Het biedt niet de volledige ervaring, zoals ruilen enzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:55 schreef WH141 het volgende:
Waarom zou je het niet op je smartphone spelen die de meeste mensen toch bijna altijd bij zich hebben?
Kan ook gewoonquote:Op zondag 23 juni 2013 00:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Het biedt niet de volledige ervaring, zoals ruilen enzo.
Ja, deed jij dat vroeger niet op het schoolplein?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:01 schreef Infection het volgende:
Nee je moet de hele dag met een Gameboy/Nintendo DS rond gaan lopen?
Dat deed ik wel ja, maar tegenwoordig hebben we smartphones.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:01 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, deed jij dat vroeger niet op het schoolplein?
Dat is gewoon (gevoelsmatig) niet hetzelfde, snap je ook wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat deed ik wel ja, maar tegenwoordig hebben we smartphones.
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:54 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik ga toch ook niet in de wasbak poepen?
Wel als je een speciale gamecontroller voor je smartphone haalt zoals de moga.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:03 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dat is gewoon (gevoelsmatig) niet hetzelfde, snap je ook wel.
Ja, dan gaat je argument niet op van dat je anders met een énkele smartphone loopt te zeulen. Kan je net zo goed een DS meenemen, zo groot is ie niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:08 schreef WH141 het volgende:
[..]
Wel als je een speciale gamecontroller voor je smartphone haalt zoals de moga.
[ afbeelding ]
Had het graag willen zien. Titels in kranten dik gedrukt (hihi gedrukt) met: "Wasbakpoeper slaat weer toe!!!quote:
Op een DS kan je vast geen Asphalt 7, Order & Chaos Online, Real Racing 3 en een shitload aan andere prachtige iOS/Android spelletjes spelen.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:10 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, dan gaat je argument niet op van dat je anders met een énkele smartphone loopt te zeulen. Kan je net zo goed een DS meenemen, zo groot is ie niet.
Kan gewoon hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nooit gezien hoor, maar dan nog, niet genoeg voor die eckte eckte autistische fanboys.
Ik game dan ook niet op een smartphone. Dat ding is voor communicatie. Je doet het goed of je doet het niet. Als ik wil gamen, doe ik het op een apparaat die er puur voor is gemaakt.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef WH141 het volgende:
[..]
Op een DS kan je vast geen Asphalt 7, Order & Chaos Online, Real Racing 3 en een shitload aan andere prachtige iOS/Android spelletjes spelen.
Ik kreeg nooit een gameboy van mijn moederquote:Op zondag 23 juni 2013 01:01 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, deed jij dat vroeger niet op het schoolplein?
Verklaar dan waarom een gametelefoon als de Xperia Play of een cameratelefoon als de Nokia 808 bestaat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |