Zeker wel, leerzaam stukkie.Werd ook weer over narcisme gesproken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mijn achterlijk lange gekopieerde post is weer niet gelezen zeker?

Daarom met ham erom eerst in de oven.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alleen in de soep voor mij, ik vind ze veel te vochtig als groente...

Waarom niet> Ik ben het met een dat je niet zo maar mensen over één kam moet scheren.. Maar dit is wel een heel bijzonder soort kam (gelukkig). Meeste vaders doen dit niet..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jazeker !Maar wederom, het zegt niks over de man in deze kwestie

Pciesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zeker wel, leerzaam stukkie.Werd ook weer over narcisme gesproken.

Niemand trekt toch conclusies over deze man? Er worden alleen mogelijke verklaringen bedacht. Wat is het probleem.. misschien ben je wel minder slim dan je denkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jazeker !Maar wederom, het zegt niks over de man in deze kwestie

Is idd niet opzienbarend. Is wat er al bekend was. Maar toch vond ik het lezenswaardigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:27 schreef Ryan3 het volgende:
Nu wel gelezen Whiz.
Niet echt opzienbarend. Maar dus is narcisme idd een mogelijkheid.

quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niemand trekt toch conclusies over deze man? Er worden alleen mogelijke verklaringen bedacht. Wat is het probleem.. misschien ben je wel minder slim dan je denkt.

We hebben het over een waarschijnlijkheidquote:

Zeker wel lezenswaardig, maar toch aan de andere kant... wat denkt zo'n persoon dan daadwerkelijk hè.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is idd niet opzienbarend. Is wat er al bekend was. Maar toch vond ik het lezenswaardig

Ik vond het wel leerzaam want heb mij nooit zo verdiept in gezinsmoorden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is idd niet opzienbarend. Is wat er al bekend was. Maar toch vond ik het lezenswaardig
Ja, jij wijst ons erop dat we aannames als waarheid en feiten presenteren en dat mag niet.. dus dat vind je heel slim van jezelf.. terwijl je volgens mij onzin praat, dus tsja.quote:

Niemand kan (tot op heden) in iemands hoofd kijken..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeker wel lezenswaardig, maar toch aan de andere kant... wat denkt zo'n persoon dan daadwerkelijk hè.
Je kunt zeggen hij heeft die stoornis gehad en dat heeft er toe geleid dat..., en dat is de verklaring.
Maar dan weet je nog niet wat er in hem omgegaan is...
Moeilijk uit leggen misschien wat ik bedoel hoor...

Aannames.. Blijf eens bij het onderwerp en maak jezelf niet zo belachelijk belangrijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vond het wel leerzaam want heb mij nooit zo verdiept in gezinsmoorden.
[..]
Ja, jij wijst ons erop dat we aannames als waarheid en feiten presenteren en dat mag niet.. dus dat vind je heel slim van jezelf.. terwijl je volgens mij onzin praat, dus tsja.

Ja, voor mij ook no-go hoor, alleen het soepje kan ik waarderen.quote:

Doei.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aannames.. Blijf eens bij het onderwerp en maak jezelf niet zo belachelijk belangrijk

Ja, aannames. Maar wel gebaseerd op onderzoek in dit soort zaken..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aannames.. Blijf eens bij het onderwerp en maak jezelf niet zo belachelijk belangrijk

Dat het niet te begrijpen is wat er in zo iemand omgaat heb ik sowieso met mensen die een eind aan hun leven maken. Kan me niet voorstellen hoe het op zo'n moment in iemands bovenkamer werkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeker wel lezenswaardig, maar toch aan de andere kant... wat denkt zo'n persoon dan daadwerkelijk hè.
Je kunt zeggen hij heeft die stoornis gehad en dat heeft er toe geleid dat..., en dat is de verklaring.
Maar dan weet je nog niet wat er in hem omgegaan is...
Moeilijk uit leggen misschien wat ik bedoel hoor...

Ze doelde op de aanname van mij dat zij zichzelf slim vindt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, aannames. Maar wel gebaseerd op onderzoek in dit soort zaken..

Nou ligt eraan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat het niet te begrijpen is wat er in zo iemand omgaat heb ik sowieso met mensen die een eind aan hun leven maken. Kan me niet voorstellen hoe het op zo'n moment in iemands bovenkamer werkt.

Owh. excuusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ze doelde op de aanname van mij dat zij zichzelf slim vindt.

Wat vind jij?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat vinden jullie van de burgers die meehelpen met de bossen doorzoeken?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |