abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 mei 2013 @ 22:35:58 #293
375166 wihehin
V70 & C63
pi_126558484
quote:
6s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:57 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Defineer 'beter' eerst eens. ;) Sterker nog, wat wil je er mee doen en verwacht je dat het ding kan?

In de regel is het zo; heb je een dure koptelefoon welke niet zo goed klinkt op je pc bijvoorbeeld, rechstreeks op de geluidskaart/onboard audio van je moederbord aangesloten, dan heb je kans dat het geluid beter/cleaner wordt met de ELE. De DAC dient dan via USB zeg maar als apart geluidskaartje. Tenzij je allicht zelf al een dure geluidskaart hebt of goeie onboard audio hebt, dan voegt het allicht niet zoveel toe.

Bedoel je met "beter" net als veel jongeren "ik wil een dikkere bass" en wil je dus je geluid anders laten klinken, dan is de e6 beter voor je geschikt met zijn equaliser functie. Deze hang je dan tussen je koptelefoon en mp3speler.
In beide gevallen kan het er ind e regel voor zorgen dat het volume van je apparatuur "harder" kan. Maar aangezien je 0 info geeft is het moeilijk iets aan te raden. :) Heb je zelf een goedkope blokker 2 euro koptelefoon, dan zal beide niet veel helpen denk ik. :P

Een Audio-Technica ATH-M50 dus dat zit wel snor denk ik :P
Het is vooral dat op de nieuwere computer beneden het geluid veel helderder klinkt dan op mijn "oude" computer boven, daarom zou ik dus een DAC oid willen kopen. Aangezien ik het nu goed vind qua bass, mids en highs neem ik de ELE denk ik!

Thanks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')