Ja want anders vermoord ie je kinderen, eigen schuld. NIETS NOOIT kan dit rechtvaardigen, nooit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:54 schreef hartloper het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we de rol van moeder niet vergeten.
Wat die vader heeft gedaan is zeer fout, had nooit mogen gebeuren is HIJ verantwoordelijk voor.
Maar voor dat we hier met stoornissen etc gaan gooien.
Wij weten niks over hem, wij weten niks over moeder
Ik weet wel dat moeders vaak de vader buiten schot willen zetten.
Laat dit ook een leerschool zijn voor moeders die de vader de deur willen wijzen tov zijn kinderen.
Tuurlijk kan dit inderdaad zijn daad niet rechtvaardigen, laat ik dat voorop stellen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:14 schreef yvonne het volgende:
Ja want anders vermoord ie je kinderen, eigen schuld. NIETS NOOIT kan dit rechtvaardigen, nooit.
Dit heb ik altijd al gedacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik wist dus niet waar Neerbeek lag en zag op Maps dat er daar vandaan je slechts in vijftien minuten of zo via de E314 je in Nationaal park de hoge Kempen in België ben. Hij zou de kinderen daar achtergelaten kunnen hebben. Misschien is het handig om ook daar eens te gaan zoeken temeer omdat op dat moment zijn telefoon een tijdje uit was.
Ik ook. Ik kom er dan ook met mijn hoofd niet bij dat daar niet gezocht wordtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:17 schreef Fredo55 het volgende:
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 15:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik wist dus niet waar Neerbeek lag en zag op Maps dat er daar vandaan je slechts in vijftien minuten of zo via de E314 je in Nationaal park de hoge Kempen in België ben. Hij zou de kinderen daar achtergelaten kunnen hebben. Misschien is het handig om ook daar eens te gaan zoeken temeer omdat op dat moment zijn telefoon een tijdje uit was.
Dit heb ik altijd al gedacht eigenlijk.
zo kunnen ze wel overal in Europa zijn. de vader heeft er gewoon voor gezorgd dat ze niet meer te vinden zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:16 schreef kissaa het volgende:
In Limburg zijn grotten en kolenmijnen. Misschien zijn de jongens daar ....
Bel ff 0611quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:18 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kom er dan ook met mijn hoofd niet bij dat daar niet gezocht wordt
Dat is een wel erg oud nummerquote:
Dan wordt het tijd deze figuren uit de maatschappij te verwijderen, dit soort wandelende tijdbommen zijn levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:16 schreef hartloper het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dit inderdaad zijn daad niet rechtvaardigen, laat ik dat voorop stellen.
Dat had ik wat onduidelijk gezegd. Ik vind dit ook verschrikkelijk.
Maar ik werk in de hulpverlening en ik zie heel vaak dat mannen de kast op gejaagd worden of dit zo voelen in hun hoofd, en dat kan tot dit soort gruwelijke dingen uitpakken VREES ik
Ja, die zou al aan het begin van de middag komen, maar is er nog niet..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:22 schreef hartloper het volgende:
Er schijnt vandaag de kaart met info vrij te komen, vanuit de politie.
Laten we daarop wachten, en dan de politie hun werk laten doen.
In plaats van die burgers die door het bos jagen
Ja laten ze zich maar melden op het gemeentehuis dan hebben we ze allemaal tegelijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd deze figuren uit de maatschappij te verwijderen, dit soort wandelende tijdbommen zijn levensgevaarlijk.
Met je eens!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:22 schreef yvonne het volgende:
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 15:16 schreef hartloper het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dit inderdaad zijn daad niet rechtvaardigen, laat ik dat voorop stellen.
Dat had ik wat onduidelijk gezegd. Ik vind dit ook verschrikkelijk.
Maar ik werk in de hulpverlening en ik zie heel vaak dat mannen de kast op gejaagd worden of dit zo voelen in hun hoofd, en dat kan tot dit soort gruwelijke dingen uitpakken VREES ik
Dan wordt het tijd deze figuren uit de maatschappij te verwijderen, dit soort wandelende tijdbommen zijn levensgevaarlijk.
Pcies. Niets, maar dan niets kan het vermoorden van je eigen kinderen uit wraak rechtvaardigen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die dit te gek voor woorden vindt?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 15:22 schreef hartloper het volgende:
Er schijnt vandaag de kaart met info vrij te komen, vanuit de politie.
Laten we daarop wachten, en dan de politie hun werk laten doen.
In plaats van die burgers die door het bos jagen
Ja, die zou al aan het begin van de middag komen, maar is er nog niet..
Dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe wilde je dat doen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het ging over mannen die hartloper in de hulpverlening tegen kwam... Dus NIET over alle gescheiden mannen. En als er een vermoeden bestaat dat die man(nen) hun kinderen wel eens iets aan zouden kunnen doen dan lijkt ingrijpen (psychiatrisch ziekenhuis oid) mij wel verstandig.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoe wilde je dat doen?
Definieer 'deze figuren'?
Alle gescheiden mannen preventief oppakken? Tevens alle gescheiden vrouwen aangezien die ook het risico lopen ernstig te lijden onder een scheiding.
alle mensen hebben het in zich te doden dit dat. misschien iedereen maar preventief ruimen of accepteren we dat dit zo nu en dan gewoon gebeurt. ow wacht, het laatste is al in placequote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is hier dus duidelijk NIET het geval, ander waren ze niet meegegeven voor ene vakantie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:30 schreef hartloper het volgende:
Ik merk dat veel mensen zich aangevallen voelen als er over die moeder wordt gesproken.
Men weet niks van dit gezien af dus we kunnen er niet over oordelen.
Wij weten niet of die man tot deze gruwelijke daad is gedreven (en nee, er is nooit een goed recht om je jongens te vermoorden). Dat zou nooit mogen gebeuren) of dat hij geestelijk ziek is
Gedreven in de zin van: leugens verspreiden of dreigen met je mag je kids niet meer zien oid
Als hij niks op zijn kerfstok heeft staan kost hem dat een reis richting de rechtbank en krijgt hij daarna zijn kinderen weer te zien.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:30 schreef hartloper het volgende:
Ik merk dat veel mensen zich aangevallen voelen als er over die moeder wordt gesproken.
Men weet niks van dit gezien af dus we kunnen er niet over oordelen.
Wij weten niet of die man tot deze gruwelijke daad is gedreven (en nee, er is nooit een goed recht om je jongens te vermoorden). Dat zou nooit mogen gebeuren) of dat hij geestelijk ziek is
Gedreven in de zin van: leugens verspreiden of dreigen met je mag je kids niet meer zien oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |