abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 mei 2013 @ 23:20:03 #1
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_126329706
Ik wil dit kopen is it wel mijn geld waard?
http://www.megagadgets.nl/ant-world.html
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
  vrijdag 10 mei 2013 @ 23:21:21 #2
395200 deadprez
One more rail
pi_126329797
nee
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_126329809
•Mieren niet inbegrepen

_O-
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_126329889
Ja kan je mieren neuken :+
The purpose of life is a life with a purpose
So I'd rather die for a cause than live a life that is worthless
  vrijdag 10 mei 2013 @ 23:24:58 #6
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_126330033
quote:
grappig dat het al is. Maar is het waard.?
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
  vrijdag 10 mei 2013 @ 23:25:58 #7
402068 123eend
Vertrouw mij, ik ben een eend.
pi_126330083
Ja man. Fucking vet.
Keep it easy
pi_126330121
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:24 schreef 1marcelfilms het volgende:

[..]

grappig dat het al is. Maar is het waard.?
Om te beginnen , is het een heel leuk speeltje op je bureau. ik denk als je een vliegende mier te pakken krijgt deze als koningin gaat werken. anders kan je wel mieren vangen maar gaan ze dood na een aantal dagen tot twee weken
🐱
  Moderator vrijdag 10 mei 2013 @ 23:35:04 #9
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_126330648
Maar hoe krijg je een nest.... :')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  vrijdag 10 mei 2013 @ 23:41:24 #10
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_126330994
naar mijn mening betaal je wel veel voor een bakje en gel.. . Misschien een manier op zelf die gel te makenEEE
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_126331139
Hier heb je ze met meer luxe , zelfs goedkopere. En je kan je koningin er vandaan halen
:D

http://www.mierenboerderij.nl/mierenboerderij-gel/index.html
🐱
  vrijdag 10 mei 2013 @ 23:46:02 #12
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_126331250
gewoon zelf een maken, 2 glasplaten bij de kringloop en wat kit en paar mieren (even opletten wanneer ze uitvliegen is goedkoper ja
  vrijdag 10 mei 2013 @ 23:47:09 #13
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_126331306
Ja :p mooi wel. Als bakje kan ik wel een vaas kopen in de action. O ontstnappen ae dan?
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_126331360
Je kan ze ook in een grote pot doen, en dan een klein potje in het midden zodat ze een beetje bij de randen blijven. (dan heb je een dun laagje zand tussen de potjes geklemd)
🐱
  vrijdag 10 mei 2013 @ 23:48:31 #15
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_126331379
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:47 schreef 1marcelfilms het volgende:
Ja :p mooi wel. Als bakje kan ik wel een vaas kopen in de action. O ontstnappen ae dan?
beter neem je een platte bak, meer ruimte, ze maken namelijk geen gangen te dicht bij elkaar
  vrijdag 10 mei 2013 @ 23:49:00 #16
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_126331400
Ja ja bedank maar im wil stiekem weten of ik die gel goedkoop kan kringen.
Kan het nergens vinden op de site :{w
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_126331412
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:49 schreef 1marcelfilms het volgende:
Ja ja bedank maar im wil stiekem weten of ik die gel goedkoop kan kringen.
Kan het nergens vinden op de site :{w
http://www.mierenboerderij.nl/gel-refill
🐱
  vrijdag 10 mei 2013 @ 23:51:59 #18
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_126331582
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:26 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Om te beginnen , is het een heel leuk speeltje op je bureau. ik denk als je een vliegende mier te pakken krijgt deze als koningin gaat werken. anders kan je wel mieren vangen maar gaan ze dood na een aantal dagen tot twee weken
Zijn vliegende mieren niet allemaal mannetjes, behalve de koningin?
Spatieboos
pi_126331641
quote:
ik denk de hele tijd dat jij mono bent met die UI
Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic

Omg :')
pi_126331653
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:51 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Zijn vliegende mieren niet allemaal mannetjes, behalve de koningin?
Wat ze mij hebben verteld is dat ze uitvliegen met de koninginnen.
🐱
pi_126331668
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:53 schreef KoekiMonster het volgende:

[..]

ik denk de hele tijd dat jij mono bent met die UI
_O-
🐱
pi_126331792
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:53 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

_O-
doe die oranje poes terug :(
Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic

Omg :')
  vrijdag 10 mei 2013 @ 23:56:40 #23
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_126331856
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:53 schreef KoekiMonster het volgende:

[..]

ik denk de hele tijd dat jij mono bent met die UI
ik moest 3 keer checken :')
pi_126331899
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:56 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

ik moest 3 keer checken :')
ja dit :')
Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic

Omg :')
  vrijdag 10 mei 2013 @ 23:58:24 #25
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_126331961
. Tja nu is de keuse nog moeilijker . Ik vind net mijn oud awuarium terug.
Zo een kleine van die ze vroeger hadden bij de kijkshop
Oh my mijn typos worden erger en erger met de dag.
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')