dit was mijn eerste gedachte.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:20 schreef Souteneur het volgende:
Ik vind het erger dat er blijkbaar mannen zijn die geld willen betalen om haar plooien te bewonderen.
D'r vriend dus wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan me absoluut niet voorstellen dat er mensen zijn die dat mooi vinden.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:22 schreef LompeHork het volgende:
![]()
Ik word er al misselijk van als ik er naar kijk.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:28 schreef Rickazio het volgende:
zonde, al ze 65kilo was zag ze er nog wel redelijk uit probably
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:22 schreef LompeHork het volgende:
![]()
Ik word er al misselijk van als ik er naar kijk.
Het is Engeland, dus ik vrees dat de belastingbetaler er grotendeels voor opdraait...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:20 schreef teknomist het volgende:
Zolang deze mensen zelf voor hun ziektekosten opdraaien vind ik het best.
Deze man weetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Lekkere vetrolletjes omnomnom
Heb haar site gevonden, klikken op eigen risico:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:44 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Deze man weet
"zoek de mossel" spelen
Mogelijkheden zijn eindeloos...
Had hem al gevonden meteen een premium account gekochtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Heb haar site gevonden, klikken op eigen risico:
http://www.sexysignaturebbw.com/main.html
precies, kan ze de wereld niet meer lastig vallen maar haar verschrikkelijke lichaamquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:48 schreef LookAtMe het volgende:
gelukkig heeft ze over een half jaar ofzo een hartaanval
Gelukkig woont ze niet in nl, hier zouden we haar met man en macht in leven proberen te houden nog. In de VS betaalt ze gelukkig een stuk meer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:53 schreef wise het volgende:
[..]
precies, kan ze de wereld niet meer lastig vallen maar haar verschrikkelijke lichaam
De VS?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Gelukkig woont ze niet in nl, hier zouden we haar met man en macht in leven proberen te houden nog. In de VS betaalt ze gelukkig een stuk meer.
Die dokterquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:05 schreef Angel-Joy het volgende:
Gvd haar vriend die over haar buik aait
Kots
Wel zielig voor haar bff.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Die dokter![]()
'She is taking the risk of dying'
Denk dat hij dat juist leuk/mooi vindt, is volgensmij ook een fetishquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel zielig voor haar bff.
Snap niet waarom haar vriend het toe laat.
Dat krijgen ze dus welquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:12 schreef theunderdog het volgende:
Dit is hartstikke mooi nieuws. Hopelijk dat deze "drang" genetisch is, en dus in haar familie ook verder nog aanwezig is. Kunnen wij al haar dierbare er ook toe stimuleren.
Goed voor de overbevolking. Ziektekosten hoeven ze niet te betalen, want die mensen krijgen geen zorg.
Ik ga ook heel dik wordenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Denk dat hij dat juist leuk/mooi vindt, is volgensmij ook een fetish
En ja is wel zielig voor die vriendin ja, zij vond het wel echt erg
Is best wel veel eigenlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:16 schreef finsdefis het volgende:
Ziek dit. Die is over een paar jaar dood. En dat voor een verwachte winst van $ 3100 p/m_____!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |