Dat zou wel erg flauw zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Het zou me ook niks verbazen als het weer een stunt is van Centraal Beheer en er vanavond een spotje uitgaat van haar op een bowlingbaan
Die meid die op haar hangt verraadt de boelquote:
Lijk jij ook als je je adem inhoudt en de lucht naar je wangen verplaatstquote:Op zondag 12 mei 2013 19:45 schreef grazz het volgende:
Haha ja. Maar haar gezicht lijkt wel opgeblazen
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lijk jij ook als je je adem inhoudt en de lucht naar je wangen verplaatst
Idd. Ze kan toch ook op krukken lopen ofzo, ik vind het echt een aanstellerquote:Op zondag 12 mei 2013 19:49 schreef Kidney_bean01 het volgende:
nou kijk, ik snap dat ze er geen zin in heeft, maar als je kijkt op de stream hoe elk land groot wordt aangekondigd voor de opening vanavond + alle pers, vind ik het toch stom van Anouk
http://www.svtplay.se/video/1211378/opening-ceremony
Als je het mij vraagt, had ze gewoon geen zin erin.. maar sommige dingen moet je gewoon doenquote:Op zondag 12 mei 2013 19:54 schreef grazz het volgende:
[..]
Idd. Ze kan toch ook op krukken lopen ofzo, ik vind het echt een aansteller
Stel dat het wel waar is, heb ik wel liever dat ze morgenavond fit is in plaats van daar een feestje te bouwen voor de incrowd... dat gaat het verschil niet maken qua punten, morgenavond welquote:Op zondag 12 mei 2013 19:54 schreef grazz het volgende:
[..]
Idd. Ze kan toch ook op krukken lopen ofzo, ik vind het echt een aansteller
Is ook niks voor Anoukquote:Op zondag 12 mei 2013 19:01 schreef TheVulture het volgende:
Dat bowlen was wel al aangekondigd maar ik vind het ook net iets te toevallig allemaal
Ze hoeft geen feestje te bouwen tot in de late uurtjes, maar ff je gezicht laten zien is denk ik wel goed, zeker op zo'n officieel feest.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stel dat het wel waar is, heb ik wel liever dat ze morgenavond fit is in plaats van daar een feestje te bouwen voor de incrowd... dat gaat het verschil niet maken qua punten, morgenavond wel
Tja, de winnaar goed, maar ook een hoop totale missers qua voorspellingen en sowieso maar 4 in beide top 10 lijstjes. Ik hecht er niet veel waarde aanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hun voorspelling van vorig jaar:
1. Sweden: Loreen with “Euphoria” (9.25)
2. Albania: Rona Nishliu with “Suus” (Personal) (7.75)
2. Italy: Nina Zilli with “L’Amore è Femmina” (Out of Love) (7.75)
4. Switzerland: Sinplus with “Unbreakable” (7.4)
5. Serbia: Zeljko Joksimovic with “Nije ljubav stvar” (7.25)
6. Cyprus: Ivi with “La La Love” (7.13)
6. Ireland: Jedward with “Waterline” (7.13)
8. United Kingdom: Engelbert Humperdink with “Love Will Set You Free”
9. Norway: Tooji with “Stay” (6.9)
10. San Marino: Valentina Monetta with “The Social Network” (6.88)
De eckte uitslag:
1 Zweden Engels Loreen Euphoria 372
2 Rusland Oedmoerts en Engels Boeranovskije Baboesjki Party for everybody 259
3 Servië Servisch Željko Joksimović Nije ljubav stvar 214
4 Azerbeidzjan Engels Sabina Babayeva When the music dies 150
5 Albanië Albanees Rona Nishliu Suus 146
6 Estland Estisch Ott Lepland Kuula 120
7 Turkije Engels Can Bonomo Love me back 112
8 Duitsland Engels Roman Lob Standing still 110
9 Italië Engels en Italiaans Nina Zilli L'amore è femmina (out of love) 101
10 Spanje Spaans Pastora Soler Quédate conmigo 97
Oh zeker wel, dat gaan ze echt wel noemen.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:10 schreef Drrk het volgende:
Toch is het wel jammerlijk dat de Nederlandse afvaardiging het nu dus echt puur en alleen bij de persconferenties gehouden heeft.Hoop dat de buitenlandse presentatoren het divagedrag van Anouk niet meenemen in hun aankondiging van de inzending dinsdag...
Die kunnen toch gewoon gaan?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:17 schreef Greys het volgende:
Ik vind het alleen al sneu voor die backings, die hadden er vast wel zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |