Z'n evolutie ziet er gelukkig een stuk beter uit:quote:Op maandag 13 mei 2013 22:58 schreef LDS het volgende:
Die vogel vind ik echt te lelijk en simplistisch voor woorden, andere twee gaan wel
Nooit over nagedacht. Maar ik zou er niet van uit gaan, aangezien Ash een Poké-Hugger is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:27 schreef dikkedaniel het volgende:
Even een vraag aan jullie pokemon experts:
Het vlees dat de mensen en de pokemon in het spel en in de serie eten, is dit gemaakt van pokemon? Wanneer ze in de animatie serie een biefstuk eten (japanse Teriyaki) is dit dan van bijvoorbeeld van een Tauros? En als ze noedels eten, is het witte kippenvlees dan van een Toketic of een pidgey?
En wanneer Team Rocket spare-ribs eet, is dit dan van een Swinub?
Of zijn er ook gewoon kippen en koeien die geen pokemon zijn maar enkel voor voedsel dienen?
I'm fucking confused right now :S
Magmar, ik vind namelijk Speed waardevoller dan Attack. Je kan ook dat laatste beetje speed nog gebruiken (Door zijn/haar Brave nature)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Z'n evolutie ziet er gelukkig een stuk beter uit:
[ afbeelding ]
First world problems: een paar maanden geleden heb ik een shiny Magby gevangen, maar hij heeft een Brave nature (attack wordt verhoogd, speed wordt verlaagd). Dat is best een kutnature voor een Magby.
Nu ben ik dus aan het twijfelen of ik 'm alleen in Magmar of ook in Magmortar laat evolueren.
Magmortar is sterker dan Magmar, maar ook een stuk slomer en dat in combinatie met een speedverlagende nature ...
Wat zal ik doen?
Vaag staat mij bij dat ze eens probeerde een Magikarp te eten maar dat het niet ging.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:27 schreef dikkedaniel het volgende:
Het vlees dat de mensen en de pokemon in het spel en in de serie eten, is dit gemaakt van pokemon? Wanneer ze in de animatie serie een biefstuk eten (japanse Teriyaki) is dit dan van bijvoorbeeld van een Tauros? En als ze noedels eten, is het witte kippenvlees dan van een Toketic of een pidgey?
Of zijn er ook gewoon kippen en koeien die geen pokemon zijn maar enkel voor voedsel dienen?
Dan denk je alweer veel te diep, het is een simpele tekenfilm gebasseerd op nota bene een gameboy spel. Je vraagt je toch ook niet af waarom Ash niet elke aflevering uitgebreid een bruine trui gaat zitten breien?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:27 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik haat Pokémon spelen op emulator persoonlijk. Al zou ik soms wel willen dat er een doorspoelknop op DS zit zoals op die emulatorsquote:Op zondag 23 juni 2013 00:58 schreef Gary_Oak het volgende:
KLB / Mensen die Pokémon op een emulator spelen
Zijn jullie het wél eens?
http://bulbapedia.bulbaga(...)e_Pok%C3%A9mon_worldquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:27 schreef dikkedaniel het volgende:
De gba versie speelde ik altijd op emulator.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:58 schreef Gary_Oak het volgende:
KLB / Mensen die Pokémon op een emulator spelen
Zijn jullie het wél eens?
Vind het sowieso een rare type pokemon. Bij fairies denk ik aan Tinkerbell. Kleine vrouwtjes met vlindervleugeltjes etc. Hoe is een blauwe 'muis' of een roze ballon met een dot haar op het voorhoofd een fairyquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het vooral stom dat Marill een fairytype is. Wat is daar nou fairy aan?
Area 9 gehad van de White Treehollow. 2,5 uur bezig geweest, ruim 400.000 Pokédollars verdiend (mijn Pokémon hadden een Amulet Coin vast) en mijn Togekiss, die een Exp. Share vasthad, is van level 40 naar level 81 gegaan.
Nu alleen area 10 nog.
Ik heb er zo'n hekel aan dat wanneer je nog één trainer moet verslaan op de Royal Unova, je zo'n figuur tegenkomt dat blijft kletsen tot er een fluitje klinkt en de bootreis voorbij is.![]()
Ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen Magmar en Magmortar.![]()
En Pokémon Amie lijkt me echt verschrikkelijk suf.
Ja, bij GTS moet je hem gezien hebben en in het geval van Rufflet kan dat niet, want er is in Black of White 2 geen trainer die hem gebruikt. Er zijn echter wel trainers die de evolutie Braviary gebruiken. Zie hier.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:12 schreef DjNivek het volgende:
Ben een beetje aan het kutten met Black 2, maar vroeg me dus af... Om een pokemon als Rufflet te krijgen in Black 2, dan moet je hem perse gezien hebben voordat je hem kan krijgen via een global trade? Want hoe kan je dan richting Kanto pokemon gaan als je ze niet eerder gezien hebt? Of moet dat via directe trades dan?
Ah, ok, dank jequote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:42 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Ja, bij GTS moet je hem gezien hebben en in het geval van Rufflet kan dat niet, want er is in Black of White 2 geen trainer die hem gebruikt. Er zijn echter wel trainers die de evolutie Braviary gebruiken. Zie hier.
Maar bij directe trades en bij GTS Negotation geldt die restrictie niet.
Eentonigheid van kutpokemon zit in elk spel. Over het algemeen is zubat het meest ergerlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:25 schreef AppleOcean het volgende:
Damn wat is leaf green eigenlijk saai qua pokemon.
Fucking ratata, zubat die geen crobat kan worden en fucking weedle en caterpie.
Heb ook helemaal geen kennis van die pokemon...
Ik vind de tekenstijl dan weer te epic om het niet te spelen.
Ook jammer dat oddish een fire red pokemon is
Die komen er dan level 100 uitquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:34 schreef AppleOcean het volgende:
Klopt, maar ik had een roselia en een pachirisu te lang in de daycare laten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |