Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10. quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
nou ik zie ze soms anders wel buiten hoor, wonen er paar in me straat ookquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:53 schreef Oognip het volgende:
Geen idee waar het over ging, maar zag op de laatste pagina iets over fixen dus vandaar
Vandaag met D. Puala en Kano in de Apenheul geweest, was niks aan in de regenWel gezellig overigens, maar de apen zaten bijna allemaal binnen.
Ik ging slagroomtaart eten want mijn schoonmoeder was jarig. Nu zit ik depressief naar mijn vet inname te kijken en mijn kcalquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:36 schreef Greys het volgende:
Owja tis al geen middag meer![]()
Ik moet ook nog eten...
ooh das mooi lulligquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:42 schreef roos85 het volgende:
Zou bij mijn ma eten, was ze helemaal vergeten dat ik mee zou eten, dus ze had al gegeten enzo![]()
Shoarma op kosten van MamaRoosquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:42 schreef roos85 het volgende:
Zou bij mijn ma eten, was ze helemaal vergeten dat ik mee zou eten, dus ze had al gegeten enzo![]()
Tis eurovisiefeestweek enzo, dan mag hetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ging slagroomtaart eten want mijn schoonmoeder was jarig. Nu zit ik depressief naar mijn vet inname te kijken en mijn kcal
Wat lulligquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:42 schreef roos85 het volgende:
waar smaakt rabarber naar, heb het nog nooit op.quote:
Stoute mamma!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:42 schreef roos85 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |