quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:54 schreef baggerbaas het volgende:
Zwitserland:
1. R. Costa
2. T. Van Garderen
3. J. Brajkovic
4. M. Scarponi T. Pinot
5. B. Mollema S. Spilak
Gaan we die allemaal doen?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:38 schreef borisz het volgende:
Parcours NL(vertrektijd 10.30)
Parcours DE(vertrektijd 11u)
Parcours Frankrijk(PDF)(vertrektijd 10.30)
Parcours BE (Vertrek 12u)
Parcours Ita(Vertrek zaterdag....)
Parcours Spanje(Pag 52) (vertrek 10u)
Dat. Top5 NL en de winnaar van de overige vijf landen volgens het bonuspuntensysteem.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:00 schreef Felagund het volgende:
Normaal gesproken voorspellen we alleen voor het NK een top 5, voor de overige wedstrijden alleen de winnaar.
Gaat me niet lukken, dus jij bent de teller vandaag.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:41 schreef borisz het volgende:
Ik ga vanavond tellen, tenzij Steven sneller is.
Checkquote:Op maandag 17 juni 2013 20:36 schreef rubbereend het volgende:
Ronde van Zwitserland
1. T. van Garderen -> 1
2. R. Costa ->2
3. R. Kreuziger ->4
4. B. Mollema ->2
5. M. Scarponi
totaal 9 volgens mij
Moet 10 zijn toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:20 schreef DeeBee het volgende:
Tour de Suisse
1. Rui Alberto Faria Da Costa 7
2. Tejay Van Garderen 1
3. Andréas Klöden
4. Bauke Mollema 2
5. Jean-Christoph Peraud
daar is toch gewoon netjes op gereageerd door borisz?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:02 schreef Coos het volgende:
Heeft het nog wel zin om een prognose voor het komend weekend te maken.
Ik vraag me dat af omdat er eigenlijk geen correcte uitslag en algemeen klassement meer wordt opgemaakt. Na Zwitserland hebben diverse mensen gezien dat er fouten in de telling zaten en dat aangegeven maar er gebeurde niets mee.
Als jullie er geen zin meer in hebben kan je dat beter zeggen, hoef ik ook niet over komend weekend na te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |