ik een dikke kater heb.
In gedachten zing ik met je meequote:Op donderdag 16 mei 2013 11:43 schreef Crumpette het volgende:
![]()
Respectquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef Khadgar het volgende:
Ik heb weer es iets gerepareerd:
http://knutselblog.tweakb(...)ir-een-mooie-tv.html
Wow, echt knapquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef Khadgar het volgende:
Wowquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef Khadgar het volgende:
thanks! ben as we speak aan het inpakken... jurk niet vergeten!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:59 schreef GotC het volgende:
[..]
WowEn ook nog eens interessant om te lezen!
Crumpette, ik zal aan je denken en voor je duimen om 16:30!
Mooi uitzicht vanuit de ZTquote:Auto ramt Haags Paleis van Justitie DEN HAAG - Een personenauto heeft vrijdagochtend met hoge snelheid het Paleis van justitie in Den Haag geramd. De schade aan het gebouw aan de Prins Clauslaan is enorm.
Ooggetuigen spreken van een ,,waanzinnige klap.” Volgens de politie is geen sprake van opzet en gaat het om een ongeval. De bestuurder zou onwel zijn geworden achter het stuur.
De politie is massaal aanwezig en heeft het gebied afgezet. Inspecteurs van bouw- en woningtoezicht onderzoeken of er instortingsgevaar is.
LATER MEER
Kijk je er dan ook zo bij?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:52 schreef Crumpette het volgende:
[..]
haha! ja maar dan zonder microfoons. meer zo:!
waarschijnlijke vandaag welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:56 schreef MissMSX het volgende:
Op vrijdag 17 mei 2013 11:52 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Die rollatoromaquote:
Haha, hopelijk worden er foto's gemaakt en hier gedeeldquote:
Creatief is het welquote:
Ja, hallo zeg, Crumpette, meld je eens hierquote:
Ze is 9e geworden!quote:Op zondag 19 mei 2013 08:59 schreef MissMSX het volgende:
Ja, hallo zeg, Crumpette, meld je eens hier
ja hallo zeg, drukte hier hoor!quote:Op zondag 19 mei 2013 08:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, hallo zeg, Crumpette, meld je eens hier
Jaaaaa, wat goedquote:Op zondag 19 mei 2013 10:57 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja hallo zeg, drukte hier hoor!
Ik ben geslaagd! Het concert ging wel goed, paar gemiste kansen natuurlijk maar over het geheel was ik wel tevreden. Superfijn om al mijn mensen er bij te hebbenmooi geborreld en nou hebben we hier de schoonfamilie in huis - vandaar de drukte.
De jurk was een grote hitmaar de foto's heb ik nog niet. Komt van de week wel een keer (hoewel dat op fb zal zijn ws).
Gefeliciteerdquote:Op zondag 19 mei 2013 11:01 schreef Crumpette het volgende:
[..]
dank!tis een behoorlijke opluchting, haha!
Ja thanks allemaal!quote:Op zondag 19 mei 2013 11:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jaaaaa, wat goedGefeliciteerd!
Borrel ze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |