In rijen, metertje of 2 uit elkaar max en in één lijn lopenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Ga jij ze eens uitleggen hoe je moet zoeken dan, als je het zo goed weet.
Geleerd tijdens je opleiding als hulpverlener?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:03 schreef hartloper het volgende:
[..]
In rijen, metertje of 2 uit elkaar max en in één lijn lopen
Dit zijn burgers!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Geleerd tijdens je opleiding als hulpverlener?
Ik denk dat de politie het toch echt beter weet...
Dit idee heb ik ook. Die vent is niet voor niets daarheen gereden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:04 schreef blanket het volgende:
Hebben jullie nu ook het idee dat ze op de verkeerde plekken zoeken? Ik denk nog steeds dat ze in omgeving van Limburg zijn.
Er staat toch echt een politieagent op de achtergrond die de burgers controleert... neem anders zijn werk over.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:04 schreef hartloper het volgende:
[..]
Dit zijn burgers!
De politie doet hun zoektochten ook prima. Die gaan ook in lijn
Ja maar dat komt omdat er burgers zijn die menen te denken dat ze rechercheur zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:04 schreef blanket het volgende:
Hebben jullie nu ook het idee dat ze op de verkeerde plekken zoeken? Ik denk nog steeds dat ze in omgeving van Limburg zijn.
Die lopen mee om te kijken of mensen niet zo dom zijn om sporen te wissen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Er staat toch echt een politieagent op de achtergrond die de burgers controleert... neem anders zijn werk over.
Ik ben van mening dat jij geen hulpverlener bent maar een dwaasquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:05 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat er burgers zijn die menen te denken dat ze rechercheur zijn.
Ik ben van mening dat de politie achter de schermen goed probeert te localiseren
En ik ben van mening dat jij alleen maar loopt in te hakken op mensen die in ieder geval iéts willen proberen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:05 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat er burgers zijn die menen te denken dat ze rechercheur zijn.
Ik ben van mening dat de politie achter de schermen goed probeert te localiseren
Jij denkt iets te veel, daar moet je eens mee ophouden. Jij weet helemaal niet wat de politie daar doet...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:07 schreef hartloper het volgende:
[..]
Die lopen mee om te kijken of mensen niet zo dom zijn om sporen te wissen.
Niet meer, niet minder.
Ik denk dat de politie dit soort acties ook niet prettig vindt. Die hebben het al druk genoeg
Ja precies. Ik vind dat er maar weinig info van de politie afkomt. Duurt allemaal veel te lang.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:05 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dit idee heb ik ook. Die vent is niet voor niets daarheen gereden.
doneer aan kika. ga vrijwilligerswerk doen. allemaal nuttiger dan dit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:07 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
En ik ben van mening dat jij alleen maar loopt in te hakken op mensen die in ieder geval iéts willen proberen.
twitter:MarleenHVNL twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 16:55:19Nog streeds is route vader #vermistebroertjes niet vrijgegeven door politie. Kost blijkbaar toch meer moeite om route vast te stellen. #hvnl reageer retweet
Is meezoeken in een bos niet vrijwillig?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
doneer aan kika. ga vrijwilligerswerk doen. allemaal nuttiger dan dit.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
gewoon een hond die lijken kan ruiken lijkt me toch wel handig zoeken. my 2 cents
vrijwilliger is wel iets meer dan eenmalig even mee helpen zoeken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:11 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Is meezoeken in een bos niet vrijwillig?
Dus als je aan deze zoekactie meehelpt kan je daarnaast niet iets vrijwilligs meer doen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vrijwilliger is wel iets meer dan eenmalig even mee helpen zoeken.
Jawel, maar ik kan ook wel uitleggen waarom ik dit niet slim vindt:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:11 schreef MissBitchy het volgende:
Is meezoeken in een bos niet vrijwillig?
twitter:JulianRubenNL twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 16:58:00Loos alarm in Elst gelukkig! Linten weg, en niets gevonden. reageer retweet
het gaat erom hoe nuttig het is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dus als je aan deze zoekactie meehelpt kan je daarnaast niet iets vrijwilligs meer doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |