Dat was echt geen grapje.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel mooi dat jullie het ook echt geloven![]()
Natuurlijk koop ik een nieuwe lijst. Deze gaat wel ergens in mijn eigen huis hangen
edit: of wat M_D zegt. Eerlijk zijn en kijken wat de mogelijkheden zijn. Maar denk dat ze daar bij Ikea niets voor voelen.
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat was echt geen grapje.
En zo wel, dan ben je een slechte grappenmaker
Dat is de waarheid en de enige waarheid. Ik vond t prima kunnen, jullie niet. Ik accepteer het en zal mijn boodschappen nog verder tot het minimum beperken en een nieuwe lijst kopen. Geld tekort laat je blijkbaar gekke dingen denkenquote:Op zondag 12 mei 2013 12:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Nah nee. Ik besefte zelf ook wel na het posten dat ik m niet terug kon brengen lieverd.
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:13 schreef Qwea het volgende:
Kan iemand me nog een goeie actiefilm aanraden voor vanmiddag?
Blockbusters zoals Iron man, Transformers, Inglorious Bastards, Kill Bill, Die Hard, Expendables, Jack reacher, ect heb ik allemaal al gezien(En de gouwe ouwe zoals The punisher enzo ook al
)
Alles waar Jason Statham in speelt zo ongeveer.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:13 schreef Qwea het volgende:
Kan iemand me nog een goeie actiefilm aanraden voor vanmiddag?
Blockbusters zoals Iron man, Transformers, Inglorious Bastards, Kill Bill, Die Hard, Expendables, Jack reacher, ect heb ik allemaal al gezien(En de gouwe ouwe zoals The punisher enzo ook al
)
Allemaal al gezienquote:Op zondag 12 mei 2013 12:41 schreef Rafeiro het volgende:
Lock Stock & 2 smoking barrels, Snatch, crank (1&2), 13, Parker, Cellular etc.
Allemaal al gezienquote:Op zondag 12 mei 2013 12:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Alles waar Jason Statham in speelt zo ongeveer.
Nee, ga nou niet proberen ons belachelijk te makenquote:
Doe eens gek: ga op een bankje in het bos zittenquote:
Met een berg dekens moet het wel lukkenquote:Op zondag 12 mei 2013 12:58 schreef ElisaB het volgende:
Wat een raar weer trouwens. Ik ben erg toe aan een tukje in een tuinstoel, maar dat gaat 'm zo niet worden
Neuswarmer?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:02 schreef ElisaB het volgende:
Nope, want met een koude neus kan ik niet slapen
Als jij die dan ff voor me maakt, doe ik ondertussen even een wasjequote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:46 schreef Rafeiro het volgende:
Alles van Tarantino is dan ook al wel gezien.
Fawlty towers?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:49 schreef Rafeiro het volgende:
Iets heel fouts zoals Bad Taste, Black Sheep of die in dat hotel waarvan ik niet op de naam kan komen(britse lui die ook een show hadden, waarvan ik ook niet op de naam kan komen
)
Sinds wanneer mogen DM's online gegooid worden?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:27 schreef Qwea het volgende:
Ik twijfel of ik dinsdag baklava moet meenemen naar het hotel. Of kadaief.
Als jij zo'n roze wil, maak ik 'm met alle liefde voor je! (maar dan moet je 'm ook wel dragen hè?)quote:Op zondag 12 mei 2013 13:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jij die dan ff voor me maakt, doe ik ondertussen even een wasje
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen DM's online gegooid worden?
Wat lief van je en ik zou er natuurlijk énorm mee geholpen zijn, maar ik wil je niet met zoveel werk opzadelen. Dus doe maar niet hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 13:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
Als jij zo'n roze wil, maak ik 'm met alle liefde voor je! (maar dan moet je 'm ook wel dragen hè?)
was toch een vermoeiende reis van Zuid Afrika naar huis.quote:
Ben je gek! Voor jou geen moeite teveel!quote:Op zondag 12 mei 2013 13:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat lief van je en ik zou er natuurlijk énorm mee geholpen zijn, maar ik wil je niet met zoveel werk opzadelen. Dus doe maar niet hoor
Met liefde doe je dat he?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ben je gek! Voor jou geen moeite teveel!
Uh huh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Uh huh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Geeft niet, ik sms wel even...quote:Op zondag 12 mei 2013 14:05 schreef ElisaB het volgende:
Mijn internetverbinding is erg slecht. Ik versta jullie niet zo goed
Daarom juist!quote:Op zondag 12 mei 2013 14:11 schreef ElisaB het volgende:
Je weet dat ik gek genoeg ben om met zo'n ding op mijn kop te gaan lopen hè
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ok!Zal wel morgen of overmorgen ofzo worden!
ik weet dat ik me niet mag moeien maar een koude neus is niet niks.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:11 schreef ElisaB het volgende:
Je weet dat ik gek genoeg ben om met zo'n ding op mijn kop te gaan lopen hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |