Die had ze zelf op Facebook gezetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Greys waar zie jij toch die mooie Anouk foto's? Heb je een linkje?
Lost heeft alleen de hitlijsten(#2) in Noorwegen gehaald, maar dat was alleen omdat de latere winnaar van de Noorse Idols dat nummer succesvol coverde.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:52 schreef iBenny het volgende:
Zouden we trouwens van die Scandinavische landen ook veel punten kunnen krijgen omdat ze daar eens een (#1-)hit heeft gescoord met Lost?
Later is het nog een keer in de top 3 geweest in een ander Scandinavisch land(weet ff niet meer welkequote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Lost heeft de #2 in Noorwegen gehaald, maar dat was alleen omdat de latere winnaar van de Noorse Idols dat nummer succesvol coverde.
ohja in denemarken heeft ze #3 gehaald jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Later is het nog een keer in de top 3 geweest in een ander Scandinavisch land(weet ff niet meer welke), om vrijwel dezelfde reden (ik dacht vanwege een auditie in Idol)
Denemarken was het inderdaad...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ohja in denemarken heeft ze #3 gehaald ja
http://www.nieuwsvanneder(...)lenteerde_anouk.htmlquote:‘Nobody’s Wife’ wordt een grote hit in Noorwegen en Zweden en de zangeres scoort een nummer 1-hit in Denemarken met ‘Lost’.
Het was ook blijkbaar een #1-notering in iTunesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgens wikipedia was het echter geen nummer 1 hit
WTF? Daar hadden we verdomme het festival mee kunnen winnen, dat liedje is nog beter dan birdsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Anouk droomde er jaren geleden al van om mee te doen aan het Songfestival. De 'killersong' waarmee ze toen hoge ogen wilde gooien, is het nummer Lost.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Songfestival__.html
Als we Lost hadden gestuurd hadden we met 2 vingers in den neus de finale gehaaldquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Anouk droomde er jaren geleden al van om mee te doen aan het Songfestival. De 'killersong' waarmee ze toen hoge ogen wilde gooien, is het nummer Lost.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Songfestival__.html
99%.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe groot schatten jullie de kans dat ze door de halve finale komt?
50%quote:Op zondag 12 mei 2013 12:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe groot schatten jullie de kans dat ze door de halve finale komt?
Het is ook nooit goed hè.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:58 schreef iBenny het volgende:
'Hoofdpijn' TROS door mogelijke Songfestivalwinst![]()
!
Godverdommequote:Op zondag 12 mei 2013 12:58 schreef iBenny het volgende:
!
Dat vind ik het lastige eraan dit jaar, ik vond het in 't begin ook niks. Maar na veelvuldig te hebben gehoord vind ik het nu een prima nummer. Niet een van m'n favorieten aller tijden, maar beter dan Shalalie (alhoewel dat ook niet echt een lastige prestatie isquote:Op zondag 12 mei 2013 12:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik kan het liedje totaal niet inschatten. Zelf vind ik het niks, en iedereen om me heen vindt het geweldig.
Goed nieuws voor ziggo dome?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:58 schreef iBenny het volgende:
!
Ik vond het na 1 keer luisteren eerlijk gezegd genoeg. Maarja, uiteindelijk gaat het erom hoe ze het in het buitenland vinden, dus mooi dat ze zo lyrisch zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat vind ik het lastige eraan dit jaar, ik vond het in 't begin ook niks. Maar na veelvuldig te hebben gehoord vind ik het nu een prima nummer. Niet een van m'n favorieten aller tijden, maar beter dan Shalalie (alhoewel dat ook niet echt een lastige prestatie is). Het zit 'm vooral in het feit dat ze in het buitenland zo ongelofelijk lyrisch zijn, na de eerste luisterbeurt waren ze dat al. En dan word je gewoon meegezogen in dat enthousiasme en moet je haast wel geloven dat ze de finale gaat halen.
Hopelijk zijn de stemmers ook lyrisch na de eerste luisterbeurt, want daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat vind ik het lastige eraan dit jaar, ik vond het in 't begin ook niks. Maar na veelvuldig te hebben gehoord vind ik het nu een prima nummer. Niet een van m'n favorieten aller tijden, maar beter dan Shalalie (alhoewel dat ook niet echt een lastige prestatie is). Het zit 'm vooral in het feit dat ze in het buitenland zo ongelofelijk lyrisch zijn, na de eerste luisterbeurt waren ze dat al. En dan word je gewoon meegezogen in dat enthousiasme en moet je haast wel geloven dat ze de finale gaat halen.
Vorig jaar wist hij zeker dat Joan in de top 10 ging eindigen!quote:Op zondag 12 mei 2013 12:58 schreef iBenny het volgende:
!
Ik heb nu onderhand ieder nummer wel een paar keer gehoord (clips en repetitie) dat ik delen uit m'n hoofd mee kan neuriën (quote:Op zondag 12 mei 2013 13:04 schreef flanken het volgende:
Hoe ervaren zijn jaar concurrenten eigenlijk. Ieder jaar hoor je weleens een vals klank en als haar concurrenten niet veel ervaring hebben kan het zo zijn dat de spanning te groot wordt en dat ze vals gaat zingen en anouk meer kans heeft om door te gaan .
De eerste twee keer hoorde ik het nummer bij Giel. Beide keren bleef het melodietje de hele dag in mijn hoofdquote:Op zondag 12 mei 2013 13:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hopelijk zijn de stemmers ook lyrisch na de eerste luisterbeurt, want daar gaat het uiteindelijk om.
Ja dat is dan ook wel weer zo.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
De eerste twee keer hoorde ik het nummer bij Giel. Beide keren bleef het melodietje de hele dag in mijn hoofd
Ik denk dat we het een beetje moeten vergelijken met Me & my guitar, de inzending van Belgie een paar jaar geleden.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook wel weer zo.
Het is gewoon een heel ander nummer dan bijv Loreen, maar kwalitatief is het wel. Afwachten maar.
das inderdaad vreemdquote:Op zondag 12 mei 2013 13:10 schreef Pluto1975 het volgende:
Dit is vreemd......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die best hoog eindigde uiteindelijk als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat we het een beetje moeten vergelijken met Me & my guitar, de inzending van Belgie een paar jaar geleden.
Volgens wikipedia behaalde die in de halve finale de meeste punten en in de finale werd hij zesdequote:Op zondag 12 mei 2013 13:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die best hoog eindigde uiteindelijk als ik het me goed herinner.
Ik zat me eergisteren al af te vragen waarom ik twee verschillende cijfers voor Nederland op het bord had gezien. Maar verder gewoon de '44' voor waar aangenomen. Ik vrees dat de '24' klopt de de '44' is gephotoshopt.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:10 schreef Pluto1975 het volgende:
Dit is vreemd......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verkeerd geteld? Fraude? Of Anouk die voor de grap de 2 in een 4 heeft veranderd toen niemand het zag?quote:
Of andersomquote:Op zondag 12 mei 2013 13:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat me eergisteren al af te vragen waarom ik twee verschillende cijfers voor Nederland op het bord had gezien. Maar verder gewoon de '44' voor waar aangenomen. Ik vrees dat de '24' klopt de de '44' is gephotoshopt.
Mwoah. Meer dan een compacte doos met stoelen is die Ziggodome niet. Prachtig dat wel. Waar moet het hele verhaal er omheen dan plaatsvinden?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kabelbak of Ahoy. Geef die eerste inderdaad de meeste kans.
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:17 schreef easy-going het volgende:
[..]
Of andersom
Totaal rechter rij is 350 punten
Totaal linker rij is 330 bij die 24 of 350 punten bij die 44
Ongelooflijk scherp ja! Geen zin om het na te tellen maar ik geloof jequote:Op zondag 12 mei 2013 13:19 schreef Cee het volgende:
[..]Scherp. Ik ben geen rekenwonder dus ik gooi meteen de foto's in Photoshop om daarop als een inspector Columbo op los te gaan, maar dat hielp dus niet.
Ik ga uit van jouw theorie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |