Clips vind ik een goede tip,sprues liggen hier normaal ook over de tafel verspreid,waar heb je ze vandaan,als 'k vragen mag?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:33 schreef Faxie het volgende:
Kickje![]()
Hoofd en torso klaar. Nu bezig met de armen, en als hij klaar is ga ik weer pinwashen
[ afbeelding ]
En ik heb foldback clips gehaald om aan de sprues te klemmen zodat ik ze rechtop kan zetten. Is wat makkelijker dan ze overal te laten slingeren
Bij een kantoorgroothandel net over de grens. Ik kon ze bij de postkantoren nergens vindenquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:03 schreef Charged het volgende:
[..]
Clips vind ik een goede tip,sprues liggen hier normaal ook over de tafel verspreid,waar heb je ze vandaan,als 'k vragen mag?
Komend weekend wil ik wat gaan prutsen met shading en pinwash op het oude F104 model.
Tevens zal ik proberen wat leuke pics te maken van m'n mecha's.
Deze zijn al een jaar of 7 oud..kwaliteit is bagger maar misschien geeft het al een idee.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij een kantoorgroothandel net over de grens. Ik kon ze bij de postkantoren nergens vinden
Ik kon ook wel soort papierhouders halen, maar ik wil iets wat je snel weg kunt stoppen en niks kost![]()
Ben benieuwd naar je werkjes
Tofquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:42 schreef Charged het volgende:
[..]
Deze zijn al een jaar of 7 oud..kwaliteit is bagger maar misschien geeft het al een idee.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Sorry voor de crappy meuk,zal van het weekend iets beters maken.
Yups,pas en gietvorm van Hasegawa en Fujimi is gewoon goed,heb er nooit geen gedoe mee gehad. Decals moeten nog op de bovenste gezet worden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
TofVooral de laatste
![]()
Allemaal Hasegawa sets dan?
Nice, zo een wil ikquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:08 schreef Charged het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is de tussenversie van vliegtuig naar battroid.
Zal ik van het weekend ook proberen te fotograferen.
De goede modellen kun je transformeren.
Oei,die's tofquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:47 schreef Faxie het volgende:
Spring sale bij HLJ
Deze besteld![]()
[ afbeelding ]
Dat is deze doos,Hasegawa VF-1A Valkyrie colored clear versionquote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:28 schreef Faxie het volgende:
Niiiice![]()
Dat doorzichtige vliegtuig, welke is dat?
Auto ziet er ook al goed uit
Is die nou ook zo klein?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:42 schreef Charged het volgende:
[..]
Dat is deze doos,Hasegawa VF-1A Valkyrie colored clear version
[ link | afbeelding ]
Normaal wel,er zijn (volgens mij,pin me er niet op vast) series waar het niet nodig is,decals,paint en dergelijke is normaal.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is die nou ook zo klein?![]()
Moet er aan de Hasegawa dozen trouwens nog geschilderd worden?
Oke, ik ben beniewd dan. Vind het niet erg hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:49 schreef Charged het volgende:
[..]
Normaal wel,er zijn (volgens mij,pin me er niet op vast) series waar het niet nodig is,decals,paint en dergelijke is normaal.
wat is je budget?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke, ik ben beniewd dan. Vind het niet erg hoor.
Zat wel al een beetje airbrushes in de gaten te houden op marktplaats. Toch beter dan spraycans.
Ik ga sowieso geen nieuwe halen, maar wil wel een beetje fatsoenlijke compressor die niet teveel herrie maakt en de lucht ontvocht. Zag er al een waar 125,- op geboden is, alleen die is alleen ophalen en da's in Almere. Mij iets te ver. Tot 150,- wilde ik wel gaan dan denk ik.quote:
Ik kan 'm niet zienquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:06 schreef Charged het volgende:
grin,oke..ik wil ook zoiets aanschaffen maar weet dat het goede spul iets duurder is
https://www.facebook.com/(...)tif_t=group_activity
Mooi aanbod zoiets...weet het nog niet
oef,me like,geen idee wat het is maar tof qua looks!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:57 schreef Faxie het volgende:
Deze gaat er ook komen vroeg of laat![]()
[ afbeelding ]
Master Grade Unicorn Gundam 03 Phenex (phoenix)quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:42 schreef Charged het volgende:
[..]
oef,me like,geen idee wat het is maar tof qua looks!
Aiquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:04 schreef Charged het volgende:
Resque missie vannaaf.
Was weer op zolder aan het schuimen en kwam dit tegen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Op zolder gevonden met alle onderdelen..
Picsquote:Op donderdag 24 maart 2016 05:18 schreef TheThirdMark het volgende:
Tis voor mij al weer 18 jaar geleden dat ik echt modelbouw gedaan heb.
Daarna jaren niet meer gedaan tot ik opeens weer een soldeerbout vond.
Ben vanaf dat moment eigenlijk veel aan het zelfklooien geweest met koper, lood en blik.
Tot mijn bout doorbrandde en ik geen tijd/zin/motivatie had om een nieuwe te kopen.
Binnenkort toch maar weer eens mee beginnen
Heb er nooit foto's van gemaakt, best jammer als je er op terugblikt (haha <-- pun oid).quote:
Tofquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Heb er nooit foto's van gemaakt, best jammer als je er op terugblikt (haha <-- pun oid).
Maar wanneer ik er weer aan begin zal ik daar ook eens mee beginnen.
Klinkt goed..zie graag een update wanneer je ermee weer gaat beginnen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Heb er nooit foto's van gemaakt, best jammer als je er op terugblikt (haha <-- pun oid).
Maar wanneer ik er weer aan begin zal ik daar ook eens mee beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 05:32 schreef Faxie het volgende:
Ik heb geen leven
Hahahaha,lol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet eens zoiets maken,lijkt me geweldig en heb je zeker het geduld wel voor!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2016 08:11:39 ]
Haha nee manquote:Op vrijdag 25 maart 2016 08:09 schreef Charged het volgende:
[..]
Hahahaha,lol!
Je moet eens zoiets maken,lijkt me geweldig en heb je zeker het geduld wel voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |