Doe niet zo bitchy johquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Uiteraard maar ik ben al bezet
Mods die niet serieus kunnen doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:39 schreef Leeuwenkoning het volgende:
Voordat je reageert
Wist je dat fortune cookies zijn uitgevonden in Amerika en niet in China?
Wat is dit?
een topicpointer met een weetjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:39 schreef Leeuwenkoning het volgende:
Voordat je reageert
Wist je dat fortune cookies zijn uitgevonden in Amerika en niet in China?
Wat is dit?
Ah dank je wist niet hoe dat heette.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een topicpointer met een weetje
Ben jij laagbegaafd?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:41 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Ah dank je wist niet hoe dat heette.
Wie is er hier mod dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mods die niet serieus kunnen doen
Ach alsof je vriend het hier op het forum kan zien wat ik met je uitspookquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Uiteraard maar ik ben al bezet
wel als je dat hier meldt jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:41 schreef Frikandelletje het volgende:
[..]
Ach alsof je vriend het hier op het forum kan zien wat ik met je uitspook
Hahaha kenserquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:41 schreef Frikandelletje het volgende:
[..]
Welkom welkomquote:
Ja dat kan hijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:41 schreef Frikandelletje het volgende:
[..]
Het was mijn idee niet hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mods die niet serieus kunnen doen
Hey!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |