Je de man niet 'kent' en jij de bevoegdheden niet hebt om dat te doen.quote:
Wat stel jij voor dan, dat-ie geestelijk helemaal tiptop in orde was, odds don't have it tho...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik vind het erg ver gaan dat jullie deze man een psychiatrische stoornis toedichten.
De bevoegdheid?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je de man niet 'kent' en jij de bevoegdheden niet hebt om dat te doen.
Waar gebeurt dat als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik vind het erg ver gaan dat jullie deze man een psychiatrische stoornis toedichten.
In de praktijk werkt het regelmatig anders.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach, het hoeft toch niet op een nare manier te gaan?
Tussen tiptop in orde en iemand 'narcisme 'zit nog een heel breed spectrum. En je baseert het op dingen die je leest niet op waarheden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat stel jij voor dan, dat-ie geestelijk helemaal tiptop in orde was, odds don't have it tho...
Je bent psychiater en hij was je cliënt?quote:
Hoe ben je er anders in dan? Heb je minder over voor vrouwen als ze ouder worden?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij bent ook nog jong, of niet?
Ik ben daar tegenwoordig heel anders in hoor....
Waarom? Dat is namelijk meestal in dit soort drama'squote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:00 schreef PoezeligDing het volgende:
In dit topic vrij in het begin.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waar gebeurt dat als ik vragen mag?
Dit is een forum op internet en er worden per dag zoveel conclusies getrokken waartoe wij geen bevoegdheid hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je de man niet 'kent' en jij de bevoegdheden niet hebt om dat te doen.
Je dacht toch hopelijk niet dat ALLE gescheiden vader zoiets als dit doen???quote:
Ik hou er niet van aannames als waarheden te verkondigen en daar dan op voort borduren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom? Dat is namelijk meestal in dit soort drama's
En ik vind dat niet normaal.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit is een forum op internet en er worden per dag zoveel conclusies getrokken waartoe wij geen bevoegdheid hebben![]()
Bovendien stel ik geen diagnose, ik suggereer alleen iets. Dat is heel normaal.
Nee, ik weet wel beterquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je dacht toch hopelijk niet dat ALLE gescheiden vader zoiets als dit doen???
In principe heeft elke mens een stoornis.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom? Dat is namelijk meestal in dit soort drama's
Je doet net alsof mensen dit zomaar van de daken roepen, het is wel gebaseerd op info tot nu toe.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tussen tiptop in orde en iemand 'narcisme 'zit nog een heel breed spectrum. En je baseert het op dingen die je leest niet op waarheden.
Ik normaal ook niet. Hier is dat echter een wetenschappelijk feit...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hou er niet van aannames als waarheden te verkondigen en daar dan op voort borduren.
Gelulquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
In principe heeft elke mens een stoornis.
Nou dan kun je na veel ervaring ook eens zeggen, doe het zelf ik ben een voorstander van emancipatie, een geintje maken en het dan wrs ook voor haar doen hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoe ben je er anders in dan? Heb je minder over voor vrouwen als ze ouder worden?
Het is een feit dat de vader deze stoornis heeft?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet. Hier is dat echter een wetenschappelijk feit...
Tuurlijk is het speculatie, maar dat ga je automatisch doen, omdat deze situatie je verontrust... Zo is het toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Het blijft natuurlijk speculeren, want er is nog veel te weinig bekend om dit te kunnen zeggen. Maar dit is wel wat als eerste in je opkomt (als je kijkt andere zaken die hierop lijken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |