goedzo jongen, hoop dat je een fijne modderplas tegenkomt om ff lekker doorheen te huppelen..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:43 schreef VMSDKR het volgende:
Tijdens / net na de regen hardlopen is wel fijn trouwens. Maar ik heb gewoon teveel films gekeken waarin dat er goed uitziet.
Fijn. Ik zal aan je denken terwijl je moeder je doorligplekken insmeert met vaseline.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:44 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
goedzo jongen, hoop dat je een fijne modderplas tegenkomt om ff lekker doorheen te huppelen..
waarom moet je aan me denken? ben je gay?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Fijn. Ik zal aan je denken terwijl je moeder je doorligplekken insmeert met vaseline.
meer zuurstof in de luchtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:43 schreef VMSDKR het volgende:
Tijdens / net na de regen hardlopen is wel fijn trouwens. Maar ik heb gewoon teveel films gekeken waarin dat er goed uitziet.
lucky bastard, ik word snel verkouden maarja kan gewoon alles prima doen dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Ik ben eigenlijk nooit ziek.
maar, erg gezond kom je ook niet bepaald over.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Ik ben eigenlijk nooit ziek.
En een keelonsteking af en toe, hoort erbij.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
lucky bastard, ik word snel verkouden maarja kan gewoon alles prima doen dan.
met morbide obesitas kunnen we je helaas niet helpen in dit topic. Het is aan te raden dit onder begeleiding van een dokter te doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:54 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
maar, erg gezond kom je ook niet bepaald over.
je doelt nu op mijn fried chicken topic?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
met morbide obesitas kunnen we je helaas niet helpen in dit topic. Het is aan te raden dit onder begeleiding van een dokter te doen.
ja toch en na 2 dagen dikke recovery dat is hoe ik rol.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
En een keelonsteking af en toe, hoort erbij.
Ja, dat doe je beter dan ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja toch en na 2 dagen dikke recovery dat is hoe ik rol.
ik hoef geen topics van je te lezen om te weten dat je obese bentquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:57 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je doelt nu op mijn fried chicken topic?
oja klopt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik hoef geen topics van je te lezen om te weten dat je obese bent
haha ja het is het een of het ander. Vraag me af hoe dat zit met meer ernstige ziektesquote:
wie is ons?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha ja het is het een of het ander. Vraag me af hoe dat zit met meer ernstige ziektesbij ons.
Nog niet in de trein joh?quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:18 schreef Ethanolic het volgende:
Hij doet ook geen push-ups maar earth pushdowns.
Er was eens een beer die niet aan hem gehoorzaamde deze leeft nu voort op de eeuwige jachtvelden..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:17 schreef Ethanolic het volgende:
ik hoorde dat hij wilde beren als huisdieren houdt omdat hij zijn honden opeet.
God, rest his soul.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Er was eens een beer die niet aan hem gehoorzaamde deze leeft nu voort op de eeuwige jachtvelden..
Uiteraard en hij gebruikt de euromast als barbell.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:22 schreef VMSDKR het volgende:
Ik hoorde eens dat de Erasmusbrug ooit recht was en CarbonC hem eigenhandig heeft gebogen.
Dit was vlak nadat hij de toren van pizza gebruikte om zijn benen te strekken na een blokje om op vakantie...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:22 schreef VMSDKR het volgende:
Ik hoorde eens dat de Erasmusbrug ooit recht was en CarbonC hem eigenhandig heeft gebogen.
Toren van pizza.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dit was vlak nadat hij de toren van pizza gebruikte om zijn benen te strekken na een blokje om op vakantie...
Daarna at hij hem op. Het was bulkseason.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dit was vlak nadat hij de toren van pizza gebruikte om zijn benen te strekken na een blokje om op vakantie...
Áls hij cut, zijn metabolisme draait 83 maal sneller dan een gemiddeld mens.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
In zijn cut loopt/zwemt/fietst hij 7 dagen in de week een iron-man.
Het is weer die periode in het jaar..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:48 schreef slacker_nl het volgende:
Ik dacht dat ik het nooit zou meemaken, maar curlen in het squatrack. Eens moest de eerste keer zijn.
Grotere compoundbiceps hebben dan mensen die 2x per week curlen en isoleren, feelsgoodman.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:48 schreef slacker_nl het volgende:
Ik dacht dat ik het nooit zou meemaken, maar curlen in het squatrack. Eens moest de eerste keer zijn.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:50 schreef Ethanolic het volgende:
CarbonC moét wel met een oly bar curlen met het gewicht dat hij gebruikt.
Het mooiste kwam nog. 30kg. Met riem om. De baas.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Het is weer die periode in het jaar..
dit inderdaad, ik doe nu al paar maand geen bicep/tricep isolatie oefeningen meer maar ze groeien gewoon door de 5 grote compoundsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Grotere compoundbiceps hebben dan mensen die 2x per week curlen en isoleren, feelsgoodman.
[..]
hij gaat toch nooit in op die posts?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:01 schreef H1N1 het volgende:
Als Carbon straks terugkomt weet ie niet wat ie leest.
Hij ging er destijds niet meer op in nadat de zoveelste vroeg of hij dat was op z'n icon.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:05 schreef latissimusdorsi het volgende:
[..]
hij gaat toch nooit in op die posts?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:06 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Hij ging er destijds niet meer op in nadat de zoveelste vroeg of hij dat was op z'n icon.
hij is het toch wel?!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:06 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Hij ging er destijds niet meer op in nadat de zoveelste vroeg of hij dat was op z'n icon.
wat???? jouw F4F heeft een squatrek?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:32 schreef Fanta-stick het volgende:
Getraind bij f4f met allereerst mijn welverdiende squatrek+spotter. 70 kg gesquat, 80 kg dl en 50 kg bp. Ben zo blij en voel die rush. Pas tegenwoordig wel lastiger in mijn blazertjes
nee zeerbrede rugspier,ik train zelf bij basic fit maar moest toch in rotterdam zijn vandaarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:35 schreef latissimusdorsi het volgende:
[..]
wat???? jouw F4F heeft een squatrek?
hoe jij je moet aanmelden? je loopt naar de balie van de desbetreffende sportschool waar natuurlijk een ongelooflijk mooi meisje achter zit, dan zeg je stotterend en verlegen:''ik wil lid wordenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:37 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, ik heb een autistisch trekje, dat ik sociale dingen die ik voor het eerst doe eng vind, tenzij ik een voorbeeld heb. Dus ik wil naar de sportschool gaan, om wat fitter en knapper te worden, maar ik heb een voorbeeld nodig hoe ik me moet aanmelden, anders durf ik niet.
carbon c is iedereens voorbeeld.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:37 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, ik heb een autistisch trekje, dat ik sociale dingen die ik voor het eerst doe eng vind, tenzij ik een voorbeeld heb. Dus ik wil naar de sportschool gaan, om wat fitter en knapper te worden, maar ik heb een voorbeeld nodig hoe ik me moet aanmelden, anders durf ik niet.
Oke, bedankt!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:45 schreef latissimusdorsi het volgende:
[..]
hoe jij je moet aanmelden? je loopt naar de balie van de desbetreffende sportschool waar natuurlijk een ongelooflijk mooi meisje achter zit, dan zeg je stotterend en verlegen:''ik wil lid worden'' dan krijg je een formulier in vullen en dan zit je voor je hele leven vast aan die sportschool
En als je het slim doet ook het meisje. Life is great!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:45 schreef latissimusdorsi het volgende:
hoe jij je moet aanmelden? je loopt naar de balie van de desbetreffende sportschool waar natuurlijk een ongelooflijk mooi meisje achter zit, dan zeg je stotterend en verlegen:''ik wil lid worden'' dan krijg je een formulier in vullen en dan zit je voor je hele leven vast aan die sportschool
eigenlijk wel, niet dat ik echt doodsbang ben, maar vind het fijn om een voorbeeld te hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
carbon c is iedereens voorbeeld.
Ben je serieus?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
eigenlijk wel, niet dat ik echt doodsbang ben, maar vind het fijn om een voorbeeld te hebben.
quote:
snap ik! Ken je mensen die trainen? Vraag het anders lief aan een van de jongens hier of ze met je willen trainen!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
eigenlijk wel, niet dat ik echt doodsbang ben, maar vind het fijn om een voorbeeld te hebben.
Fanta, wil je samen met mij trainen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
snap ik! Ken je mensen die trainen? Vraag het anders lief aan een van de jongens hier of ze met je willen trainen!
Nee, dat is nog enger!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
snap ik! Ken je mensen die trainen? Vraag het anders lief aan een van de jongens hier of ze met je willen trainen!
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, dat is nog enger!
Wil best met meisjes trainen though.
quote:
En aanmelden bij een gym.quote:
wordt nog wat als je lid bent en kan gaan beginnen en je geen flauw idee hebt wat je moet doen en hoe het moetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie weet, ik heb het nog nooit gedaan!
Oh ja wel, ik ken wel wat mensen die er verstand van hebben, ik doe gwn wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:01 schreef latissimusdorsi het volgende:
[..]
wordt nog wat als je lid bent en kan gaan beginnen en je geen flauw idee hebt wat je moet doen en hoe het moet
advies is altijd handig, maar ga voor jezelf na of je het een prettige oefening vind en of het geen beachboy is die advies geeftquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ja wel, ik ken wel wat mensen die er verstand van hebben, ik doe gwn wat ze zeggen.
Kom bij basic fit pompen met sap stengel en ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nee zeerbrede rugspier,ik train zelf bij basic fit maar moest toch in rotterdam zijn vandaar.
Is goed! Soon..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Kom bij basic fit pompen met sap stengel en ik
Ik heb allebei. Mirin?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
People are born with big calves just like people are born with big biceps
Goede quote.quote:
Ik kom ook nooit meer in Rotterdam. Sowieso heeft die neger die daar werkt daar een hekel aan mij, hij doet me denken aan die huisneger in Django Unchained. Alleen die bedrijfsleider heb ik respect voor. De rest werkt daar alleen maar dankzij vriendjespolitiek en je ziet daar vaak nog personeel in de avond voor de vestiging blowen en het zijn ecto's van 60kg die niks van fitness afweten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Is goed! Soon..
Ik heb straatsoldaat niet gesien vandaag, alleen maar negerts.
Moet zeggen, dat ondanks dat iedereen bereid is om je te helpen wat waarschijnlijk is omdat ik een kut heb, de Fit for Free Rotterdam echt een shithole is waar je een uur moet zoeken naar juiste schijven.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit meer in Rotterdam. Sowieso heeft die neger die daar werkt daar een hekel aan mij, hij doet me denken aan die huisneger in Django Unchained. Alleen die bedrijfsleider heb ik respect voor. De rest werkt daar alleen maar dankzij vriendjespolitiek en je ziet daar vaak nog personeel in de avond voor de vestiging blowen en het zijn ecto's van 60kg die niks van fitness afweten.
Zal wel weer te negatief zijn volgens jou
Heb ik al eens gepost.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Pics van je kuiten en biceps
dan kan je ze nog wel een keer postenquote:
Weet niet of hij Jose heet, weet alleen dat hij als hij traint american football shirts/afrika shirts draagt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Moet zeggen, dat ondanks dat iedereen bereid is om je te helpen wat waarschijnlijk is omdat ik een kut heb, de Fit for Free Rotterdam echt een shithole is waar je een uur moet zoeken naar juiste schijven.
Sfeer vond ik minder dan in de Basic Fit helaasch. En ja over die ecto's kan ik meepraten 1,5 jaar geleden was het wel anders. Chick die nu wedstrijden doet, danser, krav maga beoefenaar dat waren dan zeg maar de instructeurs. Buffe blanke dude is nu vestigingsmanager bij hoogstraat. Dus het is er op acheruitgegaan qua personeel. Die lange coolie dealde trouwens. En Jose is wel een aardige gozer als we het over dezelfde hebben.
Ik woonde in Charlois, wat was dat vreselijk, elke avond als ik laat terug kwam werd ik aangesproken door poolse hoeren die strak stondenquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik woonde in Charlois, wat was dat vreselijk, elke avond als ik laat terug kwam werd ik aangesproken door poolse hoeren die strak stonden
Sowieso zijn de omliggende gemeenten zoals Vlaardingen beter. De wijken rondom de universiteit wonen volgens mij alleen maar rijke mensenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Wat zijn de betere buurten in Roffa dan?
Mathenesserpleinquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:30 schreef JackieBrown het volgende:
Er zijn best prima wijken in Rotterdam hoor. Huilies altijd die zeggen dat ze er niet over straat durven. How beta can u be
Ik ben Hef, G, het begon in Hoogvliet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:36 schreef latissimusdorsi het volgende:
In het noorden heb je niet al die shit
dit. als antis mij 1 keer beroven dan bel ik sapstengelquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:30 schreef JackieBrown het volgende:
Er zijn best prima wijken in Rotterdam hoor. Huilies altijd die zeggen dat ze er niet over straat durven. How beta can u be
050 G?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:36 schreef latissimusdorsi het volgende:
In het noorden heb je niet al die shit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
0592 de plek waar ik woon, hier is niks gewoonquote:
walid & abdelquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:49 schreef latissimusdorsi het volgende:
[..]
0592 de plek waar ik woon, hier is niks gewoon
Ik wist niet dat ze daar internet hadden?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:49 schreef latissimusdorsi het volgende:
[..]
glasvezel alles tochquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze daar internet hadden?
The fuck, dat is dichtbij. 0596 hier.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:49 schreef latissimusdorsi het volgende:
[..]
Misschien voor een protienuhbar in de shop.. Shell aight?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:14 schreef VMSDKR het volgende:
kom x oude pekela dan jongens altijd gsellig hier.
Esso, gratis koffie + gehaktbal uit de jus.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Misschien voor een protienuhbar in de shop.. Shell aight?
Als je maar wel een ander laat filmen dan, anders krijg je van die vage beelden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik wil een keer mijn eigen trainingsmontage maken met een jaren 80 muziekje eronder
Dikke chill, daar rijd ik wel paar 100 kilometer voor om!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Esso, gratis koffie + gehaktbal uit de jus.
Soms van die boerenjongens die 2/3 van die dingen achter elkaar naar binnen kanen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dikke chill, daar rijd ik wel paar 100 kilometer voor om!
hoe kn ik daar kome dan, cker met traktorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:14 schreef VMSDKR het volgende:
gwn met deze eronderquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik wil een keer mijn eigen trainingsmontage maken met een jaren 80 muziekje eronder
haha skkl dacht je dat gwn pard en wagenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:19 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
hoe kn ik daar kome dan, cker met traktor
kk sick, zeker ook trainen met boomstammen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
haha skkl dacht je dat gwn pard en wagen
Lolz gains gains gains.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Soms van die boerenjongens die 2/3 van die dingen achter elkaar naar binnen kanen.
Misselijkmakend.
jah klopt en we hebbe hier ook meesterproef dan moet je samen met 1 os een hectare land omploegen maar die os zit dan op de wagentje en jij moet zelf trekken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:21 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
kk sick, zeker ook trainen met boomstammen?
Ja, allemaal onzin. Ik heb ook 2,5 jaar voor Shell gewerkt en al die multinationals gooien met van die nietszeggende termen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Lolz gains gains gains.
Ik tank sowieso alleen bij esso dat is vooruitgang tanken tog?
heb jij die meesterproef al gehaald? ik heb over 2 week herkansingquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
jah klopt en we hebbe hier ook meesterproef dan moet je samen met 1 os een hectare land omploegen maar die os zit dan op de wagentje en jij moet zelf trekken.
nee man ben pas net begonnen met trainen, beetje oefenen met geitjes nu enzo.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:24 schreef latissimusdorsi het volgende:
[..]
heb jij die meesterproef al gehaald? ik heb over 2 week herkansing
beest, en met varkentje worstelen enzz?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
nee man ben pas net begonnen met trainen, beetje oefenen met geitjes nu enzo.
Was ook niet echt serieus bro. Kan me dus echt niks schelen wat voor brandstof er in mijn auto gaatquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, allemaal onzin. Ik heb ook 2,5 jaar voor Shell gewerkt en al die multinationals gooien met van die nietszeggende termen.
Shell + Esso zijn wel de alphamannetjes van de brandstofwereld btw, als je naar een goedkopere onbemande pomp gaat om te tanken krijg je mindere kwaliteit.
gekiemde bruine rijstquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]![]()
Er is maar een deskundige op dat gebied
Dan is het goed, maar je bent altijd welkom voor zo'n lekkere vette hap. ben open tot 2300.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Was ook niet echt serieus bro. Kan me dus echt niks schelen wat voor brandstof er in mijn auto gaat
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dan is het goed, maar je bent altijd welkom voor zo'n lekkere vette hap. ben open tot 2300.
Gvd, Granny Smiths gekocht vandaag maar zijn nog te jong ofzo en dus zuur?
inderdaad ik kijk ook nooit naar hoeveelheden in mijn voeding, ik doe gewoon wat intuitief goed voelt. Nu maak ik de gains van mijn leven. Kijk ook maar eens naar al die fitte chicks in de dieet club!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]![]()
Ah dus door wifi en mijn iphone ben ik dik? godverdomme manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]![]()
was lkkr gezellie me mu skatjesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:58 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lekker shake met die billuh
[ afbeelding ]
Ik ben die in dat rode shirtje wat niet weet wat ze moet doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:58 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lekker shake met die billuh
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:14 schreef VMSDKR het volgende:
Die is de enige die zich nog een beetje inhoudt en normale bewegingen maak, de rest zit spastisch me de handjes te zwaaienquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben die in dat rode shirtje wat niet weet wat ze moet doen.
Die dansen explosief. Hoe het hoort eigenlijk. Ik kan alleen goed dansen in een uitgaanssetting met goede muziek. Maar pasjes nadoenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:27 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Die is de enige die zich nog een beetje inhoudt en normale bewegingen maak, de rest zit spastisch me de handjes te zwaaien
Ga je dan vanavond in een topje met je machtige bovenarmen rocken in utrecht?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die dansen explosief. Hoe het hoort eigenlijk. Ik kan alleen goed dansen in een uitgaanssetting met goede muziek. Maar pasjes nadoen
Uhuquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:49 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ga je dan vanavond in een topje met je machtige bovenarmen rocken in utrecht?
Wanneer kan ik de foto's bezichtigen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Uhu. Heb alleen wel casual kleding aangetrokken, geen party-outfit.
Geen idee, maar ik ga stiekem foto's maken gheghe.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:55 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Wanneer kan ik de foto's bezichtigen?
Vergeet de kuiten nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:49 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ga je dan vanavond in een topje met je machtige bovenarmen rocken in utrecht?
En dan straks op de meet al die vieze adertjes zien van de adrenaline in je spiere ;s;squote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Even pompen op deze.
Srs ff kijken hoe het zit met opdrukken
Hahaha nee heb niet zoveel adertjes hihiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:09 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
En dan straks op de meet al die vieze adertjes zien van de adrenaline in je spiere ;s;s
is het zo als je veel chest oefeningen doet je dan geen push up bh aan hoeft te doen?????quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahaha nee heb niet zoveel adertjes hihi.
12 pushups gedaan.
Ik draag sowieso nooit push-up bh's. Is voor meisjes met kleine tieten. Merk wel dat alles steviger wordt though.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:12 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
is het zo als je veel chest oefeningen doet je dan geen push up bh aan hoeft te doen?????
Jij hebt dubbel D toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik draag sowieso nooit push-up bh's. Is voor meisjes met kleine tieten. Merk wel dat alles steviger wordt though.
lekkere stevige tits, daar houden mannen wel van.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik draag sowieso nooit push-up bh's. Is voor meisjes met kleine tieten. Merk wel dat alles steviger wordt though.
Ik had een goede kennis met cup E, ze vond ze maar hangen, wat normaal is bij dat formaat, ze staarde zich echt blind op die sillicone porno tits, die altijd recht vooruit staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jammer man. Ik neem alleen smatjes met dubbel D.
Met van die vieze pannenkoektepels zekerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jammer man. Ik neem alleen smatjes met dubbel D.
Als je als sma kleinere tieten wil moet je gewoon loodzwaar gaan bankdrukken want dan verdwijnen je tieten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik had een goede kennis met cup E, ze vond ze maar hangen, wat normaal is bij dat formaat, ze staarde zich echt blind op die sillicone porno tits, die altijd recht vooruit staan.
Op een gegeven moment heeft ze een rugblessure gefaked, zodat ze een borstverkleining kreeg vergoed. ze is naar Cup C gegaan inclusief 2 gore grote T kruizen op haar tits, echt the horror![]()
veel HGH in moedermelk, manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Met van die vieze pannenkoektepels zeker
na 10x zeggen, geloofde ze dat nog steeds nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als je als sma kleinere tieten wil moet je gewoon loodzwaar gaan bankdrukken want dan verdwijnen je tieten.
lkkr stevigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
15 draf zou ik haar doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:37 schreef THEFXR het volgende:
Hoeveel kilo moet hiervan af voordat ze goed is?
[ afbeelding ]
haha ben binnen een jaar weg hier hoor. Vind adam en utreg veel leuker.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Weet niet of hij Jose heet, weet alleen dat hij als hij traint american football shirts/afrika shirts draagt.
En het huidige personeel zien er allemaal uit als dealers.
Ik vraag me echt af wie het personeelsbeleid voert aangezien er genoeg werkloosheid is in Rotterdam om geen dealers te hoeven aannemen.
En dat zoeken naar platen is inderdaad vreselijk.
Waarom woon je eigenlijk in Rotterdam als ik vragen mag? Ik zou daar als vrouw echt niet willen wonen zonder een vuurwapen.
woon je in staphorst ofzoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Weet niet of hij Jose heet, weet alleen dat hij als hij traint american football shirts/afrika shirts draagt.
En het huidige personeel zien er allemaal uit als dealers.
Ik vraag me echt af wie het personeelsbeleid voert aangezien er genoeg werkloosheid is in Rotterdam om geen dealers te hoeven aannemen.
En dat zoeken naar platen is inderdaad vreselijk.
Waarom woon je eigenlijk in Rotterdam als ik vragen mag? Ik zou daar als vrouw echt niet willen wonen zonder een vuurwapen.
kom utreg of arnhem kunnen we shoppen met name utregquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha ben binnen een jaar weg hier hoor. Vind adam en utreg veel leuker.
maar jij woont presikhaaf kk gevaarlyke buurt matiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
woon je in staphorst ofzoof ben je mensenvreemd
behalve dat ik bespuugd ben en 2x achtervolgd door een auto en 2 fietsers is er niks gebeurd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:52 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
maar jij woont presikhaaf kk gevaarlyke buurt matie
sorry, ik was in de war met Angelina Castro, die is vet geworden, selena was altijd goed te doenquote:
Ja geen idee hoe het loopt he, als ik straks word aangenomen bij defensie beland ik misschien wel in zaandamquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:52 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
kom utreg of arnhem kunnen we shoppen met name utreg
Ik ben zelf nooit lastig gevallen maar ik moest gewoon bodyguard spelen voor een huisgenote op een gegeven moment omdat ze constant werd lastig gevallen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
bespuugd door wie en waarom? en die achtervolgingen kan je je ook verzinnenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
behalve dat ik bespuugd ben en 2x achtervolgd door een auto en 2 fietsers is er niks gebeurd.
zeg me dat je kantoorbaan gaat bij defensiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe het loopt he, als ik straks word aangenomen bij defensie beland ik misschien wel in zaandam
Ofzo idk. Gaat dat feest niet door dan in den haag.
whahaha, ze verzint achtervolgingen om hier aandacht te krijgen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:55 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
bespuugd door wie en waarom? en die achtervolgingen kan je je ook verzinnen
niks lekkerders dan volgepompt worden door analbole militairenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:55 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
zeg me dat je kantoorbaan gaat bij defensie
angelina heeft een kk gezicht. selena is chubby lekker en haar gezicht is cumbaarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
sorry, ik was in de war met Angelina Castro, die is vet geworden, selena was altijd goed te doen
ja ik bedoel dat je dat denkt als je op straat loopt als ik skaff ben denk ik soms gekke dingen kon even niet op de woord komenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whahaha, ze verzint achtervolgingen om hier aandacht te krijgen?
bespuugd door 2 kids pas nog omdat ik niks zei. En een keer ergens bij tiendplein rdam west door 2 mocros probeerden me nog af te snijden en een keer door een auto.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:55 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
bespuugd door wie en waarom? en die achtervolgingen kan je je ook verzinnen
wel grof, vraag me wrm? had je geen haarlak of lange nagels om die kids ff duidelijk te makenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
bespuugd door 2 kids pas nog omdat ik niks zei. En een keer ergens bij tiendplein rdam west door 2 mocros probeerden me nog af te snijden en een keer door een auto.
jij bent turks toch? zeg gewoon dat je hun moeders kentquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
bespuugd door 2 kids pas nog omdat ik niks zei. En een keer ergens bij tiendplein rdam west door 2 mocros probeerden me nog af te snijden en een keer door een auto.
vreemd, ik vind andersom,lolquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:57 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
angelina heeft een kk gezicht. selena is chubby lekker en haar gezicht is cumbaar
PARAquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:58 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ja ik bedoel dat je dat denkt als je op straat loopt als ik skaff ben denk ik soms gekke dingen kon even niet op de woord komen
gewoon zeggen, dat je de herdershond gaat halenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:00 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
jij bent turks toch? zeg gewoon dat je hun moeders kent
helemaal para mattiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:58 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ja ik bedoel dat je dat denkt als je op straat loopt als ik skaff ben denk ik soms gekke dingen kon even niet op de woord komen
Ziet er allebei niet uit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:07 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
u wot m8?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inb4 make up
heb je ooit een allochtoon gezien met een herdershond?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon zeggen, dat je de herdershond gaat halen
ditquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:09 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
heb je ooit een allochtoon gezien met een herdershond?
10 dolla whorequote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
Geef mij maar Maria Ozawa![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die moslimas op zuid reageren echt heel apart op honden net als een barbapapa
oh ja, das waar ook, ik hebt het een keer gezegd en ze rende als usain bolt, lolololquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:09 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
heb je ooit een allochtoon gezien met een herdershond?
Ik ken er geen. Ik denk dat je op pornowijven doelt. Niet iedereen laat zich in met dat soort verwerpelijke onsmakelijke beelden. Zorg gewoon voor een vriendin dan hoef je je niet zo zielig af te rukken in een oude sok iedere avond.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:16 schreef Kesefkesef het volgende:
CHARMANE STAR
Isis Taylor
Sunny Leone
Tori Black
Kayden Kross
mensen die niet minstens 2 namen kennen van dese lyst
s0rrie jahroon zal het nooit meer doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik ken er geen. Ik denk dat je op pornowijven doelt. Niet iedereen laat zich in met dat soort verwerpelijke onsmakelijke beelden. Zorg gewoon voor een vriendin dan hoef je je niet zo zielig af te rukken in een oude sok iedere avond.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik ken er geen. Ik denk dat je op pornowijven doelt. Niet iedereen laat zich in met dat soort verwerpelijke onsmakelijke beelden. Zorg gewoon voor een vriendin dan hoef je je niet zo zielig af te rukken in een oude sok iedere avond.
ey goeie trak man, die j ligt inmiddels klaar. Vanaaf weer lekker zuipen met me matties, gaat wel een epishe avond wordenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:45 schreef Jahr00n het volgende:
Zieke chille sound waar je met een dikke J gewoon kneiterhard op kan chillen.
Jij begrijpt hoe dingen gaan man.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:57 schreef Seam het volgende:
[..]
ey goeie trak man, die j ligt inmiddels klaar. Vanaaf weer lekker zuipen met me matties, gaat wel een epishe avond worden
huhquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
damn die Nadine Broersen is ook nice
Alleen jammer van die tramp stamp
[ afbeelding ]
Daar gaan je gains. Net terug, 7 choufjes naar binnen gewerkt, zonde.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:57 schreef Seam het volgende:
[..]
ey goeie trak man, die j ligt inmiddels klaar. Vanaaf weer lekker zuipen met me matties, gaat wel een epishe avond worden
Dat is dus BS. Tieten worden kleiner als je verpercentage daalt. Bankdrukken vs. borstgrootte is geen casuaal verband. Sterker nog: als je kleine borsten hebt kunnen die zelfs (iets) groter worden door bankdrukken. De grotere borstspier drukt dan de melkklier iets naar voren. Dat was i.i.g. wel de ervaring van mijn voormalige (lang geleden) trainingsmaatje (v).quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als je als sma kleinere tieten wil moet je gewoon loodzwaar gaan bankdrukken want dan verdwijnen je tieten.
Dat haal je met een stevige kuur van 12 weken niet eens allemaalquote:Intimidate!
iForce Nutrition
Intimidate, 99% Pure N-Methyl-D-Aspartic Acid maakt je een bodybuilding monster! 100x (10.000%!) sterker en effectiever dan D-Aspartic Acid, het tot nu toe best verkochte spiermassa & bodybuilding supplement ooit!
Kenmerken Intimidate:
-Het sterkste testosteron product ooit!
-Unieke, directe testosteron verhoging!
-Extreme toename van spieropbouwende hormonen!
-Verhoogde IGF-1 en IGF-2!
-Een keihard massief gespierd lichaam!
-Vasculair lichaam
-Sterk verbeterde vetverbranding
-Verbeterde slaap
-Positieve trainingsagressie
-Sterke krachttoename
-Enorme stijging van het libido
-Feel good, Alphamale gevoel
-Wordt een Bodybuilding monster!
-Ultra geconcentreerde dosering, 1 capsule per dag!
Bij elk product staat wel: Voor kilo's keiharde spiermassa!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die B&F beschrijvingen
[..]
Dat haal je met een stevige kuur van 12 weken niet eens allemaal
Wel mooi dat er ook meerdere beste x-producten op hun website te krijgen zijn en ze ergens in hun visie wel aangeven klantgericht advies te willen gevenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die B&F beschrijvingen
[..]
Dat haal je met een stevige kuur van 12 weken niet eens allemaal
Bij elk product staat ook dat deze toch echt dé beste keuze is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wel mooi dat er ook meerdere beste x-producten op hun website te krijgen zijn en ze ergens in hun visie wel aangeven klantgericht advies te willen geven
Gewoon alles kopen en alles gebruiken, dan weet je zeker dat je goed zit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bij elk product staat ook dat deze toch echt dé beste keuze is.
Gebruik zelf 3 van hun producten, Nr 1,Magnificent en Whey Perfection. Denk dat ik die eerste twee maar ga vervangen met alleen creapure creatine dat is een stuk goedkoperquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wel mooi dat er ook meerdere beste x-producten op hun website te krijgen zijn en ze ergens in hun visie wel aangeven klantgericht advies te willen geven
Zou ik niet doen vriend, kijk hoeveel voordelen je kwijtraakt:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Gebruik zelf 3 van hun producten, Nr 1,Magnificent en Whey Perfection. Denk dat ik die eerste twee maar ga vervangen met alleen creapure creatine dat is een stuk goedkoper
quote:De voordelen van Whey Perfection:
-Sensationele en gegarandeerde kwaliteit Whey Proteine!
-Bevat het ultra snel opneembare Whey Hydrolisaat, di- en tri peptides
-Bevat de hoogst mogelijke kwaliteit Whey Proteine Isolaat
-Bevat Ultra gefilterde Whey Proteine Concentrate
-Droge spiermassa en minder lichaamsvet
-Minder Spierschade en snel spierherstel
-Versnelt drastisch de spieropbouw!
-Optimale opname in de spieren
-De beste eiwitbron voor ’s ochtends en voor- na de training
-100% Aspartaam en Cyclamaat vrij
-Vet- en koolhydraatarm
-Natuurlijke eiwitten -het allerbeste productieproces
-Perfect voor fitness en bodybuilding
-3600 mg L-Glutamine per dosering
-5000 mg BCAA's per dosering
-11.200 mg EAA's per dosering
-De allerlekkerste (exclusieve!) smaken
-De beste kwaliteit voor spiergroei en een ongekend scherpe prijs!
quote:Voordelen Magnificent:
-Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
-Tot 40% meer spierkracht!
-Extreem volle, harde spieren
-Spieren voelen constant opgepompt
-High Tech! Unieke ingredienten
-Unieke - extreem hoge kwaliteit!
-Extreme bodybuilding
En wij maar denken dat we moesten trainen om sterker te worden, wat een verspilde tijdquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Die magnificent klinkt wel baas; extreme bodybuilding, constant opgepompte spieren en tot 40% meer kracht
hersnen zijn overschat. ik stopte met school gelijk toen ik kon tillenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:45 schreef THEFXR het volgende:
wat trainen jullie eigenlijk voor mentale kracht?
rocquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:45 schreef THEFXR het volgende:
yoga. srs. En dan niet vanwege de ontspanning en zen zijn enzo maar omdat er echt posities tussen zitten waar ik een kkhekel aan heb en het elke keer een overwinning is als ik ze toch uitvoer ipv ze te skippen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:45 schreef THEFXR het volgende:
Ik probeer elke dag lepels om te buigen met mijn hersenen maar een beetje een dure hobby.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:45 schreef THEFXR het volgende:
welke posities?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
yoga. srs. En dan niet vanwege de ontspanning en zen zijn enzo maar omdat er echt posities tussen zitten waar ik een kkhekel aan heb en het elke keer een overwinning is als ik ze toch uitvoer ipv ze te skippen.
/srs
hoezo, het lukt toch nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik probeer elke dag lepels om te buigen met mijn hersenen maar een beetje een dure hobby.
Ik ben al overgestapt van SS naar een 5 day split ter voorbereiding op de bulk. Slaap ook elke nacht heerlijk omdat ik kapot benquote:Op zondag 12 mei 2013 00:00 schreef Awesome_ het volgende:
Morgen beginnen met Insanity, nog meer mensen die hun lichaam serieus nemen of alleen maar SS-mieten hier?
Je moet voor serieuze gains minstens een 7 day split aanhouden mattie.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik ben al overgestapt van SS naar een 5 day split ter voorbereiding op de bulk. Slaap ook elke nacht heerlijk omdat ik kapot ben
Fucking owner...quote:
TRT maar nog steeds een baas.quote:
Ben net thuis.quote:
lekker orgineel weer.quote:Op zondag 12 mei 2013 08:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben net thuis.
Was een gezellige avond, leuk gehad met CY.
Heb wel een paar keer een pets op mijn billen gekregen van jongens waarvan ik het echt niet wilde.
Ik moest ook helaas doorhalen, dus bleef achter met onder andere 2 dronken mongolen( flesjes kapot gooien op straat, shoarmazaak bevuilen, anti-joden kreten roepen, tegen mij aanrijden met een fiets)
Hoe? Gewoon komen naar de gym?quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 08:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben net thuis.
Was een gezellige avond, leuk gehad met CY.
Heb wel een paar keer een pets op mijn billen gekregen van jongens waarvan ik het echt niet wilde.
Ik moest ook helaas doorhalen, dus bleef achter met onder andere 2 dronken mongolen( flesjes kapot gooien op straat, shoarmazaak bevuilen, anti-joden kreten roepen, tegen mij aanrijden met een fiets)
Sta er bekend om.quote:
Wat moet ik in zoetermeer zoeken dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 09:07 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Hoe? Gewoon komen naar de gym?
Je hebt er ook een sauna met bubbelbad (gemengd)
[ afbeelding ]
http://www.snowworld.com/22/Fitness-bij-SnowWorld
YOLO, boerin. Maar goed ik ben weg, als je nog overweegt te komen, vraag je aan de receptie maar naar AMAR.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat moet ik in zoetermeer zoeken dan?
+ KLB-meet.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Panzer en Fanta hebben gemeet. We hebben concurrentie als sportkoppel schatje
Damn, compare gezamelijke squatstats.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heyquote:Op zondag 12 mei 2013 09:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Sta er bekend om.
Klinkt saai Fanta waar zijn de schandalen? Waar zijn de foto's en filmpjes van kringgesprekken?
70 kg gisteren aangetiktquote:Op zondag 12 mei 2013 09:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Damn, compare gezamelijke squatstats.
Hamvraag natuurlijk of er geneukt is?
Whaha.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Atletiek dames hebben altijd moeilijk lekkere benen en billen maar beangstigende schouders.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
damn die Nadine Broersen is ook nice
Alleen jammer van die tramp stamp
[ afbeelding ]
Meh hij had wel een redelijk fysiek hoor alleen niet zoveel massa. Klonk als een relaxte gozer.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Whaha.We liepen door de Kalverstraat te praten over schema's en oefeningen, loopt er een ander stelletje voor ons, een klein mannetje met zijn vriendin.
Hij draait zich om en begint gezellig mee te praten, "ja, ik dacht al dat ik het hoorde, goede oefeningen, jullie trainen ook dus, waar hebben jullie elkaar ontmoet ('eh, sportschool, soort van'), nou blabla mijn vriendin ('hoi!') doet ook squats, ditdat"
Stukje met zijn vieren zo gelopen.Hij zag er zelf alleen niet echt uit alsof hij liftte, zijn vriendin had dan wel weer strakke kuiten in haar broek.
Zelf viel het natuurlijk niet mee om kleren te passen bij winkels als Zara en WE, alles is gemaakt voor Italiaanse ecto's zonder V-taper.
Op die foto was er maar weinig bil te bekennen tho.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Atletiek dames hebben altijd moeilijk lekkere benen en billen maar beangstigende schouders.
Uitzondering die de regel bevestigd he. Punt van de schouders blijft echter wel staan.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Op die foto was er maar weinig bil te bekennen tho.
Was je ook gaan meeten choco?
Gheghequote:Op zondag 12 mei 2013 09:46 schreef JackieBrown het volgende:
Hehe leuk Fanta et Panza. Alleen jammer van de afloop van die ene meet dan. Dacht dat klb-meets sowieso altijd een hoax waren eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |