grappig dat het al is. Maar is het waard.?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:22 schreef GekkePoes het volgende:
ONZ / [MierenFOK!kers #6] Nu met YouTube kanaal
Om te beginnen , is het een heel leuk speeltje op je bureau. ik denk als je een vliegende mier te pakken krijgt deze als koningin gaat werken. anders kan je wel mieren vangen maar gaan ze dood na een aantal dagen tot twee wekenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:24 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
grappig dat het al is. Maar is het waard.?
beter neem je een platte bak, meer ruimte, ze maken namelijk geen gangen te dicht bij elkaarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:47 schreef 1marcelfilms het volgende:
Ja :p mooi wel. Als bakje kan ik wel een vaas kopen in de action. O ontstnappen ae dan?
http://www.mierenboerderij.nl/gel-refillquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:49 schreef 1marcelfilms het volgende:
Ja ja bedank maar im wil stiekem weten of ik die gel goedkoop kan kringen.
Kan het nergens vinden op de site
Zijn vliegende mieren niet allemaal mannetjes, behalve de koningin?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:26 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Om te beginnen , is het een heel leuk speeltje op je bureau. ik denk als je een vliegende mier te pakken krijgt deze als koningin gaat werken. anders kan je wel mieren vangen maar gaan ze dood na een aantal dagen tot twee weken
ik denk de hele tijd dat jij mono bent met die UIquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
http://www.mierenboerderij.nl/gel-refill
Wat ze mij hebben verteld is dat ze uitvliegen met de koninginnen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zijn vliegende mieren niet allemaal mannetjes, behalve de koningin?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:53 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
ik denk de hele tijd dat jij mono bent met die UI
doe die oranje poes terugquote:
ik moest 3 keer checkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:53 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
ik denk de hele tijd dat jij mono bent met die UI
ja ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |