Bedankt!quote:Op zondag 12 mei 2013 18:51 schreef grazz het volgende:
Via deze link is het trouwens te volgen: http://www.eurovision.tv/page/webtv?program=83923
Ja, het mag misschien een enorm feestnummer zijn en zonder die eyeliner nog redelijk om aan te zien, maar ik ga m'n chips bijvullen als zijn optreden begint.quote:
Ik denk dat ze die deze keer wel wat beter dichtgetimmerd hebbenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef KoningPils het volgende:
Wie had vorig jaar een link van de jury rehearsel? Want dat wil ik morgen ook weer kijken.
Wat sneuquote:Op zondag 12 mei 2013 20:32 schreef KoningPils het volgende:
Twee fans met een boek over alle deelnemers.
Van elke deelnemer hebben ze vanavond een handtekening behalve van Anouk.
Haha nice.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:32 schreef KoningPils het volgende:
Twee fans met een boek over alle deelnemers.
Van elke deelnemer hebben ze vanavond een handtekening behalve van Anouk.
Dit blijft zo tot ze er allemaal zijn en dan hebben ze het openingsfeest.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:41 schreef Aerials1990 het volgende:
Gaat dit nu zo de hele avond door of komt er nog wat speciaals? Geen idee hoe dit in zijn werk gaat XD
Ik gok dat een aantal landen het toch wel zal melden bij de aankonding van de act dinsdag/zaterdag.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:43 schreef Aerials1990 het volgende:
Holy MacaroniNaja hopen dat het dan maar niet tegen haar gaat werken, dat zij als enige er niet is..
Ik was hier al bang voor.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:43 schreef Aerials1990 het volgende:
Holy MacaroniNaja hopen dat het dan maar niet tegen haar gaat werken, dat zij als enige er niet is..
Zit er wel dik in denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gok dat een aantal landen het toch wel zal melden bij de aankonding van de act dinsdag/zaterdag.
Als ze d'r zouden herkennen natuurlijkquote:Op zondag 12 mei 2013 20:51 schreef Greys het volgende:
Ze was niet bij Eurovision in Concert, ze was niet op de landenfeestjes, ze was niet op het openingsfeest. D'r medekandidaten kunnen d'r vast schieten inmiddels
Ik denk dat de medekandidaten in het geval van Anouk bij "break a leg" ook letterlijk "break a leg" bedoelen.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:52 schreef Pino112 het volgende:
Als we de finale niet halen geven we de bowlingbaan de schuld.
Ik heb er nooit zo in geloofd, maar ik doe ontzettend m'n best om mezelf op te peppen en dat lukt aardigquote:Op zondag 12 mei 2013 20:57 schreef MuscleLover29 het volgende:
Ben ik de enige die zich zo schizofreen voelt wat betreft Anouks kansen? Vorige week was ik er nog van overtuigd dat ze de finale zou gaan halen, nu is dat al een heel stuk minder. Die repetitie video deed me niks, lees steeds meer negatieve geluiden en denk dan: het gaat weer niet lukken. Nu ook weer met dat bowling 'ongelukje'. Het zal al met al niet zo heel veel uitmaken wat betreft haar kansen, maar ieder negatief nieuws item overtuigt me ervan (of ik wil dat het me overtuigt) dat ze de finale niet zal halen. En dat ga ik heel, heel jammer vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |