Dit is "living on the edge"quote:Op maandag 13 mei 2013 22:32 schreef dud0r het volgende:
Er zit inderdaad wel een risico aan, maar is dat niet wat ons als chinashopper onderscheid van de gemiddelde consument?
Het op het randje leven enzo?![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:25 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb gisteren wingsuit ontdekt.Tof spel (highscore op het moment 13437).
Ik ben dat spel nu aan het installeren, heb nog 35 minuten tijd te doden op het werkquote:Op maandag 13 mei 2013 22:35 schreef shiznuts het volgende:
Ja, mooi spel is dat... dan zit je echt on the edge of your seat.
[..]
Echt een tof spel vind ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik ben dat spel nu aan het installeren, heb nog 35 minuten tijd te doden op het werk
(Shiz, die status van mijn tablet, is die dat het al in NL is of nog niet juist, ik kan niet wachten)
Hoeren, thanks voor de tip van die PVG, kon dat nergens terugvinden.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Echt een tof spel vind ik.Inmiddels ook al stukken beter.
En 2e level unlock die eerst niet ging, is gebugfixed.
PVG is een 3-lettercode IATA identifier voor een luchthaven. Dus als je googlet op 'IATA PVG' kom je er al rap achter dat het om 'Shanghai Pudong' gaat.Dat 'The Netherlands' staat vaak aan het einde van een status om de uiteindelijke bestemming aan te duiden. Dus ik denk dat de laatste status op Shanghai slaat en niet op NL. Sorry bro.
ooit eens autoradio bij de lidl gekocht ... nu zou ik kiezen voor 250 chineze batterijenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:25 schreef rene90 het volgende:
Ik vind zulke zooi ook wel redelijk riskant, helemaal omdat het toch wel veel onderdelen heeft dat wanneer er is bezuinigd op die gevallen dat ze dan de ondersteunings balkjes en dergelijke slechter hebben geproduceerd en dan ben je de lul.
Koop gewoon een Pioneer met die opties, kwaliteit en geluid van chinaradio's is om te huilen. Zelfs Sony autoradio's vind ik al niet aan te horen, kun je nagaan hoe zo'n Chinees ding klinkt...quote:Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef dud0r het volgende:
Lieve mede china shoppers, en dan voornamelijk degene met een eigen auto.
Ik ben aan het kijken voor een autoradio met bluetooth/carkit functie. Nu kom ik hele awesome dingen tegen.
Zoals dit en deze
Qua prijs vind ik het nog wel meevallen, zeker als je kijkt dat een gewone radio niet heel veel minder kost.
Iemand hier ervaring met dat soort dingen?
Ik zocht ook een nieuwe autoradio voor mijn install en heb die China dingen ook even bekeken. Uiteindelijk op Marktplaats een 2e hands Alpine CDE-9880r gekocht.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Koop gewoon een Pioneer met die opties, kwaliteit en geluid van chinaradio's is om te huilen. Zelfs Sony autoradio's vind ik al niet aan te horen, kun je nagaan hoe zo'n Chinees ding klinkt...
De 3s code voor de mp3 spelert is binnenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Echt een tof spel vind ik.Inmiddels ook al stukken beter.
En 2e level unlock die eerst niet ging, is gebugfixed.
PVG is een 3-lettercode IATA identifier voor een luchthaven. Dus als je googlet op 'IATA PVG' kom je er al rap achter dat het om 'Shanghai Pudong' gaat.Dat 'The Netherlands' staat vaak aan het einde van een status om de uiteindelijke bestemming aan te duiden. Dus ik denk dat de laatste status op Shanghai slaat en niet op NL. Sorry bro.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:56 schreef itwentokay het volgende:
Focalprice heeft weer een één cent deal voor de koopjesjagers:
http://promotion.focalprice.com/1centdeal_mar26/
je hebt die zooi al?quote:
ik krijg hier alleen de nieuwsbrief binnen (ooit aangezet, geen idee meer waarom) en ja die komt erg vaak, maar kan je dus gewoon uitzetten.. (ik laat het door gmail automatisch als gelezen markeren en dumpen in een aparte folderquote:Sowieso doe ik niet aan het bevestigen van m'n e-mailadres. Anders kun je met extra spam rekenen.
Die zooi krijg ik ook van banggood / andere toko's terwijl ik nooit iets heb aangegeven dat ik het wilquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:28 schreef shiznuts het volgende:
Sowieso doe ik niet aan het bevestigen van m'n e-mailadres. Anders kun je met extra spam rekenen.
vieze Chinezen weer, ik stuur ze die rekenmachine terug naar hun antwoord nummerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:00 schreef shiznuts het volgende:
Spam krijg je sowieso wel. Maar alleen bevestigde e-mailadressen worden doorgesluisd, vandaar 'extra spam'.
Krijg je opeens mailtjes van webshops waar je nog nooit besteld of van gehoord hebt.
Amateurs met die 1 cent deals....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:56 schreef itwentokay het volgende:
Focalprice heeft weer een één cent deal voor de koopjesjagers:
http://promotion.focalprice.com/1centdeal_mar26/
Dat kan ook natuurlijk, maar Alpine is normaal gesproken weer een stapje duurder (en je moet van het design houden)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:30 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Ik zocht ook een nieuwe autoradio voor mijn install en heb die China dingen ook even bekeken. Uiteindelijk op Marktplaats een 2e hands Alpine CDE-9880r gekocht.
heb ik iets gemist Robert? Waar kon je die krijgen danquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Amateurs met die 1 cent deals....
Gratis Ip camera's wil je hebben
[ link | afbeelding ]
alleen de echte diehard chinashoppers krijgen datquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
heb ik iets gemist Robert? Waar kon je die krijgen dan
Down en ik zijn benaderd voor onze reviews om bij een klein groepje mensen te horen die in dit geval een camera voor WansView mogen reviewenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
heb ik iets gemist Robert? Waar kon je die krijgen dan
Onze reviews van onze eerder gereviewde Wansview cams zie:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Down en ik zijn benaderd voor onze reviews om bij een klein groepje mensen te horen die in dit geval een camera voor WansView mogen reviewen
Wel tof, leuk voor julliequote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Down en ik zijn benaderd voor onze reviews om bij een klein groepje mensen te horen die in dit geval een camera voor WansView mogen reviewen
Rightquote:Estimated Delivery: Between 3 - 9 business days
Gefeliciteerd. Je hebt de prijs voor niet 1 pagina terug lezen zojuist gewonnen.quote:
Ik weet de focalprice wel hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je hebt de prijs voor niet lezen zojuist gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |