Met je eens.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:56 schreef Pacman11 het volgende:
Die hebben vast te weinig mensen.
De politie heeft de zaak nog steeds niet kunnen oplossen en doet zelf nu niet mee aan zoektochten dan enkel op de achtergrond voor burgerinitiatieven.
http://www.nu.nl/binnenla(...)-jongens-breidt.html
Als ze wat sneller met meer informatie naar buiten komen wordt de kans vergroot dat die kinderen ooit worden gevonden.

Thanks!!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:02 schreef webb2012 het volgende:
[..]
klik op de tijd dat hij verstuurd is

twitter:kleinehenny1 twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 15:52:19Veel mensen geven aan dat zij morgen GEEN moederdag vieren uit respect voor de moeder van #vermistebroertjes reageer retweet

quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:02 schreef hartloper het volgende:
[..]
Met je eens.
Maar met moet vertrouwen erin hebben dat de politie hier vol op mee bezig is.
En dat dit niet het enige is wat de politie werk aan heeft.
Er zijn nog ontzettend veel andere belangrijke zaken die ook hun aandacht hebben.
 Hier staat een compleet team op, dat ze niet voor andere doeleinden zullen inzetten.
 Hier staat een compleet team op, dat ze niet voor andere doeleinden zullen inzetten. 

quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bizar dit:twitter:kleinehenny1 twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 15:52:19Veel mensen geven aan dat zij morgen GEEN moederdag vieren uit respect voor de moeder van #vermistebroertjes reageer retweet

Ah, weer wat geleerd!quote:

Je kunt ook te ver doorslaan hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bizar dit:twitter:kleinehenny1 twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 15:52:19Veel mensen geven aan dat zij morgen GEEN moederdag vieren uit respect voor de moeder van #vermistebroertjes reageer retweet

Want? Wat is één moederdag overslaan op een mensenleven? Als deze mensen deze gebeurtenis zo naar vinden dat ze nu geen zin in moederdag hebben, vind ik begrijpelijk.quote:

Nee, da's wat anders. Mensen die geen moederdag vieren uit respect voor de moeder van de jongetjes, dat vind ik te ver doorslaan. Als je er geen zin in hebt is wat anders, maar op die manier je respect betuigen vind ik ietwat vreemd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Want? Wat is één moederdag overslaan op een mensenleven? Als deze mensen deze gebeurtenis zo naar vinden dat ze nu geen zin in moederdag hebben, vind ik begrijpelijk.

quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:02 schreef webb2012 het volgende:
[..]
klik op de tijd dat hij verstuurd is
beide dankquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Op expand klikken bij tweet, en dan details.
[ afbeelding ]

Dus in 4 uur rijden van Neerbeek naar Rhenen via Koblenzquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:09 schreef Cucumissativus het volgende:
Alle respect voor de mensen die aan zoeken zijn, maar het gebied is te groot.
De vader heeft er goed over nagedacht en zal voor zijn reis met een volle tank benzine zijn gestart. Hij kon daarmee 700 kilometer rijden, vanaf Neerbeek hield hij dan nog ruim 200 kilometer over en kan daarmee in bijvoorbeeld Koblenz zijn geweest om de kinderen achter te laten. En kon nog 200 kilometer terug rijden om voor het eerst te moeten tanken.

Ik vind het eigenlijk allebei vreemd. Je helpt hun moeder er ook helemaal niet mee. Zinniger zou zijn om iets extra's te doen met je eigen moeder (meer tijd samen, iets leuks doen, geeft niet wat), juist om te vieren dat je er allebei nog bent (zowel moeder als kind)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, da's wat anders. Mensen die geen moederdag vieren uit respect voor de moeder van de jongetjes, dat vind ik te ver doorslaan. Als je er geen zin in hebt is wat anders, maar op die manier je respect betuigen vind ik ietwat vreemd.

Wat is er 'te ver' aan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, da's wat anders. Mensen die geen moederdag vieren uit respect voor de moeder van de jongetjes, dat vind ik te ver doorslaan. Als je er geen zin in hebt is wat anders, maar op die manier je respect betuigen vind ik ietwat vreemd.

Bij mij komt juist op dat moeders blij zijn dat ze deze ellende niet hebben en dat dit jaar helemaal niet gevierd hoeft te worden. Het is maar vanuit welk oogpunt je het bekijktquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk allebei vreemd. Je helpt moeder er ook helemaal niet mee. Zinniger zou zijn om iets extra's te doen (meer tijd samen, iets leuks doen, geeft niet wat), juist om te vieren dat je er allebei nog bent (zowel moeder als kind)

Ik ook, want wat schiet de moeder van de jochies er mee op?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]

Je helpt die moeder er niet mee, niemand. Als je je respect wil betuigen ga je zoeken, bellen, posters ophangen of weet ik veel. Dit slaat gewoon nergens op.quote:

twitter:JulianRubenNL twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 16:18:04Als alles goed gaat, wordt over 15 min. door Politie meer info over route vrijgeven. Iedereen is toe aan nieuw #feiten #vermistebroertjes reageer retweet

Inderdaad, nederlanders zijn door aan het slaan. HELP!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:19 schreef Mirjam het volgende:
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 16:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat is er 'te ver' aan?
Je helpt die moeder er niet mee, niemand. Als je je respect wil betuigen ga je zoeken, bellen, posters ophangen of weet ik veel. Dit slaat gewoon nergens op.

Als je in Groningen woont? Deze moeders zullen op deze manier hun steun willen betuigen. Soms kun je niks doen, maar wel willen laten merken dat je met iemand meevoelt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Je helpt die moeder er niet mee, niemand. Als je je respect wil betuigen ga je zoeken, bellen, posters ophangen of weet ik veel. Dit slaat gewoon nergens op.

Stuur een kaartje ofzo, weet ik veel. Ik vind het doorslaan, wat jij vindt mag jij wetenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je in Groningen woont? Deze moeders zullen op deze manier hun steun willen betuigen. Soms kun je niks doen, maar wel willen laten merken dat je met iemand meevoelt.

Gelukkig mag ik dat vinden. Post jij een kaartje?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Stuur een kaartje ofzo, weet ik veel. Ik vind het doorslaan, wat jij vindt mag jij weten

Net of de moeder van Julian en Ruben daar weet van heeft of er ook maar iets aan heeft..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je in Groningen woont? Deze moeders zullen op deze manier hun steun willen betuigen. Soms kun je niks doen, maar wel willen laten merken dat je met iemand meevoelt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |