quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I'm an independant black woman who don't need no man
Dan lijkt iedereen hier op hemquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haha ja hij lijkt wel op zo'n klasgenoot van me die ook altijd hem helemaal tript als ik weer eens over iets praat waar ik vaak over praat, in dit geval niet eens BEYONCE BEYONCE
je nodigde mij niet eens uit voor je housewarming ik zou toch niet komen mja het gaat om het ideequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok ik zal erover nadenken bby ik moet mn nieuwe appartement wel aan iedereen showen
Smaken verschillen, kbby?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dertien-in-een-dozijn, leuk misschien, niet goed
wrm zou je niet komen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
je nodigde mij niet eens uit voor je housewarming ik zou toch niet komen mja het gaat om het idee
This is my care-cup -> \_/quote:
ik ben not to get, xoxoxoxoxoxoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ohbby doe niet zo hard 2 get xo
maar waw klinkt raarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wist niet eens dat dat een beroep was
DROOM ZACHTquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef Etsu het volgende:
dv je moet niet zoals ezell worden hoor, iemand zonder discipline. als je zegt dat je gaat slapen, doe t dan ook.
Het is hier kut. Maar ik heb niks te doen dusja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ohja haha idd, nou niet iedereen.
is het hier nu leuker of minder leuk?
la va is le funnyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
This is my care-cup -> \_/
It's empty
ik heb 5 fokkers uitgenodigd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
omdat ik die mensen allemaal niet ken
Oke, wauw. Je kunt best normaal tegen me doen hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
This is my care-cup -> \_/
It's empty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |