Krijgen je ogen dan ook chemokuren?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik krijg nu al oogkanker van jouw posts. Dit zal me vast een note opleveren.
Belangrijks in een SCquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Haal het dan weg![]()
Als er een keer iets belangrijks staat kijkt niemand er naar
Wijsneusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:44 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Krijgen je ogen dan ook chemokuren?
Er post iemand bijvoorbeeld naakt 's nachts dan is het handig om als topicpointer te zetten dat wanneer het nog een keer gebeurd de slowchat dicht gaat of zo ietsquote:
dankjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:46 schreef Frikandelletje het volgende:
eetsmakelijk meneer en mevrouw hamtaro
Mooi mooi, komt vanzelfquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Top. Alleen nog een vriendin regelen, dan kan het niet beter.
Vanzelfsprekend is dat wel eigenlijk maar ik ben op mobiel dus kan t niet weghalenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Er post iemand bijvoorbeeld naakt 's nachts dan is het handig om als topicpointer te zetten dat wanneer het nog een keer gebeurd de slowchat dicht gaat of zo iets
Dat klopt. Moet alleen nog wat tegenkomen verdomme.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooi mooi, komt vanzelf
Even eten hoor
Kun je dan wel notes uitdelen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend is dat wel eigenlijk maar ik ben op mobiel dus kan t niet weghalen
Wow.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:48 schreef AppelCake het volgende:
Omg Miley, what happened.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |