ik weet dat ik me niet mag moeien maar een koude neus is niet niks.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:11 schreef ElisaB het volgende:
Je weet dat ik gek genoeg ben om met zo'n ding op mijn kop te gaan lopen hè
Nee, verder uit de buurt kan bijna niet, maar ik gooi 'm wel ff op de post naar Catquote:
Waar woont jouw huis? Per DM mag ookquote:Op zondag 12 mei 2013 14:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nee, verder uit de buurt kan bijna niet, maar ik gooi 'm wel ff op de post naar CatHaar adres heb ik nog
Ik geloof zaterdagquote:
Daar heb ik dus niets aanquote:Op zondag 12 mei 2013 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik geloof zaterdagMaar dan komt Cat niet.
heb jij een imago dan?quote:
Haar postbode werkt vast die dag nietquote:Op zondag 12 mei 2013 14:23 schreef Oognip het volgende:
Waarom stuur je hem niet gewoon naar Elies zelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Haar postbode werkt vast die dag nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan stuur hem naar mij, neem ik hem wel mee![]()
Ik heb net wat geregeld met Q. Ik gooi 'm op de post morgen!quote:Op zondag 12 mei 2013 14:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan stuur hem naar mij, neem ik hem wel mee
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb net wat geregeld met Q. Ik gooi 'm op de post morgen!
Hahahaquote:Op zondag 12 mei 2013 14:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Mits in de juiste kleurenquote:
Rood-wit-blauwquote:Op zondag 12 mei 2013 14:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
Maar je mag nog kiezen, want ik moet nog beginnen
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:41 schreef ElisaB het volgende:
En graag met elastiekjes, want ik heb een klein hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |