ik heb 5 fokkers uitgenodigd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
omdat ik die mensen allemaal niet ken
Oke, wauw. Je kunt best normaal tegen me doen hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
This is my care-cup -> \_/
It's empty
Hoezo?quote:
la va wants le lb to stahp using le/la :Squote:
bobbaquote:
nee echtquote:
ja kijk, allemaal enge fokkers. welke heb je uitgenodigd?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb 5 fokkers uitgenodigd.
met mezelf erbij heb je 6.
ja beetje maar dan ken ik maar 2/6 ofzoquote:
ik zeg het wel even op fbquote:
omdat het niet origineel is???? er zijn tal bandjes voor de foo fighters die dezelfde muziek maakten, maar er niet mee doorbraken. net zoiets als thequote:
waaaaaaaawquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
maar waw klinkt raar
wawawawawaw
Jammer. Ik moet dan weer fulltime hier komen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is hier kut. Maar ik heb niks te doen dusja.
dv ara jordy ezell en sander.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
ja kijk, allemaal enge fokkers. welke heb je uitgenodigd?
[..]
ja beetje maar dan ken ik maar 2/6 ofzo
wat?quote:
Ok is goedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, wauw. Je kunt best normaal tegen me doen hoor.
I guess it's called luck?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omdat het niet origineel is???? er zijn tal bandjes voor de foo fighters die dezelfde muziek maakten, maar er niet mee doorbraken. net zoiets als thebeatles
, die worden gezien als meest invloedrijke band terwijl ze eigenlijk gewoon een boybandje waren die deden wat al jaren eerder was bedacht
dat bakkie komt er niet voor je hw denk ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
dv ara jordy ezell en sander.
we doen wel een bakkie met dv en als je lekker bent, mag je op mn HW komen
arcade fire fkn commercieelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omdat het niet origineel is???? er zijn tal bandjes voor de foo fighters die dezelfde muziek maakten, maar er niet mee doorbraken. net zoiets als thebeatles
, die worden gezien als meest invloedrijke band terwijl ze eigenlijk gewoon een boybandje waren die deden wat al jaren eerder was bedacht
**********quote:
Mag ik ook een hartje?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ok is goed
Maar als de enige posts dit bevatten:
SOF
JER
SOF![]()
JER
heeft het weinig nut
le **********quote:
oke sorry laatste postquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
maar waw klinkt raar
wawawawawaw
waarom denk je datquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
dat bakkie komt er niet voor je hw denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |